50pus8536 problem ambilight

Wasiu84

New member
Masakra, jest duży niesmak, prośby o kontakt i zero odzewu. Człowiek czuje się traktowany jak śmieć. Zaczyna mnie to już denerwować.20dni bez tv i najgorsze, że nie wiem kiedy to będzie rozwiązane. Na infolinii philipsa otrzymałem informację że jest termin do 30dni jeśli muszą sprowadzić części, ale co z moim tv zero informacji. Zaczyna to już być dla mnie uciążliwe i tracę cierpliwość.
 

Wasiu84

New member
Kiki podałem na stronie 5, tylko ten koleś od oleda spamował:).
1595785
Właśnie na stronie mik wyskoczył status naprawa zakończona. Brak usterki:) czekam na tv mam nadzieję że dziś wyślą, a nie za kilka dni.
 

Wasiu84

New member
kolejny raz serwis MIK stanął na wysokości zadania ... haha

No powiem Ci że niesmak ogromny. 20minut temu dzwonił kurier, że ma dla mnie tv. Zero informacji z serwisu, że będzie wysyłka. Przy pierwszej nieskutecznej jak się okazało naprawie otrzymałem maila, i wiedziałem kiedy przyjdzie, więc.moglem być w domu, żeby go odebrać.
Teraz niestwierdzili usterki:) nawet się nie skontaktowali ze mną, nadali po cichu przesyłkę, żebym co nie dzwonił? Bardzo nie profesjonalnie,, gdzie tam bardzo nieprzyzwoicie wręcz.
 

Wasiu84

New member
Chłopaki powiem wam ręce opadają. Podłączyłem tv i martwy piksel w lewym górnym rogu oraz pod matryce wpadł kawałek steropianu przy dolnej krawędzi/ramce widoczny gdy się podejdzie i popatrzy z góry na dolną ramkę. Na szczęście nie widać go przy oglądaniu tv.

Tv po powrocie z serwisu znów jest w gorszym stanie niż oddawałem:)) dodam jeszcze, że matryca wyglądała jakby ją ścierką od podłogi przetarli.
Ale ten martwy piksel to ręce mi opadły.
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
To co oni wyprawiają to jest skandal. Kiki ma tam układy to może Ci pomoże bo tak normalnie to można się załamać...

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
 

Wasiu84

New member
Są plusy, widoczny pas który był po lewej stronie jest można powiedzieć już nie widoczny. Przy niskiej skali szarości lekko się przebija, ale teraz nie widze go podczas oglądania i też na testach dirty screen nie dostrzegam go .
Tv też przestał strzelać (wcześniej po włączeniu po dłuższej chwili było słychać strzelanie plastiku, który ustawał i potem pojawiał się znów parę minut po wyłączeniu tv).

Z ambilightem nic się nie zmieniło.
I dziś jeszcze przecierając tv dostrzegłem zarysowanie na górnej ramce
 
Ostatnia edycja:

Wasiu84

New member
No nie powstają. Zarysowanie wygląda jakby ktoś je zrobił przy ściąganiu ramki z zaczepów. Widać, że jest to zarysowanie od narzędzia płaskiego jak płaski śrubokręt. Ale po co miałby ktoś majstrować przy obudowie, jak przecież nie stwierdzono usterek.

Porobiłem sobie testy i uważam, że jest to inna matryca:)) clauding minimalny, poprzednio na testach był wyraźniejszy i w innych miejscach.
W ruchu tv teraz dużo lepiej wygląda niż po pierwszym powrocie tv z serwisu wówczas przy nawet niewielkim szybszym ruchu widziałem jakieś białe poświaty np. gdy aktor ruszał szybko głową, teraz tego nie ma, więc super.

Tv jak wspomniałem też nie strzela plastikiem, matryca wygląda lepiej (mniejszy clauding) lepiej zachowuje się w ruchu.
Żałuję w ogóle, że reklamowałam tego ambilighta, w pierwszej kolejności. Miałem nówkę tv, a tak od zakupu 2miesisce mam tv który ma zarysowana ramkę, kawałek steropianu przy dolnej ramce(na szczęście widoczny tylko z góry).

Ogólnie mam opinie taką o serwisie, że jak tv źle gra i chodzi o niuanse to serwis mic sobie z tym nie poradzi. Jak padnie płyta główna, zasilacz czyli, gdy trzeba wymienić cały moduł sobie poradzi pewnie (chociaż przy ambilight nie dali rady- i dalej źle "gra" ta jedna dioda).

Następnym moim nowym tv będzie prawdopodobnie LG, bo chyba jedynie mik Radom nie serwisuje ich telewizorów.
Napsuli mi bardzo dużo krwi i zapamiętam ich obsługę. Wpierw widzą usterkę i wymieniają ambi, ale nieskutecznie potem widzą usterkę i zabierają tv, a zaraz w protokole piszą, że wszystko ok. Potraktowali mnie gównianie i mam nadzieje, że ktoś kiedyś ich też tak potraktuje w jakiejś prywatnej sprawie.
Już nie będę reklamował kolejny raz, bo boje się w jakim stanie mi odeślą tv i jak będzie grał.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Możesz spokojnie , jeśli Ci dokucza, okleić taśmą w dowolnym kolorze.
Bedzie wyglądać super.
 

Wasiu84

New member
Jest trochę słońca w ostatnich dniach i dzięki temu dziś zauważyłem kolejna rzecz- pionowe "rysy" ~5cm na matrycy w trzech miejscach trochę po prawej stronie od środka panelu. Nie są wyczuwalne pod palcami/skórą, stąd mój wniosek, że są one od środka panelu Gdy słońce nie pada na tv tego nie widać, chyba że przyświecę latarką w te miejsca wowczas znów są widoczne. Zakleje taśmą:)
Po pojawiających się opiniach widzę, że z rok może dwa i będę miał kurz pod panelem więc będzie mocny powód żeby wymienić tv:) Wówczas tylko dwie marki biorę pod uwagę LG lub hisense, ale będę przed zakupem odwiedzał stronę serwisu MiK czy przypadkiem nie zostali autoryzowanym serwisem tych marek :))
 
Ostatnia edycja:

Wasiu84

New member
Te rysy to jest podświetlenie matrycy...

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
? Ale one są widoczne, gdy telewizor jest wyłączony:) ewidentnie są to rysy jakby za matryca. Widoczne są trochę jak przy efekcie lustra weneckiego. Gdy pada.mocne słońce na matrycę lub gdy przyświecę latarką w te miejsca wowczas jak przy wspomnianym efekcie widać to co jest "za" frontem matrycy i widać te rysy. Mają około 5cm długości. To nie jest "tasma" od diód podświetlenia (tą też widać po lewej stronie ekranu w ciemnych scenach podczas ruchu i na całej długości w pionie-tak to jest wówczas podświetlenie matrycy, ale te rysy o których mówię nie.



Przepraszam kiki myślałem, że drwisz z mojego problemu piszac o oklejaniu taśma. Nie przypuszczalem, że są takie metody odnawiania tv.
 
Ostatnia edycja:

Wasiu84

New member
Mam zasadę, że obsługa po zakupie jest ważniejsza niż cokolwiek innego, wyprodukować i sprzedać towar potrafi kazdy, ale zająć się dobrze kupujacym już po zakupie nie każdy potrafi. Problem z Philipsem zawęził mi wybór kolejnego tv do dwóch firm LG lub hisense. Ale przed wyborem jeszcze sprawdzę czy przypadkiem, któraś z tych firm niewybrala sobie na autoryzowany serwis, serwis MiK:))
Miałem powrocic przy kolejnym tv do tcl (z c7006 byłem mega zadowolony), ale jak potencjalnie przy tej marce mogę znów mieć kontakt z serwisem Mik to podziękuję.

Ogólnie pogodziłem się już z tym tv:) i czekam, aż coś się zacznie dziać poważnego, aby mieć pretekst do wymiany tv:))
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Czyli to nie podświetlenie, myślałem że Ci chodzi o takie pasy ale jednak nie

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
 
Do góry