50pus8536 problem ambilight

Wasiu84

New member
Decyzja jest taka, że oddaje tv rodzicom,.a sobie kupuje inny.
Coś się stało z panelem, albo na serwisie albo w transporcie.
Test DSE pokazał, że panel jest dużo brudniejszy
niż gdy kupiłem. Po kupnie tv zrobiłem testy DSE i byłem zachwycony jaki w loterii mi się trafił czysty panel, a teraz na kolorze szarym (np w menu, przy ładowaniu YouTube, szarosci na kondoli) i niebieskim podczas poziomego ruchu widać pionowe pasy przy lewej stronie ekranu i przy prawej krawędzi tv.
Nie chce robić dochodzenia, Philipsa i marek obsługiwanych przez serwis z Rzeszowa nie kupię.
Poczekam na modele ten rok i będę kupował nowy tv.

Bardzo żałuję że wysłałem na serwis tv 2 miesięczny z pięknym czystym panelem. Teraz nawet żona,.która nigdy nie dostrzegała w tv claudingu, Dse itp widzi smugi pionowe, gdy oglądała "sceny z życia małżeńskiego".na HBO max.

Jak serwis twierdzi że taśmę ambilight wymienił, a wada jest dalej w tym samym miejscu to pytanie co się stało z nowa taśma, od razu człowieka nachodzą myśli, że panel z mojego 2 miesięcznego tv został po prostu wyjęty i wsadzony jakiś inny. Na prawdę mam takie myśli.
 
Ostatnia edycja:

conqest

Well-known member
Bez reklam
Skoro jest nadal ta sama usterka to dlaczego nie reklamujesz go kolejny raz? Tym bardziej że i tak nie jesteś zadowolony z matrycy...

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
 

Wasiu84

New member
Masz jakieś zdolność telepatyczne:) ponieważ dziś zareklamowałem panel. Znaczy zrobiłem to w piątek, ale support philipsa jest strasznie nie pomocny, ich jakość jest podobna do kontroli jakości w fabrykach philipsa jeśli puszczają tv z nieprawidłowo działającym ambilight.
Historia jest taka, że wysłałem zdjęcia i filmik w którym pokazuje banding widoczny w normalnym contencie w piątek. Dziś Support philipsa poprosił, abym UWAGA wysłał im zdjęcie całkowicie Pure white planszy:) Nie wiem oni chyba wykorzystują tv do przeglądania stron www jeśli szukają wad panelu na białym obrazie. Napisali, że jest ok, no bo na białym tego nie widać (szkoda, że nie po poprosili o film- biały ekran z poruszającymi się pasami szarymi) , a że podczas oglądania filmu już tak, a nawet w menu to jest mało istotne :D i odesłali mnie bezpośrednio do serwisu. I tak też zrobiłem zgłosiłem to w serwisie MiK w Radomiu, aby dokonali ekspertyzy. Ale nie spodziewam się dużo, ponieważ jakość tego serwisu jest słaba co widać po opiniach na googlach no i moja sprawa z ambilght też w te opinie się wpasowuje.
Postanowiłem walczyć i jak będzie trzeba uderzę do UOKiK, ponieważ dziś oglądałem na hbo max "Ojciec" i pionowe pasy ciągnące się po lewej i prawej stronie ekranu mnie dobijały oczywiście w niektórych scenach, ale człowiek jak raz zobaczy to potem cały film ich szuka. Ostatnia scena, gdy pielęgniarka tuli głównego bohatera i kamera odjeżdża w lewą stronę do okna widzę pionowe pasy po lewej stronie ekranu podczas całego dojazdu ekranu do okna.

I przy okazji w tym filmie udało mi się uchwycić w końcu wadliwy ambilight na zdjęciu, który przypominam serwis niby wymienił, a problem dalej jest. Bardzo ciężko uchwycić to na zdjęciu. Ale się udało i wierzcie mi, że na zdjęciu i tak jest to mało widoczne w rzeczywistości widać mocniej czerwoną poświatę.
ambi.jpg

Widzę, że na ekranie laptopa jest to gorzej widoczne niż na telefonie. W rzeczywistości jest to bardziej widoczne, zdjęcie telefonem nie odda tego co widzi oko.

Zobaczymy jak to się potoczy. Na ambilighta machnąłem ręką, mówię przeboleje, ale takiego ekranu nie, tym bardziej, że taki nie był. Nie wiem co się stało, może zbyt mocno go skręcili i są jakieś naprężenia, bo banding wydaje się, że jest w miejscach gdzie są wkręcane śrubki jak od dołu patrzyłem na nie, to banding dopasowuje się w miejsca śrubek i pasy te są cienkie.

Żona przypadkowo zwróciła jeszcze bez więdnie na jedną rzecz, otóż telewizor po dłuższym wieczornym seansie po wyłączeniu go potrafi "Strzelać" tak jakby stygł i plastik strzelał. To wyglądało tak, że leżymy zasypiamy i słuchać lekki trzask i się pyta co to było? Nasłuchiwałem nic nie słyszałem i poszliśmy w kime. Na drugi dzień to samo i już zlokalizowaliśmy źródło trzasków- oczywiśćie tv. Ale czy tak było wcześniej przed "wymianą" ambilighta nie jestem w stanie stwierdzić, bo nie pamiętam takiego zachowania czy było czy nie.
 
Ostatnia edycja:

Wasiu84

New member
Czekam na serwis, aż skontaktuje się ze mną w celu umowienia wizyty.
Między czasie włączyłem fife 22 i po wejściu w w jedną z opcji ekran ładowania wyglądał tak :/


Obraz statyczny, po lewej stronie pasy pionowe widoczne (przy ruchu jeszcze mocniej) i teraz jeszcze na tym ekranie widoczna jest biała plama i prześwietlenie przy górnej krawędzi.
Przez chwilę myślałem, że białą plama to może śruba od uchwytu, ale nie wchodzi ona niżej i bardziej środka ekranu. Oczywiście zdjęcie jeszcze zmniejsza widoczność tego. Na żywo wyraźniej widać.
 
Ostatnia edycja:

conqest

Well-known member
Bez reklam
Tą białą plamę można by spróbować rozmasować, natomiast te pasy to podświetlenie matrycy. Dopuki Philips nie wprowadzi fald-a to tak będzie. Można to też oczywiście zniwelować trochę kalibracją ale całkowicie twgo nie usuniesz.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
 

Waldorff

Member
Skoro tv już był rozkręcany to popuściłbym śruby. Trzaskanie świadczyłoby o tym, że może przykręcili za mocno. Ale skoro umówiony masz serwis to zaczekaj, bo jeszcze okaże się, że usuniesz usterkę przed ich przyjazdem.
 

Wasiu84

New member
Tą białą plamę można by spróbować rozmasować, natomiast te pasy to podświetlenie matrycy. Dopuki Philips nie wprowadzi fald-a to tak będzie. Można to też oczywiście zniwelować trochę kalibracją ale całkowicie twgo nie usuniesz.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Zdjęcie nie oddaje tego jak to wygląda w rzeczywistości. Ciemny duży pas przy lewej krawędzi mocno widoczny i cienkie paski lewa część ekranu bliżej środka są na prawdę widoczne.
I wiesz tutaj o to chodzi, że przed oddaniem tv na serwis w związku z ambilight byłem zachwycony i nie widziałem żadnych tego typu rzeczy na ekranie, a oglądałem więcej filmów i cały czas grałem na konsoli. Teraz tv włączam sporadycznie, bo nie mogę znieść tego co widzę. Zresztą można zobaczyć moje wpisy półtora miesiąca wstecz, że chwaliłem tv.
Coś się stało na serwisie przy wymianie ambilighta, która nie była skuteczna to raz, a dwa, że panel przed zabraniem przez serwis był mistrzostwo. To nie jest tak, że wrócił tv z serwisu i zrobiłem testy DSE na youtube, żeby się czepiać. Tv wrócił z serwisu i normalnie go użytkowałem, podczas tego użytkowania zacząłem dostrzegać te pasy i ciemne plamy. Wówczas poszły w ruch plansze dse na jutub i kurde szok, bo panel tak nie wyglądał po zakupie. Nie mogę sobie darować, że chciałem mieć dobry tv po zakupie:) i zareklamowałem ten ambilight, bo teraz zrobił się taki problem, że niechętnie włączam tv.
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Oczywiście dobrze robisz że reklamujesz. Daj znać jak się sytuacja potoczy.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
 

Wasiu84

New member
Aktualizacja.
Otrzymałem smsa 31.05, że wciągu 2 dni skontaktuje się ze mną serwis w celu umówienia wizyty. Mamy 09.06 i zero kontaktu z serwisu, dziwne prawda? W piątek się przypomnę.
 

Wasiu84

New member
1595785

Dowiedziałem się, że tv wcześniej i teraz był naprawiany przez serwis w Gorzowie- nie był on wysyłany jak myślałem do Radomia.
Chłopaki, gdy przyjechali po tv było to dokładnie 10czerwca byli zdziwieni, że nie naprawiony został ambilight. Byli to Ci sami panowie co pierwszy raz odbierali tv. Obaj widzieli że.ambiliht źle świeci, jeden z nich bardzo wyrozumiały (stwierdził nawet że jest to bardziej widoczne niż wczesniej, drugi zaś próbował szukać powodu w krzywej ścianie itp, ale ustawialiśmy różnie tv i porzucił tą hipotezę -od żony się dowiedziałem, że pierwszy raz jak odbierali tv, też taka tezę postawił na początku:)
Jeśli chodzi o pas który widzę podczas ruchu z lewej strony to serwisant (od hipotezy ze scianą) oznajmił, że jest to bufor nie wiem czy dobrze pamiętam czy użył takiej nazwy, ale od razu stwierdził, że jest widoczny, ale jak użyje jakiegoś filtra 5procent przy szarości 20 to go nie będzie za pewne widać. Serwisanci zabrali tv i powiedzieli że 14dni będzie trzeba czekać.

Jeśli możesz jakoś pomóc to sytuacja jest taka, że chciałbym się dowiedzieć co się dzieje z tv:) bo wciąż go nie mam:)
27 czerwca czyli 17dni od zabrania tv zadzwoniłem do serwisu w mik w Radomiu żeby się dowiedzieć co się dzieje. Tam szybko odebrali i dowiedziałem się, że naprawa jest realizowana przez oddział w Gorzowie. Pani miła powiedziała, że zaznacza taka opcję że serwis się ze mną skontaktuje i podała mi też numer. Na drugi dzień czyli dziś 28 czerwca dzwoniłem 4 razy i nikt tam nie odbiera tylko automatyczna sekretarka, która powtarza, że proszą i kontakt w godzinach pracy tj. od 9 do 15 (dzwoniłem 10-13). Zadzwoniłem, więc do philipsa i tam się dowiedziałem, że status jest naprawa(to wiedziałem, bo sprawdziłem na stronie mik Radom), i mówię że chciałbym się dowiedzieć na jakim to jest etapie i przede wszystkim kiedy mogę się spodziewać tv. Pani na infolinii nie potrafiła odpowiedzieć i podobnie jak Pani z mik Radom powiedziała, że serwis.sie ze.mna skontaktuje, było to około godziny 13.

Status tego zlecenia.jest naprawa,.ale co się dzieje czemu to tak długo trwa i najważniejsze kiedy mogę się spodziewać zakończenia zlecenia, nie mogłem uzyskać informacji pod trzema numerami:)
 
Ostatnia edycja:

conqest

Well-known member
Bez reklam
Chłopie nie pij, a jak pijesz to nie pisz na forum... Please...

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
 

KLOSjanek

Member
Bez reklam
A ty nie pal byle czego jak już się dorobisz polecam Amsterdam i oddech Jezusa może się w tej pustej główce poustawia .
Oled to inna klasa :)
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
"Nie dyskutuj z debilem, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem" - głupi tego nie wymyślił, więc zamierzam się tego trzymać :)
 
Do góry