PUS7956/12 Tak Philips traktuję konsumenta i gwarancję.

needqq

New member
Tak Philips traktuje "naprawę" gwarancyjną modelu PUS7956/12 i stwierdza, że rama matrycy cała w ciemnych plamach oraz ewidentnie ciemniejszy środek matrycy to specyfikacja produktu (poniżej dodaje zdjęcia zjawiska).
Telewizor zabrany 06.09 na serwis do mik Radom po ówczesnej odmowie gwarancji przez Philipsa, dnia 16.09 eskpertyza od mik Radom bez możliwości odwołania bo sprawa jest już zamknięta przez techników Philipsa na infolinii dostaję informację że zostaje jedynie odwołać się do samego sklepu bądź do UOKIK :)

Piszcie czy również macie taki obraz na tym modelu i co ewentualnie można jeszcze zrobić w takiej sytuacji...
h
ttps://ibb.co/vPyMdqM
h
ttps://ibb.co/RhZDVY3
h
ttps://ibb.co/PjSYk2f
h
ttps://ibb.co/0K0Xkq3
vPyMdqM

RhZDVY3

PjSYk2f

0K0Xkq3
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Podaj proszę nr zlecenia i decyzję na piśmie z MIK Radom.
Prześlij mi na PW - postaram się pomóc.
 

Stojeden

New member
Cześć kolego :)
Jak masz problem z tym pseudo serwisem i ogólnie z Tp Vision Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce to pisz do mnie widomość, pomogę Ci ;)
 

manqt

New member
Witam, Kupiłem taki sam 2 dni temu i narazie nie zauważyłem takich defektów. Jakby się coś pojawiło, dam znać. Ps. Fajnie, że Koledzy pomogą.
 
Do góry