Tak Philips traktuje "naprawę" gwarancyjną modelu PUS7956/12 i stwierdza, że rama matrycy cała w ciemnych plamach oraz ewidentnie ciemniejszy środek matrycy to specyfikacja produktu (poniżej dodaje zdjęcia zjawiska).
Telewizor zabrany 06.09 na serwis do mik Radom po ówczesnej odmowie gwarancji przez Philipsa, dnia 16.09 eskpertyza od mik Radom bez możliwości odwołania bo sprawa jest już zamknięta przez techników Philipsa na infolinii dostaję informację że zostaje jedynie odwołać się do samego sklepu bądź do UOKIK
Piszcie czy również macie taki obraz na tym modelu i co ewentualnie można jeszcze zrobić w takiej sytuacji...
h
ttps://ibb.co/vPyMdqM
h
ttps://ibb.co/RhZDVY3
h
ttps://ibb.co/PjSYk2f
h
ttps://ibb.co/0K0Xkq3
Telewizor zabrany 06.09 na serwis do mik Radom po ówczesnej odmowie gwarancji przez Philipsa, dnia 16.09 eskpertyza od mik Radom bez możliwości odwołania bo sprawa jest już zamknięta przez techników Philipsa na infolinii dostaję informację że zostaje jedynie odwołać się do samego sklepu bądź do UOKIK
Piszcie czy również macie taki obraz na tym modelu i co ewentualnie można jeszcze zrobić w takiej sytuacji...
h
ttps://ibb.co/vPyMdqM
h
ttps://ibb.co/RhZDVY3
h
ttps://ibb.co/PjSYk2f
h
ttps://ibb.co/0K0Xkq3
Ostatnia edycja: