50PFL5008K/12 nie łączy z Netflixem i YT

libra

New member
Dzień dobry,
Może ktoś mi potrafi pomóc, bo już straciłam siły i pomysły..
Na w/w tv oglądałam Netflixa od około pół roku poprzez smart tv. łączyłam się przez wifi, nie było z tym problemu. Jakiś czas temu wypowiedziałam umowę na dostarczanie telewizji, kilka dni temu zdałam sprzęt. W zasadzie to chciałam mieć tv tylko do odtwarzania treści na smart tv i z usb. Gdzieś między zakończeniem umowy i zdaniem do vectry dekodera telewizor przestał mnie łączyć z Netfliksem. Wywalabłąd UI-108 co oznacza, że informacje zapisane na urządzeniu wymagają odświeżenia lub że występuje problem z połączeniem sieciowym.
W bok-u netfliksa twierdzą, że to sprawa operatora. Na komputerze łączę się z ze swoim kontem w Netflixie bez problemu. Zarówno po kablu jak bezprzewodowo.Dla pewności zresetowałam hasło.
Rozmowa z operatorem vectry tez nic nie dała. Internet jest dostarczany zgodnie z umową. WIfi działa.
Próbowałam różnych rzeczy, sprawdziłam aktualizację tv, zrobiłam reinstalację tv (pominęłam ustawienia sat i kanałów w telewizorze). W międzyczasie okazało się, że YT też nie odtwarza treści. Komunikat "coś poszło nie tak".
Nie wiem co jeszcze mogę zrobić...
Pozdrawiam
 

libra

New member
Zrobiłam coś nie tak :/
W konfiguracji tv znalazłam ustawienia Netflixa i dezaktywowałam go na tv. To co innego niż dezaktywacja aplikacji Netflixa okazuje się.
Nie mogę połączyć się z Philipsem, nie mam tv na gwarancji i nigdy go nie zarejestrowałam niestety. Telefon do pomocy odbiera automat i kieruje mnie na stronę philipsa do najczęściej zadawanych pytań.
czy ktoś tutaj mógłby mi pomóc?
Nie wiem co mogę w tej sytuacji zrobić?
 

libra

New member
Na komputerze i na telefonie loguję się normalnie. Ale z telefonu nie mogę przesłać treści z Netflixa na tv. Z yt mogę, sprawdzałam.
Najgorsze jest to, że próbowałam znaleźć rozwiązanie i weszłam w konfigurację tv -> ustawienia sieci, i tam mam ustawienia netflixa i 2 opcje" pokaż ESN i dezaktywacja. I przycisnęłam tę dezaktywację :/
PO ponownym zainstalowaniu tv, Netflix się nie łączy w ogóle. Pokazuje mi się ekran juz nawet bez błędu UI 108, tylko "Wystąpił problem z połączeniem z serwisem Netflix". I dwie opcje" spróbuj później", albo "wyjdź".
Po angielsku, bo to starszy typ tv.
Poprzez sekwencje strzałek udało mi się przeprowadzić dezaktywację na aplikacji, ale przekierowało mnie na ten sam ekran.
Serwis Netflixa już nie ma pomysłów: "My nie zalecamy dezaktywacji w ustawieniach sieciowych, a jedynie wewnątrz aplikacji - to dwie całkiem odrębne rzeczy. Nie wiemy, czy teraz taka dezaktywacja wewnątrz ustawień TV nie namieszała dodatkowo w konfiguracji sieciowej i nie uniemożliwia teraz aplikacji całkowicie nawiązania połączenia sieciowego."
Nie wiem co teraz myślałam o odinstalowaniu Netfliksa i ponownym zainstalowaniu, ale nie mam takiej możliwości na tym tv. Chyba.
Wczoraj pobrałam jeszcze aktualizacje ze strony Philipsa i zaktualizowałam, nic to nie dało.
 
Do góry