Dzień dobry,
Może ktoś mi potrafi pomóc, bo już straciłam siły i pomysły..
Na w/w tv oglądałam Netflixa od około pół roku poprzez smart tv. łączyłam się przez wifi, nie było z tym problemu. Jakiś czas temu wypowiedziałam umowę na dostarczanie telewizji, kilka dni temu zdałam sprzęt. W zasadzie to chciałam mieć tv tylko do odtwarzania treści na smart tv i z usb. Gdzieś między zakończeniem umowy i zdaniem do vectry dekodera telewizor przestał mnie łączyć z Netfliksem. Wywalabłąd UI-108 co oznacza, że informacje zapisane na urządzeniu wymagają odświeżenia lub że występuje problem z połączeniem sieciowym.
W bok-u netfliksa twierdzą, że to sprawa operatora. Na komputerze łączę się z ze swoim kontem w Netflixie bez problemu. Zarówno po kablu jak bezprzewodowo.Dla pewności zresetowałam hasło.
Rozmowa z operatorem vectry tez nic nie dała. Internet jest dostarczany zgodnie z umową. WIfi działa.
Próbowałam różnych rzeczy, sprawdziłam aktualizację tv, zrobiłam reinstalację tv (pominęłam ustawienia sat i kanałów w telewizorze). W międzyczasie okazało się, że YT też nie odtwarza treści. Komunikat "coś poszło nie tak".
Nie wiem co jeszcze mogę zrobić...
Pozdrawiam
Może ktoś mi potrafi pomóc, bo już straciłam siły i pomysły..
Na w/w tv oglądałam Netflixa od około pół roku poprzez smart tv. łączyłam się przez wifi, nie było z tym problemu. Jakiś czas temu wypowiedziałam umowę na dostarczanie telewizji, kilka dni temu zdałam sprzęt. W zasadzie to chciałam mieć tv tylko do odtwarzania treści na smart tv i z usb. Gdzieś między zakończeniem umowy i zdaniem do vectry dekodera telewizor przestał mnie łączyć z Netfliksem. Wywalabłąd UI-108 co oznacza, że informacje zapisane na urządzeniu wymagają odświeżenia lub że występuje problem z połączeniem sieciowym.
W bok-u netfliksa twierdzą, że to sprawa operatora. Na komputerze łączę się z ze swoim kontem w Netflixie bez problemu. Zarówno po kablu jak bezprzewodowo.Dla pewności zresetowałam hasło.
Rozmowa z operatorem vectry tez nic nie dała. Internet jest dostarczany zgodnie z umową. WIfi działa.
Próbowałam różnych rzeczy, sprawdziłam aktualizację tv, zrobiłam reinstalację tv (pominęłam ustawienia sat i kanałów w telewizorze). W międzyczasie okazało się, że YT też nie odtwarza treści. Komunikat "coś poszło nie tak".
Nie wiem co jeszcze mogę zrobić...
Pozdrawiam