55PUS8804 problem z Ambilight (kolory)

blarzej

New member
Dzień dobry,

W dniu wczorajszym dokonałem zakupu telewizora Philips 55PUS8804.
Górna część ambilighta, po prawej stronie, świeci bardziej na niebiesko/zielono zamiast na biało - widać to przy ustawionym stałym podświetleniu w białym kolorze (przy innych kolorach nie ma takich problemów, nie jest to kwestia ściany - na białej kartce widać to jeszcze wyrazniej). Czy jest jakaś możliwość kalibracji tego czy może po poprzednim Philipsie na którym pojawiały się plamy kupiłem kolejnego z wadą fabryczną?

Z góry dziękuję za pomoc.
 

Karol1976

Active member
Bez reklam
Weś na białym tle wrzuć fotkę i pokój aby był ciemny ?Zobacz z tyłu jak wrzucisz białe tło jak ci te ledy się palą porównaj z innymi tymi co prawidłowo świecą

Nie skalibrujesz ambi bo takiej opcji nie ma , zrób tak jak ci napisałem i daj znać
 

blarzej

New member
Na obydwu zdjęciach jest włączone białe tło.

Sprawdziłem zasłaniając diody - od lewej licząc diody 1 - 10 emitują światło zielono/niebieskie.

W takiej sytuacji wzywać serwis?
 

Karol1976

Active member
Bez reklam
To masz wadę w listwie ambi chodzi o ledy , ja miałem u siebie podobny problem ale ja sam zrobiłem , problem był w słabym połączeniu ledów ambi na listwie ( słabo przylutowane były nie łączyły ) poprawiłem bodajże 3 diody u mnie i jest ok teraz , Twój na gwarancji tozgłoś do sklepu że tv ma wadę i ci wymienią
 

blarzej

New member
Ustawienia fabryczne nie pomogły.

Wygląda na to, że po telewizorze Philipsa 48PFH5500/88 w którym robiły się plamy na ekranie i był w serwisie 3 razy podczas okresu gwarancyjnego (a po okresie gwarancyjnym wyszły kolejne) kupiłem xxxxxxxxxxxxxx Philipsa. Wspaniała nowina.

Gdyby ktokolwiek pytał - nie polecam telewizorów tej firmy.

Najbardziej boje się tego, że telewizor który ma jeden dzień nie wróci z serwisu w stanie takim, w jakim go oddam - poprzedni wrócił z pęknięta obudowa z powodu zbyt mocnego skręcenia.

Czy ma ktoś z Was pomysł jak to ugryźć bym nie musiał jeszcze bardziej denerwować się z powodu tej nic nie wartej firmy?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Karol1976

Active member
Bez reklam
Nic nie da , żadny reset nie pomoże , zanieś do sklepu i zareklamuj że w domu uruchomiłeś i jest problem , W sklepie rozpakują i niech sami zobaczą że sprzedali ci wadliwy egzemplarz
 

blarzej

New member
Drugi i ostatni raz kupiłem Philipsa. Dwa na dwa gówniane telewizory to już trochę dla mnie za wiele.
A do tego nauczka - następnym razem zakupy tylko przez internet a w razie problemów takich jak ten rezygnacja z umowy i odsyłają w ciągu 14 dni.
 

blarzej

New member
Póki co napisałem do Komputronika i wysłałem do nich zdjęcia z prośbą o wymianę na egzemplarz wolny od wad. Serwis Philipsa to kpina, więc wolę próbować w ten sposób. Dam znać jak rozwinie się sytuacja.
 

blarzej

New member
Komputronik od ręki wymienił telewizor na nowy. ;-)

Żeby nie rozpoczynać nowego tematu - wiecie może gdzie znajdę ustawienia obrazu które będą najlepsze dla tego telewizora? Istnieje w ogóle coś takiego, czy trzeba kombinować metodą prób i błędów?
 
Do góry