Philips pus7334/12 brak dźwięku po hdmi

Temat jak wyżej, jak to rozwiązać , gdyż po podłączeniu poprzez hdmi do soundbara ( soundbar posiada HDMI arc) nie ma przesyłu dźwięku . W ustawieniach mam zrobione easylink włączone, a w opcjach dźwięku chce ustawić na cyfrowe HDMI to wyskakuje komunikat
"nie można przełączyć na zestaw audio, aktywne są głośniki telewizora"
Próbowałem na 3 kablach HDMI i nie ma dźwięku.
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Cześć,
u mnie pomogło już kilkukrotnie to, co Philips na swojej stronie zaleca:

Ponownie nawiąż połączenie cyfrowe (digital handshake).

● Wyłącz telewizor.
● Odłącz od telewizora wszystkie przewody, akcesoria i urządzenia. Dotyczy to także modułu CAM, o ile jest używany.
● Odczekaj co najmniej minutę (od zgaśnięcia wskaźnika LED) i ponownie podłącz przewód zasilający.
● Ponownie włącz telewizor bez podłączania wszystkich odłączonych przewodów, akcesoriów i urządzeń.
● Odłącz przewód zasilający urządzenia zewnętrznego. Po minucie ponownie podłącz przewód zasilający i uruchom urządzenie.
● Odczekaj 3–5 minut, aby umożliwić zakończenie procesu uruchamiania.
● Podłącz przewód HDMI najpierw do telewizora, a następnie do urządzenia.
● Naciśnij przycisk „Source” na pilocie zdalnego sterowania i wybierz złącze HDMI, do którego podłączony jest przewód.



Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam

waltman

Klub HDTV.com.pl
VIP
Temat jak wyżej, jak to rozwiązać , gdyż po podłączeniu poprzez hdmi do soundbara ( soundbar posiada HDMI arc) nie ma przesyłu dźwięku . W ustawieniach mam zrobione easylink włączone, a w opcjach dźwięku chce ustawić na cyfrowe HDMI to wyskakuje komunikat
"nie można przełączyć na zestaw audio, aktywne są głośniki telewizora"
Próbowałem na 3 kablach HDMI i nie ma dźwięku.


A jaki masz ustawiony format wyjścia cyfrowego? Ma być Dolby Digital Plus.
 

kostrzu

New member
Hej czy są jakieś pomysły co zrobić by zadziałało. U mnie działalo wszystko ok teraz przestało. Nic nie zmieniałem. Nic. Przestało działać. Próbowałem z.instrukcja bez powodzenia.

Co myślicie ?
 

Dan179

New member
Dzień dobry. Wczoraj zakupiłem kino domowe i mam identyczny problem z swoim philipsem i amplitunerem av denona. Te same komunikaty co autora. Wykonałem dwukrotnie rozpiskę z pierwszej strony( odłączenie itp kabli) niestety dalej ten sam problem 😭😭😭😭
 

crawford

New member
Witam, mam podobny problem z 65OLED706/12 po aktualizacji oprogramowania przestał działać ARC i CEC. Reset do ustawień fabrycznych nic nie daje. Wachlowanie kablami również. Zgłosiłem problem do pomocy technicznej Philipsa - czekam na odpowiedź.
Może jakieś rozwiązani pojawiły się w międzyczasie?
 

kempo1

New member
Zauważyłem u siebie, że przypuszczalnie jest to problem komunikacji między telewizorem a amplitunerem. U mnie pomaga jednoczesny restart tv i amplitunera. Ale taki chamski. Jakby wyłączyli prąd gdy oba urządzenia są włączone. Na początku wyłączałem bezpiecznik. Teraz oba urządzenia mam podpięte do gniazdka sterowanego pilotem.
Spróbuj. Może się uda.
 

crawford

New member
Philips nie pomógł za wiele. Przesłałem pliki systemowe z TV do działu technicznego, ale nic nie mogli znaleźć.
Ostatecznie okazało się, że problem występuje dopiero po podłączeniu systemu monitoringu do TV i wyłączeni i włączeniu zestawu. Prawdopodobnie rejestrator wprowadza zamieszanie w komunikacji HDMI. Po odłączeniu rejestratora problem nie występuje.
 

wladekmokosa

New member
witam wszystkich na forum, bo to mój pierwszy wpis tutaj.

podpoiłem się pod temat ponieważ mam podobny problem jak inni użytkownicy tzn. Problem z niedziałającym soundbarem. tzn. po podłączeniu przez kabel HDMI ARC działa do pierwszego wyłączenia TV. Potem już nie działa do momentu wyłączenia TV z prądu. Robiłem procedury jakie tu koledzy w tym wątku polecali i to pomaga ale tylko do pierwszego wyłączenia TV z Pilota po ponownym włączeniu znowu lipa. tj. nie ma przesyłu dźwięku, a wtedy jak w opcjach dźwięku chce ustawić na cyfrowe HDMI to wyskakuje komunikat
"nie można przełączyć na zestaw audio, aktywne są głośniki telewizora"
Próbowałem na 4 kablach HDMI i zawsze to samo.

TV to Philips model 70PUS7304/12
Soundbar JBL bar 2.1
4K ULTRABOX+ z dyskiem oryginalnym do nagrywania

Połączenie mam takie kabel HDMI z TV HDMI 1 (ARC) na WYJ (ARC) soundbar i oczywiście TV z dekoderem drugim kablem HDMI.

Dodam tylko, że miałem wcześniej stary dekoder cyfry tj. Dekoder HD Sagemcom DSI83tak samo podłączony jak powyżej i to działało...
bardzo proszę o pomoc i sugestie.
 

Abg022

New member
U mnie 55OLED806 dokładnie ten sam problem. Nie potrafi się skomunikować z Yamahą YSP2700. Czy ktoś ma jakiś pomysł co dalej? Obydwa sprzęty są całkiem nowe dlatego rozważam zwrot soundbara bo nie spełnia swojej funkcji zupełnie.
Myślicie że test innego kabla może pomóc? Niby mam HDMI 2.0 ale wiecie jak jest z jakością. Nieznana...
 
Do góry