Philips a gry

Regis92

New member
Cześć. Mam pytanie do użytkowników Philips 55PUS6704/12 i Philips 55PUS6754/12. Jakiego input laga można oczekiwać w tych modelach? Czy nadają się do grania na konsoli? Ogólnie słyszałem opinie, że Philips nie jest najlepszym sprzętem do gier, a jako że dużo gram chciałbym zweryfikować tą opinię przed kupnem TV. Oprócz dwóch powyższych modeli zastanawiam się jeszcze nad kupnem Samsung UE55RU7102K lub Samsung UE55RU7472U. Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi :)
 

szwedu666

New member
A bez urazy, wy doświadczyliscie kiedyś imput laga czy tylko na czytaliście się i na słuchaliście o nim w testach. Gram w różne gry od połowy lat 90 od jakiegoś czasu też posiadam konsole PS4 pro i Philipsa 7334 a mój brat posiada tą samą konsole ale jakiś najtańszy telewizor 60 cali 4K .nigdy na żadnym telewizorze ani u siebie ani u brata ani u znajomych nie doświadczyłem rzekomego input laga.

Wysłane z mojego LGM-V300L przy użyciu Tapatalka
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Cześć,
Jeżeli chodzi o te Philipsy to o input lag możesz być spokojny. Zazwyczaj jest to poniżej 40ms co wystarcza większości graczy, a podane przez Ciebie modele mają ok 20ms, więc na spokojnie możesz brać do gier.
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
Cześć. Mam pytanie do użytkowników Philips 55PUS6704/12 i Philips 55PUS6754/12. Jakiego input laga można oczekiwać w tych modelach? Czy nadają się do grania na konsoli? Ogólnie słyszałem opinie, że Philips nie jest najlepszym sprzętem do gier, a jako że dużo gram chciałbym zweryfikować tą opinię przed kupnem TV. Oprócz dwóch powyższych modeli zastanawiam się jeszcze nad kupnem Samsung UE55RU7102K lub Samsung UE55RU7472U. Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi :)


Mam model 70PUS6704. Xbox One śmiga bez zarzutów.
 

agricola

New member
Teraz już praktycznie w żadnej marce nie ma więcej niż 40 ms - tak więc da się grać, a Philips ten pułap osiągnął już dawno temu.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Forum zawsze tworzą użytkownicy.