TV Philips Performance 43PUS7334 - Recenzja | Test | Opinie

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
kamilb- różnice ogromne na korzyść oleda
Jak będziesz niebieski mieścisz się z ceną OLeda 55C9 LG.
Nic lepszego nie kupisz.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
enjoy7 - wg mnie warto, tym bardziej że masz już nową cenę na 50PUS8804 i to z pakietem dla niebieskich członków forum.
 

djrzz

Member
Witam, czy macie co jakiś czas problem z samoczynnymi restartami?
I zauważyłem brak opcji w ustawieniach "uruchom ponownie system".
 

vigi

Member
Czy ktoś z was ma problemy z aktualizacją oprogramowania pilota?

U mnie po zrobieniu aktualizacji co kilka godzin wyświetla się komunikat o aktualizacji oprogramowania dla pilota, niestety kiedy wybieram aktualizację, po kilku chwilach otrzymuję komunikat, że aktualizacja się nie powiodła... próbowałem już kilkanaście razy i za każdym razem z tym samym skutkiem...

może ktoś wie o co może chodzić????
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Czy ktoś z was ma problemy z aktualizacją oprogramowania pilota?

U mnie po zrobieniu aktualizacji co kilka godzin wyświetla się komunikat o aktualizacji oprogramowania dla pilota, niestety kiedy wybieram aktualizację, po kilku chwilach otrzymuję komunikat, że aktualizacja się nie powiodła... próbowałem już kilkanaście razy i za każdym razem z tym samym skutkiem...

może ktoś wie o co może chodzić????

Cześć,
Czy próbowałeś aktualizować pilota przez manu TV? Jeżeli nie działa i baterie wymienione to wygląda jak pilot gubi parowanie wiec może warto skontaktować się z supportem w sprawie wymiany?
 

djrzz

Member
Co jakiś czas przestaje mi działać przycisk "OK" na pilocie. Po próbie kilkukrotnej użycia tego przycisku następuje restart tv, dźwięk po bluetooth w słuchawkach ma dziwne trzaski na prawej słuchawce, sprawdzałem na telefonie te słuchawki i nie mają problemu. Na telefonie grają bardzo ładnie. Bluetooth w tych słuchawkach to 4.2. Ktoś zna może jakieś rozwiązanie? Coraz więcej wad wychodzi 43PUS7334. Chyba będę reklamował na rękojmie. Ktoś może coś doradzić?
 

djrzz

Member
Zgłoś proszę do serwisu !


Z poprzednim Philipsem czekałem aż ponad miesiąc by się odezwali jak zgłosiłem reklamacje przez ich stronę. Zero odzewu, sam dzwoniłem żeby się dopytać co z tą reklamacją i po rozmowie z serwisem stwierdziłem że oddam na rękojmie do sklepu. Lepiej na tym wyszedłem. Gdyby w poprzednim nie odklejało się podświetlenie to pewnie bym do dzisiaj używał. Sądzę że w 43PUS6401 lepiej system był zoptymalizowany, w 43PUS7334 co jakiś czas jest coś nie tak.
 

adam80

Member
Jaki masz soft, może ten: TPM191E_R.001.002.173.004, u mnie było z nim kilka innych problemów (słuchawek bluetooth nie testowałem) , po przywróceniu starej wersji telewizor jest OK.
 

Paździoch1

Klub HDTV.com.pl
VIP
Jeśli masz DVB-T sprawdz czy już naprawili błąd z HbbTV na telewizorze 43PUS7334.

Wejdz na kanał Polsat (MUX-2), w prawym dolnym rogu powinna wyskoczyć czerwona kropka, więc naciśnij czerwony przycisk, następnie zielonym zaakceptuj regulamin i powinien żeś mieć Polsat News.

W menu włącz wcześniej obsługę HbbTV w telewizorze, bo domyślnie jest wyłączona.
 

djrzz

Member
Jaki masz soft, może ten: TPM191E_R.001.002.173.004, u mnie było z nim kilka innych problemów (słuchawek bluetooth nie testowałem) , po przywróceniu starej wersji telewizor jest OK.


Tak, właśnie ten, ale przecież podobno nie da się zrobić downgradu? Z tego co się orientuję, to przywrócenie ustawień fabrycznych nie przywróci fabrycznego softu. Coś się zmieniło w tej kwestii? I jeszcze jedno, na dwóch poprzednich softach także były irytujące błędy, a zatem mniemam że nie istnieje "mało" awaryjny soft.
 
Do góry