Philips 50Pus6262 + Vectra 4k

boban666

Member
Witam. Od kilku dni mam problem z płynnym obrazem. Wszystko zaczęło się od wymiany dekodera Vectry na 4k. Co jakiś czas pojawiają się kilku sekundowe przycięcia obrazu. Na starym dekoderze nie było tego problemu. W TV ustawiałem UHD na 4:4:4 bądź 4:2:2 ale bez zmian. Sprawdzałem na wszystkich gniazdach HDMI. Kable też chyba z 4 sprawdzałem z tym , że tylko na jednym jest napis Premium. Na YouTube czy na dysku zewnętrznym wszystko chodzi płynnie. Dziś zmieniłem rozdzielczość w dekoderze z 2160p50 na 1080i i przycięcia się straciły. Wychodzi na to że to chyba wina przewodu HDMI , ale czy aby napewno? Nie chce wydawać kasy nie potrzebnie na nowy kabel. Znalazłem kable co mają jakieś certyfikaty 4:4:4 , ale czy warto
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
Witam. Od kilku dni mam problem z płynnym obrazem. Wszystko zaczęło się od wymiany dekodera Vectry na 4k. Co jakiś czas pojawiają się kilku sekundowe przycięcia obrazu. Na starym dekoderze nie było tego problemu. W TV ustawiałem UHD na 4:4:4 bądź 4:2:2 ale bez zmian. Sprawdzałem na wszystkich gniazdach HDMI. Kable też chyba z 4 sprawdzałem z tym , że tylko na jednym jest napis Premium. Na YouTube czy na dysku zewnętrznym wszystko chodzi płynnie. Dziś zmieniłem rozdzielczość w dekoderze z 2160p50 na 1080i i przycięcia się straciły. Wychodzi na to że to chyba wina przewodu HDMI , ale czy aby napewno? Nie chce wydawać kasy nie potrzebnie na nowy kabel. Znalazłem kable co mają jakieś certyfikaty 4:4:4 , ale czy warto


Czesc. tez mam ten model i poki co jestem b. zadowolony. Korzystam z karty CAM od MM. Zero problemow z obrazem. Jezeli u ciebie wszystko smiga na YT i dysku zewnetrznym tzn ze wszystko ok i to wina dekodera. Super kabel za kilkset zlotych nic nie pomoze.
 

boban666

Member
Telewizor trafił do serwisu. U mnie dzieje się to na wszystkich urządzeniach które obsługują 1080p , 2160p50 i są podłączone po kablu HDMI. Więc dekoder odpada , zresztą sprawdzałem na dwoch innych TV i tam problemu nie ma.
 
Ostatnia edycja:

Adam0101

New member
Coś nie gra z tymi telewizorami Philipsa , czytam fora , opinie i widzę że szybko na serwis lecą...szkoda
 

boban666

Member
Telewizor wrócił z serwisu. Wyczyścili mi warunkowo matrycę. Nie wiem czemu warunkowo skoro nigdzie nie umię znaleść jakie ten TV ma IP. Bo jeśli mi to serwis naprawił warunkowo to TV powinien mieć przynajmniej IP66. Wysłałem już zapytanie do Philipsa w tej sprawie narazie odpowiedzi brak. Co do drugiej usterki klatkowania ma to usunąć nadchodządza aktualizacja. Kiedy będzie , nikt nie wie.
 
Do góry