Wypalona matryca Philipsa 2018

mazbog

Member
Zgłosiłem dziś na stronie philipsa usterkę z wypalonymi liniami oraz z wadliwie działającym ambilightem (oświetlanie sufitu) Zobaczę jak do tego podejdzie serwis, ciekawe z którego roku wstawią teraz matrycę (jeśli zakwalifikują do wymiany)mój model to 55POS9002/12
 

mazbog

Member
Jestem wkurzony, drugi tydzień bez telewizora, 22 maja była przez serwis zamówiona matryca i do dziś nie dotarła, nie czytałem w gwarancji, jak długo może trwać naprawa, kiedyś było 14 dni roboczych , a teraz? Może im matryce się skończyły do tego modelu. Najlepsze ,że żadnej informacji nie otrzymuje o statusie naprawy , nawet nie odpisują na moje maile
 

mazbog

Member
Właśnie otrzymałem propozycję wymiany na nowy model 803 , zgodziłem się bo pewnie innej opcji bym nie miał,tylko następny tydzień bez tv
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Nie bardzo rozumiem jakie Brawo Philips, po roku czasu dwa tv tylko tutaj poszły się...... szukali dwa tygodnie matrycy , nie znaleźli to psi obowiązkiem jest wymiana tv, tylko kwestia zapisu w gwarancji odnośnie jaki to ma być tv...
 

mpDante

Member
Bez reklam
Właśnie dzisiaj zobaczyłem to co od jakiegoś czasu ignorowałem... otóż, wypalone paski TVN24. Również oglądam ten kanał 2-3 godziny dziennie z przerwami i niestety na szarościach już wyraźnie widać pewne elementy, łącznie z tą szarą "chmurką", która jest w lewym górnym rogu loga.

Ja chyba zaryzykuję z rękojmią do sprzedawcy, bo jeżeli się to powtórzy, to albo całkowicie zrezygnuję z OLEDa (a jestem nim zachwycony), albo przejdę na LG... jakoś wątpię, żeby wymiana matrycy pomogła na długo :(

BTW: Mam 55OLED803.
 

vvv

Well-known member
Bez reklam
Napiszę tak:
Czytając na Forum : U mnie nie ma i mam Oleda już długo to albo Ty coś wymyślasz albo Panowie Właściciele Forum coś mijają się z PRAWDĄ !
Wiem że zaczną się argumentu że ....... i pewnie okaże się że coś sobie wymyślasz i jesteś w marginesie Błędu Oleda ! Niemniej to TY masz problem i oczekujesz że zostanie on ROZWIĄZANY !
Wiemy wszyscy ze Oled jest Super ale co zrobic jak coś takiego nas Spotka !!!
 

kamiloos

New member
Właśnie dzisiaj zobaczyłem to co od jakiegoś czasu ignorowałem... otóż, wypalone paski TVN24. Również oglądam ten kanał 2-3 godziny dziennie z przerwami i niestety na szarościach już wyraźnie widać pewne elementy, łącznie z tą szarą "chmurką", która jest w lewym górnym rogu loga.

Ja chyba zaryzykuję z rękojmią do sprzedawcy, bo jeżeli się to powtórzy, to albo całkowicie zrezygnuję z OLEDa (a jestem nim zachwycony), albo przejdę na LG... jakoś wątpię, żeby wymiana matrycy pomogła na długo :(

BTW: Mam 55OLED803.


Niestety, TVN24 jesli idealnym zabojca dla OLEDow. Niezaleznie od firmy - matryce wszedzie te same.


Rekojmia czy gwarancja w przypadku OLEDow innych firm niz LG to niestety sliski temat. Spotkalem sie juz z odrzuceniem roszczenia z powodu niewlasciwego uzytkowania TV, konkretnie przy modelu POS9002. LG zawsze wymienia matryce /poki co/ choc na ich www mozna znalezc info, ze gwarancja powidokow nie obejmuje.


Wlasnie z tego powodu przesiadlem sie z OLED803 na C8.
 

mpDante

Member
Bez reklam
Dlatego też idę w rękojmię. Jedna naprawa/wymiana i mogę przy następnym wypaleniu odstąpić od umowy i kupić LG. Mimo wszystko, czytając opinie w internetach... niby Philips ma większy problem niż LG, więc może jest to inaczej rozwiązane programowo, bo żadnych innych wypaleń poza TVN24 nie mam.

Od początku celowałem w LG, ale Philipsa wyrwałem w outlecie i 4 miesiące temu był tańszy od LG C8 o 900zł :) Od razu odpaliłem wszystkie możliwe testy i byłem pod wrażeniem, że matryca nie ma żadnych wad, żadnego bandingu :)


O ile z ambilighta mogę zrezygnować, to przyzwyczaiłem się już do androida :(
 
Ostatnia edycja:

kamiloos

New member
Dlatego też idę w rękojmię. Jedna naprawa/wymiana i mogę przy następnym wypaleniu odstąpić od umowy i kupić LG. Mimo wszystko, czytając opinie w internetach... niby Philips ma większy problem niż LG, więc może jest to inaczej rozwiązane programowo, bo żadnych innych wypaleń poza TVN24 nie mam.

Od początku celowałem w LG, ale Philipsa wyrwałem w outlecie i 4 miesiące temu był tańszy od LG C8 o 900zł :) Od razu odpaliłem wszystkie możliwe testy i byłem pod wrażeniem, że matryca nie ma żadnych wad, żadnego bandingu :)


O ile z ambilighta mogę zrezygnować, to przyzwyczaiłem się już do androida :(


Chyba jednak nie do konca tak jest z ta rekojmia. Sklep i tak wysle towar do serwisu producenta celem ekspertyzy, oni uznaja ze roszczenie jest niezasadne i sklep tak ustosunkuje sie do Twojego roszczenia. Ani nie naprawi, ani nie wymieni, tylko okresli, ze sprzet zostal uszkodzony z Twojej winy, bo go niewlasciwie uzywales. Choc musialbym dopytac znajomych specow zajmujacych sie reklamacjami ;)
 

mpDante

Member
Bez reklam
Oczywiście, w pierwszej kolejności mogą naprawić albo wymienić, ale przy drugiej wadzie już mogę oddać. Przy gwarancji mogą naprawiać aż ci się gwarancja skończy albo odrzucić, bo warunki gwarancji mówią, że tak może być. Dlatego też rękojmia jest wygodniejsza. Poza tym, masz przykład w tym temacie, że w ramach gwarancji Philips wymienił matrycę ze względu na wypalenia.
Ja obawiam się, że każdy OLED polegnie przy TVN24, więc przyjdzie mi kiedyś wrócić do LED'a, na którego teraz ciężko patrzeć :/ Liczę na to, że naprawią ten problem aktualizacjami oprogramowania.


ps. Teraz już się nie wysyła TV do serwisu, tylko serwis przyjeżdża do ciebie.
 

kamiloos

New member
Oczywiście, w pierwszej kolejności mogą naprawić albo wymienić, ale przy drugiej wadzie już mogę oddać. Przy gwarancji mogą naprawiać aż ci się gwarancja skończy albo odrzucić, bo warunki gwarancji mówią, że tak może być. Dlatego też rękojmia jest wygodniejsza. Poza tym, masz przykład w tym temacie, że w ramach gwarancji Philips wymienił matrycę ze względu na wypalenia.
Ja obawiam się, że każdy OLED polegnie przy TVN24, więc przyjdzie mi kiedyś wrócić do LED'a, na którego teraz ciężko patrzeć :/ Liczę na to, że naprawią ten problem aktualizacjami oprogramowania.


ps. Teraz już się nie wysyła TV do serwisu, tylko serwis przyjeżdża do ciebie.


Moga naprawic, wymienic lub odrzucic roszczenie. A jesli serwis Philipsa stwierdzi, ze matryca zostala uszkodzona w wyniku nieprawidlowego uzytkowania to tak wlasnie bedzie. I wtedy "drugi raz" juz chyba nieobowiazuje ;)


Choc nie jestem specjalista od reklamacji, wiec nie mam pewnosci :)


Ja tam zycze powodzenia :) I wydaje mi sie ze kazdy OLED polegnie przy TVN24, jesli duzo go ogladamy. Aktualizacje wiele tu nie pomoga, bo to same diody sa podatne na uszkodzenia. Zawsze mozesz popatrzyc na QLEDy serii 9 albo Sony XG95, maja naprawde niezle kolory, choc czernie oczywiscie nie te :)
 

mpDante

Member
Bez reklam
Bardzo rzadko oglądam TVN24 bez przerwy po 1h dziennie, łącznie to może być 2-3h w zależności od dnia, więc trochę słabo to wypada. Zrobiłem wczoraj to oczyszczanie obrazu i jest dużo lepiej, ale nadal jakaś tam poświata jest na szarości... Może na przyszłość trzeba z tej funkcji korzystać częściej, a niby TV sam powinien to robić w czasie czuwania?
 
Do góry