Philips 55PUS6482/12 - problemy po aktualizacji do Oreo

rpg90

New member
Witam,
Dziś zainstalowałem aktualizację do najnowszej wersji systemu i klops...
Responsywność systemu totalnie padła, w zasadzie poza oglądaniem z HDMI nie nie działa, nie da się wejść w ustawienia, w menu Android TV nie da się przejść do żadnej opcji, po próbie wejścia w Netflix z przycisku - słychać tylko dźwięk uruchamiania aplikacji ale ekran jest czarny.


Próbowałem restartów (przez odłączenie zasilania) ale nic to nie daje i TV jest w zasadzie bezużyteczny.


Czy ktoś ma może rozwiązanie tego problemu?
 

rpg90

New member
No może użyłem złego słowa... tak czy inaczej rozumiem, że sam z tym nic nie zrobię. Nie ma jakiejś metody na twardy reset bez wchodzenia w menu? To oczywiście nie działa...
 

rpg90

New member
...aktualizacja - udało się zresetować ustawienia TV. Uruchomił się jako "nowy" i... stoję na wyborze języka, bo opcje nie przeskakują.

Sprawa zgłoszona na serwis, zobaczymy czy i jak szybko sobie poradzą.

Może ktoś z forumowiczów miał już podobny problem?
 

rpg90

New member
Dopiero dziś odpisuje, bo trochę czasu mało było ostatnio.
W zeszłym tygodniu TV został naprawiony - wymieniono płytę główną na nową z wgranym nowym software. Prawdopodobnie padła pamięć.
 

jasssu

New member
Czytałem, że są małe problemy po aktualizacji, ale jednak ten przypadek był zbyt ciężki by obarczać samą aktualizację oprogramowania takimi skutkami. Dobrze, że udało się załatwić sprawę na serwisie bez problemów i jak widzę stosunkowo szybko.
 

rpg90

New member
Realizacja zlecenia była zadziwiająco szybka. Dłużej trwało czekanie na samą płytę główną (wysyłka) niż na zlecenie naprawy.


Sam serwisant, wspomniał tylko że to drugi przypadek wymiany płyty głównej w Philipsie (wcześniej jakiś OLED) i chyba 3-ci w ogóle (chyba Sony) o jakim słyszał.


I jak dodał - testować póki gwarancja, bo takie akcje najczęściej wychodzą tylko przy aktualizacji ;)
 
Do góry