Brak Smart TV 55PUS6262/12

ptom

New member
Witam,

od około dwóch tygodni po próbie włączenia Smart TV pojawia się komunikat: "Nie odnaleziono serwera Philips. Spróbuj później".

Wczoraj wykonałem wszystkie kroki zalecane prze firmę philips przy takim błędzie.

Oprogramowanie aktualne.
Zegar ustawiony dobrze.
Internet stabilny, szybki.
Zresetowałem do ustawień fabrycznych, ponownie zainstalowałem tv.

Nic nie pomogło.

Ktoś ma aktualnie podobny problem? Może coś robią na serwerach Philipsa, ale dwa tygodnie to trochę za długo.

Proszę o pomoc, Pozdrawiam
ptom
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Witam,

od około dwóch tygodni po próbie włączenia Smart TV pojawia się komunikat: "Nie odnaleziono serwera Philips. Spróbuj później".

Wczoraj wykonałem wszystkie kroki zalecane prze firmę philips przy takim błędzie.

Oprogramowanie aktualne.
Zegar ustawiony dobrze.
Internet stabilny, szybki.
Zresetowałem do ustawień fabrycznych, ponownie zainstalowałem tv.

Nic nie pomogło.

Ktoś ma aktualnie podobny problem? Może coś robią na serwerach Philipsa, ale dwa tygodnie to trochę za długo.

Proszę o pomoc, Pozdrawiam
ptom

Cześć,
Napisałeś, że masz "oprogramowanie aktualne" ale w jakiej wersji?
 

ptom

New member
Dziękuję za odpowiedź.
To nie kwestia oprogramowania.

Udało mi się naprawić. Połączyłem tv z udostępnianym internetem z telefonu. Smart tv magicznie się naprawił.
Połączyłem z powrotem z internetem domowym.

Nie wiem dlaczego taki problem występował.

Pzdr ptom
 
Do góry