Strona główna Ostatnie testy Nasze Zestawy Kanały 4K Próbki HD Forum
Rejestracja Regulamin Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane


Wróć HDforum > Video > LCD > Philips > Philips 43PFS5302/12 problem z Netflix
Odpowiedz

Junior Member

Avatar morsofer

Meldunek: Oct 2018
Postów: 2
Cytuj  
#1
25-10-2018, 19:42
Domyślnie Philips 43PFS5302/12 problem z Netflix

Cześć, tracę powoli nadzieje więc i tu krótko o problemie:

mam telewizor Philips 43PFS5302/12, seria 5300 i przy odpalaniu dowolnego video na netflix, po sekundzie lub dwóch wywala błąd tvq-pm-100 (5.2.102) (Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego tytułu. Spróbuj ponownie później lub wybierz inny tytuł.)

- połączenie z internetem sprawdzone, działa dobrze (youtube, test w ustawieniach netflixa itp.),
- samo konto netflixowe działa na innym urządzeniu,
- kiedyś (koło lutego) używałem netflixa na tym telewizorze i wszystko było dobrze,
- oprogramowanie mam aktualne (wersja 2.50.01),
- próbowałem resetować ustawienia do defaultowych, próbowałem odłączać na 3-5 minut od zasilania, próbowałem robić reinstalację telewizora i usunąłem i pobrałem jeszcze raz appke Netflix. Nic nie pomogło.

Może ktoś ma jeszcze jakieś rady, a jeśli nie to może ktoś ma namiary na starsze wersje oprogramowania do serii 5300? Mam wrażenie, że coś skopali w majowym updacie i może wersja 2.48.01 zaskoczy, tylko nie wiem skąd ją pobrać.
Odpowiedź z Cytatem
morsofer jest offline
reklama


Meldunek: Feb 2005
Skąd: hdtv.com.pl

 
Sklep audiovideo.com.pl

Avatar kiki

Meldunek: Mar 2005
Postów: 99,726
Cytuj  
#2
26-10-2018, 04:03
Domyślnie

Napisz na PW dostaniesz kontakt do kolegi, on Ci pomoże.
Odpowiedź z Cytatem
kiki jest offline
Wspiera forum

Avatar Guzioo_PL

Meldunek: Dec 2013
Postów: 631
Skąd: Warszawa

Cytuj  
#3
26-10-2018, 12:23
Domyślnie

Cytat:
Napisał morsofer Zobacz post
Cześć, tracę powoli nadzieje więc i tu krótko o problemie:

mam telewizor Philips 43PFS5302/12, seria 5300 i przy odpalaniu dowolnego video na netflix, po sekundzie lub dwóch wywala błąd tvq-pm-100 (5.2.102) (Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego tytułu. Spróbuj ponownie później lub wybierz inny tytuł.)

- połączenie z internetem sprawdzone, działa dobrze (youtube, test w ustawieniach netflixa itp.),
- samo konto netflixowe działa na innym urządzeniu,
- kiedyś (koło lutego) używałem netflixa na tym telewizorze i wszystko było dobrze,
- oprogramowanie mam aktualne (wersja 2.50.01),
- próbowałem resetować ustawienia do defaultowych, próbowałem odłączać na 3-5 minut od zasilania, próbowałem robić reinstalację telewizora i usunąłem i pobrałem jeszcze raz appke Netflix. Nic nie pomogło.

Może ktoś ma jeszcze jakieś rady, a jeśli nie to może ktoś ma namiary na starsze wersje oprogramowania do serii 5300? Mam wrażenie, że coś skopali w majowym updacie i może wersja 2.48.01 zaskoczy, tylko nie wiem skąd ją pobrać.
Cześć,
Z tego co widzę w informacjach o tym SW to jest napisane:

TPM161E_012.002.050.001 (Date published: 2018-05-2
 DVB-C channels being re-arranged (Poland)
 Resolve Netflix error TVQ-PM-100 issue.

After software upgrade, if you still see the Netflix error message, please do the following :
1) Press setup key on RC, select “All settings” -> “General Settings” -> “Factory Settings”;
2) Remove the AC power to TV set, wait for a minute and re-apply the AC power to TV set.

Rozmawiałem z Philipsem na ten temat i powiedzieli, że zamiast "factory settings" powinien być " reinstall TV" czy ponowna instalacja TV. Zastrzegli również, że to powinno być robione w kolejność - reinstall TV i jak przejdziesz przez cały proces, wtedy dopiero odłączenie na kilka minut od zasilania TV.
Ja bym jeszcze spróbował przy ponownej instalacji TV, nie podłączać go do internetu, tylko pominąć ten krok, później wykonać reset z zasilania i dopiero połączyć się z sieią i Netflixem.

Pozdrawiam,
Odpowiedź z Cytatem
Guzioo_PL jest offline
reklama


Meldunek: Feb 2005
Skąd: hdtv.com.pl

 

Junior Member

Avatar morsofer

Meldunek: Oct 2018
Postów: 2
Cytuj  
#4
27-10-2018, 01:12
Domyślnie

Zrobienie tego w odpowiedniej kolejności faktycznie pomogło! Wielkie dzięki.
Podsumowując trzeba odłączyć od telewizora wszystko poza kablem zasilającym, zrobić ponowne zainstalowanie telewizora, następnie odłączyć tv od zasilania na 5 min i dopiero podłączyć wszystko, w tym Internet.
Odpowiedź z Cytatem
morsofer jest offline
reklama


Meldunek: Feb 2005
Skąd: hdtv.com.pl

 

Odpowiedz

Tagi
netflix, problem, seria 5300, update

Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Przeszukaj ten temat:

Zaawansowane wyszukiwanie

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:00. Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin VBulletin Skin by ForumMonkeys.




Nowy na forum?

  • Regulamin
  • Zapomniałeś hasła?
  • Zarejestruj się.
  • Jak szukać treści.
  • Polityka prywatności
  • Reklama

  • Ciekawe artykuły

  • Czy Hz ma znaczenie?
  • Nie strać danych.
  • Robot co skosi trawnik
  • Zestawy użytkowników
  • Graj w 4K!

  • Testy otwarte

  • Panasonic ET5E test
  • Philips PFL 4007 test
  • Panasonic VT50 test
  • Sharp 70le835 test
  • Samsung ES7000 test
  • Panasonic DT50 test

  • Nasi Partnerzy

  • Cyfrowe atelier

  • Kontakt - hdtv.com.pl - Archiwum - Dyrektywa prywatności - Na górę