Philips 43PFS5302/12 problem z Netflix

morsofer

New member
Cześć, tracę powoli nadzieje więc i tu krótko o problemie:

mam telewizor Philips 43PFS5302/12, seria 5300 i przy odpalaniu dowolnego video na netflix, po sekundzie lub dwóch wywala błąd tvq-pm-100 (5.2.102) (Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego tytułu. Spróbuj ponownie później lub wybierz inny tytuł.)

- połączenie z internetem sprawdzone, działa dobrze (youtube, test w ustawieniach netflixa itp.),
- samo konto netflixowe działa na innym urządzeniu,
- kiedyś (koło lutego) używałem netflixa na tym telewizorze i wszystko było dobrze,
- oprogramowanie mam aktualne (wersja 2.50.01),
- próbowałem resetować ustawienia do defaultowych, próbowałem odłączać na 3-5 minut od zasilania, próbowałem robić reinstalację telewizora i usunąłem i pobrałem jeszcze raz appke Netflix. Nic nie pomogło.

Może ktoś ma jeszcze jakieś rady, a jeśli nie to może ktoś ma namiary na starsze wersje oprogramowania do serii 5300? Mam wrażenie, że coś skopali w majowym updacie i może wersja 2.48.01 zaskoczy, tylko nie wiem skąd ją pobrać.
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Cześć, tracę powoli nadzieje więc i tu krótko o problemie:

mam telewizor Philips 43PFS5302/12, seria 5300 i przy odpalaniu dowolnego video na netflix, po sekundzie lub dwóch wywala błąd tvq-pm-100 (5.2.102) (Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego tytułu. Spróbuj ponownie później lub wybierz inny tytuł.)

- połączenie z internetem sprawdzone, działa dobrze (youtube, test w ustawieniach netflixa itp.),
- samo konto netflixowe działa na innym urządzeniu,
- kiedyś (koło lutego) używałem netflixa na tym telewizorze i wszystko było dobrze,
- oprogramowanie mam aktualne (wersja 2.50.01),
- próbowałem resetować ustawienia do defaultowych, próbowałem odłączać na 3-5 minut od zasilania, próbowałem robić reinstalację telewizora i usunąłem i pobrałem jeszcze raz appke Netflix. Nic nie pomogło.

Może ktoś ma jeszcze jakieś rady, a jeśli nie to może ktoś ma namiary na starsze wersje oprogramowania do serii 5300? Mam wrażenie, że coś skopali w majowym updacie i może wersja 2.48.01 zaskoczy, tylko nie wiem skąd ją pobrać.

Cześć,
Z tego co widzę w informacjach o tym SW to jest napisane:

TPM161E_012.002.050.001 (Date published: 2018-05-28)
 DVB-C channels being re-arranged (Poland)
 Resolve Netflix error TVQ-PM-100 issue.

After software upgrade, if you still see the Netflix error message, please do the following :
1) Press setup key on RC, select “All settings” -> “General Settings” -> “Factory Settings”;
2) Remove the AC power to TV set, wait for a minute and re-apply the AC power to TV set.

Rozmawiałem z Philipsem na ten temat i powiedzieli, że zamiast "factory settings" powinien być " reinstall TV" czy ponowna instalacja TV. Zastrzegli również, że to powinno być robione w kolejność - reinstall TV i jak przejdziesz przez cały proces, wtedy dopiero odłączenie na kilka minut od zasilania TV.
Ja bym jeszcze spróbował przy ponownej instalacji TV, nie podłączać go do internetu, tylko pominąć ten krok, później wykonać reset z zasilania i dopiero połączyć się z sieią i Netflixem.

Pozdrawiam,
 

morsofer

New member
Zrobienie tego w odpowiedniej kolejności faktycznie pomogło! Wielkie dzięki.
Podsumowując trzeba odłączyć od telewizora wszystko poza kablem zasilającym, zrobić ponowne zainstalowanie telewizora, następnie odłączyć tv od zasilania na 5 min i dopiero podłączyć wszystko, w tym Internet.
 
Do góry