Cześć, tracę powoli nadzieje więc i tu krótko o problemie:
mam telewizor Philips 43PFS5302/12, seria 5300 i przy odpalaniu dowolnego video na netflix, po sekundzie lub dwóch wywala błąd tvq-pm-100 (5.2.102) (Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego tytułu. Spróbuj ponownie później lub wybierz inny tytuł.)
- połączenie z internetem sprawdzone, działa dobrze (youtube, test w ustawieniach netflixa itp.),
- samo konto netflixowe działa na innym urządzeniu,
- kiedyś (koło lutego) używałem netflixa na tym telewizorze i wszystko było dobrze,
- oprogramowanie mam aktualne (wersja 2.50.01),
- próbowałem resetować ustawienia do defaultowych, próbowałem odłączać na 3-5 minut od zasilania, próbowałem robić reinstalację telewizora i usunąłem i pobrałem jeszcze raz appke Netflix. Nic nie pomogło.
Może ktoś ma jeszcze jakieś rady, a jeśli nie to może ktoś ma namiary na starsze wersje oprogramowania do serii 5300? Mam wrażenie, że coś skopali w majowym updacie i może wersja 2.48.01 zaskoczy, tylko nie wiem skąd ją pobrać.
mam telewizor Philips 43PFS5302/12, seria 5300 i przy odpalaniu dowolnego video na netflix, po sekundzie lub dwóch wywala błąd tvq-pm-100 (5.2.102) (Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego tytułu. Spróbuj ponownie później lub wybierz inny tytuł.)
- połączenie z internetem sprawdzone, działa dobrze (youtube, test w ustawieniach netflixa itp.),
- samo konto netflixowe działa na innym urządzeniu,
- kiedyś (koło lutego) używałem netflixa na tym telewizorze i wszystko było dobrze,
- oprogramowanie mam aktualne (wersja 2.50.01),
- próbowałem resetować ustawienia do defaultowych, próbowałem odłączać na 3-5 minut od zasilania, próbowałem robić reinstalację telewizora i usunąłem i pobrałem jeszcze raz appke Netflix. Nic nie pomogło.
Może ktoś ma jeszcze jakieś rady, a jeśli nie to może ktoś ma namiary na starsze wersje oprogramowania do serii 5300? Mam wrażenie, że coś skopali w majowym updacie i może wersja 2.48.01 zaskoczy, tylko nie wiem skąd ją pobrać.