TV OLED Philips 55OLED803/12 - recenzja | test | opinie

mr_roba

Member
TV wspiera HDR10+, mam odtwarzacz który daje sygnał HDR10+, ale na wyjściu pisze, że jest HDR10 mimo iż sygnał rozpoznaje jak HDR10+.


Ja nie mam takiego odtwarzacza wiec nie sprawdzę.
Czytałem jednak, że „jakieś” aplikacje umożliwiają oglądanie takiego materiału. Np. Amazon Prime. Tyle, że tam aplikacja pod HDR „rozumie” zarówno zwykle HDR10 jak i HDR10+, wiec ciężko stwierdzić.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

towalski

Member
TV nie ma osobnego komunikatu na różne rodzaje sygnału HDR. TV u kolegi nawet dla DV pokazuje sygnał HDR.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Trochę wtopa, bo LG pokazują DV lub HDR10. Nie wiem jak Panasy. Jakość obrazu jak porównuję między teoretycznie HDR10 a + jest różnica, ale nie wiem czy to nie tylko różnica wynikająca z różnych sprzętów.
 

towalski

Member
Wertowałem francuskie forum i okazuje się, że z HDR10+ Philips trochę puścił sobie język na spacer. HDR10+ o ile jest, to tylko dostępne z USB lub „jakiejś” aplikacji streamingowej. Ubolewam nad tym faktem - ale tak to jest jak wierzy się w zapowiedzi, więc pretensje mogę mieć tylko do siebie. Mocno rozważam sprzedaż mojej 803 i wymianę na 804, bo jakość Philipsa obrazu jest bez dwóch zdań topowa. Szkoda wymiany i straty kasy, ale oglądam dużo filmów i te dwa formaty są dla mnie dosyć istotne, jak już mam odtwarzacz je wspierający. Jeszcze się zastnawiam, czy nie reklamować jakoś tego TV, ale nie mam dobrego punktu zaczepienia - bo co, obietnice?
 

mr_roba

Member
Wertowałem francuskie forum i okazuje się, że z HDR10+ Philips trochę puścił sobie język na spacer. HDR10+ o ile jest, to tylko dostępne z USB lub „jakiejś” aplikacji streamingowej. Ubolewam nad tym faktem - ale tak to jest jak wierzy się w zapowiedzi, więc pretensje mogę mieć tylko do siebie. Mocno rozważam sprzedaż mojej 803 i wymianę na 804, bo jakość Philipsa obrazu jest bez dwóch zdań topowa. Szkoda wymiany i straty kasy, ale oglądam dużo filmów i te dwa formaty są dla mnie dosyć istotne, jak już mam odtwarzacz je wspierający. Jeszcze się zastnawiam, czy nie reklamować jakoś tego TV, ale nie mam dobrego punktu zaczepienia - bo co, obietnice?


Te obietnice są umieszczone we wszyskich materiałach reklamowych. Może warto zacząć od wysłania zapytania do Philipsa aby wskazał jak mamy odtwarzać materiały w tym formacie. W sensie konkretnych aplikacji aby nic to zweryfikować. Jeśli nie to zamierzam złożyć reklamacje choć szczerze mi to nie przeszkadza.
Ja w tygodniu coś wyślę. Dam znać jak dostanę odpowiedź.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

towalski

Member
Fajnie, bądźmy w takim razie w kontakcie, moja żona jest radcą prawnym - więc może napisać oficjalne pismo, od radcy od razu bardziej poważnie.
 

kuki4

New member
Aplikacji netflixa? Czyż to nie Netflix odpowiada za wersję aplikacji dostępna w sklepie Google?

Chyba, że według ciebie problemy biorą się z jakości oprogramowania układowego telewizora, które wpływa na niewłaściwe działanie aplikacji Netflixa.
Jak potwierdzasz drugą wersję to zaraz pisze do supportu phillipsa. Natomiast pierwszej „nie ruszam”. Nie chce mi się kopać z nimi, bo używam vpn do oglądania amerykańskiej zawartości i zaraz będą zrzuca winę na vpn.

Na początku myślałem że to wina aktualizacji app Netflixa, ale oni twierdzą że u nich jest wszystko OK i nikt nie zgłasza problemów, więc napisałem do Philipsa, jak zobaczysz wcześniejsze moje posty to sprawa ciągnie się juz z 2 miesiące, były problemy z dźwiękiem 5.1 z Netflixa wydali aktualizację i jest OK teraz jest problem z obrazem.
Philips przyznał się do błędu i pracują nad rozwiązaniem.
 

lukaszzsch

Klub HDTV.com.pl
VIP
Na początku myślałem że to wina aktualizacji app Netflixa, ale oni twierdzą że u nich jest wszystko OK i nikt nie zgłasza problemów, więc napisałem do Philipsa, jak zobaczysz wcześniejsze moje posty to sprawa ciągnie się juz z 2 miesiące, były problemy z dźwiękiem 5.1 z Netflixa wydali aktualizację i jest OK teraz jest problem z obrazem.
Philips przyznał się do błędu i pracują nad rozwiązaniem.
Ok, czekamy zatem.

A tak btw. Zajrzałem dzisiaj na forum, by doczytać jak wymusić działanie hdr10+ na naszych telewizorach, a znalazłem kolejne kwiatki. Ciekawe.
 

mr_roba

Member
Fajnie, bądźmy w takim razie w kontakcie, moja żona jest radcą prawnym - więc może napisać oficjalne pismo, od radcy od razu bardziej poważnie.



Na razie wysłałem do nich z mojego konta w Philipsie prośbę o wskazanie aplikacji/programów obsługujących ten standard oraz informację skąd mam wiedzieć, że taki materiał jest odtwarzany.
Nie zapomniałem wspomnieć, że pytanie kieruję po roku oczekiwania na spełnienie ich obietnic z materiałów reklamowych.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

spoxxx

New member
No właśnie chyba nie ma możliwości za bardzo sam nad tym ubolewam. Mam sony 1000xm3 . I aż dziwne że nie idzie ich sparowac z telewizorem.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
W instrukcji jest podane.
Philips nie współpracuje po BT ze słuchawkami.
Współpracuje z klawiaturą i z myszką.
 
Do góry