Strona główna Ostatnie testy Nasze Zestawy Kanały 4K Próbki HD Forum
Rejestracja Regulamin Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane


Wróć HDforum > Video > LCD > Philips > Philips50PUS6262/12 + soundbar | niedziałający YouTube z Androidem
Odpowiedz

Junior Member

Avatar dawidedziu

Meldunek: May 2018
Postów: 1
Cytuj  
#1
17-05-2018, 21:49
Domyślnie Philips50PUS6262/12 + soundbar | niedziałający YouTube z Androidem

Cześć. Mam 2 problemy z tym TV. Telewizor połączony z soundbarem Sharp HT-SBW110(poprzez HDMI1 ARC). Podczas oglądania telewizji naziemnej wszystko działa prawidłowo. Natomiast odtwarzanie filmów na YouTubie działa tylko podczas pierwszego skonfigurowania ustawień telewizora, po jego wyłączeniu ustawienia te zostają utracone. Po ponownym włączeniu telewizora muszę w ustawieniach wejść do "Dźwięk" -> "Zaawansowane" -> "Format wyjścia cyfrowego" i wybrać dostępną z 3 opcji funkcję "Stereo(nieskompresowany)". Pozostałe opcję to " Wielokanałowy" i "Wielokanałowy(obejście)" - ten ostatni wybieram, ale po dosłownie ułamku sekundy przeskakuje na domyślny "Wielokanałowy". Każde włączenie TV to ustawiania dźwiękowe i irytacja...
Kolejny problem pojawił się kilka dni temu podczas oglądania filmów na YouTube. W telefonie odpalam YouTube, odtwarzam filmik, przesyłam go na telewizor i dodaję kilka filmów do kolejki i oglądam. Identycznie zrobiłem bodajże we wtorek. Nagle(nie wiem dlaczego) połączenie telewizora z telefonem zostało zerwane - brak ikonki od przesyłania w apce na ten TV. Mam w domu TV Samsunga i na nim to wszystko działa prawidłowo(również inne telefony nie wykrywają Philipsa w przesyłaniu na YouTube,a Samsunga wykrywają). Połączenie Philipsa po WiFi, po DHCP jak i z ręki - nic to nie daje. Przywracałem TV do fabryki, ściągnąłem nowsze oprogramowanie i przez dosłownie 3 minuty filmy szło przesyłać, ale już po chwili zerwało(gdy zmieniłem nazwę TV na inną to apka YouTuba nadal widziała domyślną nazwę tj model, połączenie cały czas kręciło, ale nic z tego nie wyszło. Samo połączenie Miracast działa.
Podsumowując: przesyłanie działało, TV stał się niewidoczny, fabryka(kilka razy), aktualizacja, 3 minutowe działanie, widoczność przez apke YT - ale brak łączności, zupełny brak widoczności i moja nerwica...
Wersja oprogramowania to TPM177E_012.002.070.181. Dzwoniłem na serwis, ale póki co rozkładają ręce. Jak to rozwiązać?
Odpowiedź z Cytatem
dawidedziu jest offline
reklama


Meldunek: Feb 2005
Skąd: hdtv.com.pl

 
Sklep audiovideo.com.pl

Avatar kiki

Meldunek: Mar 2005
Postów: 87,861
Cytuj  
#2
18-05-2018, 00:08
Domyślnie

Napisz na PW - dostaniesz kontakt.
Odpowiedź z Cytatem
kiki jest offline
reklama


Meldunek: Feb 2005
Skąd: hdtv.com.pl

 

Odpowiedz

Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Przeszukaj ten temat:

Zaawansowane wyszukiwanie

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:41. Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin VBulletin Skin by ForumMonkeys.




Nowy na forum?

  • Regulamin
  • Zapomniałeś hasła?
  • Zarejestruj się.
  • Jak szukać treści.
  • Polityka prywatności
  • Reklama

  • Ciekawe artykuły

  • Czy Hz ma znaczenie?
  • Nie strać danych.
  • Robot co skosi trawnik
  • Zestawy użytkowników
  • Graj w 4K!

  • Testy otwarte

  • Panasonic ET5E test
  • Philips PFL 4007 test
  • Panasonic VT50 test
  • Sharp 70le835 test
  • Samsung ES7000 test
  • Panasonic DT50 test

  • Nasi Partnerzy

  • Cyfrowe atelier

  • Kontakt - hdtv.com.pl - Archiwum - Dyrektywa prywatności - Na górę