Philips50PUS6262/12 + soundbar | niedziałający YouTube z Androidem

dawidedziu

New member
Cześć. Mam 2 problemy z tym TV. Telewizor połączony z soundbarem Sharp HT-SBW110(poprzez HDMI1 ARC). Podczas oglądania telewizji naziemnej wszystko działa prawidłowo. Natomiast odtwarzanie filmów na YouTubie działa tylko podczas pierwszego skonfigurowania ustawień telewizora, po jego wyłączeniu ustawienia te zostają utracone. Po ponownym włączeniu telewizora muszę w ustawieniach wejść do "Dźwięk" -> "Zaawansowane" -> "Format wyjścia cyfrowego" i wybrać dostępną z 3 opcji funkcję "Stereo(nieskompresowany)". Pozostałe opcję to " Wielokanałowy" i "Wielokanałowy(obejście)" - ten ostatni wybieram, ale po dosłownie ułamku sekundy przeskakuje na domyślny "Wielokanałowy". Każde włączenie TV to ustawiania dźwiękowe i irytacja...
Kolejny problem pojawił się kilka dni temu podczas oglądania filmów na YouTube. W telefonie odpalam YouTube, odtwarzam filmik, przesyłam go na telewizor i dodaję kilka filmów do kolejki i oglądam. Identycznie zrobiłem bodajże we wtorek. Nagle(nie wiem dlaczego) połączenie telewizora z telefonem zostało zerwane - brak ikonki od przesyłania w apce na ten TV. Mam w domu TV Samsunga i na nim to wszystko działa prawidłowo(również inne telefony nie wykrywają Philipsa w przesyłaniu na YouTube,a Samsunga wykrywają). Połączenie Philipsa po WiFi, po DHCP jak i z ręki - nic to nie daje. Przywracałem TV do fabryki, ściągnąłem nowsze oprogramowanie i przez dosłownie 3 minuty filmy szło przesyłać, ale już po chwili zerwało(gdy zmieniłem nazwę TV na inną to apka YouTuba nadal widziała domyślną nazwę tj model, połączenie cały czas kręciło, ale nic z tego nie wyszło. Samo połączenie Miracast działa.
Podsumowując: przesyłanie działało, TV stał się niewidoczny, fabryka(kilka razy), aktualizacja, 3 minutowe działanie, widoczność przez apke YT - ale brak łączności, zupełny brak widoczności i moja nerwica...
Wersja oprogramowania to TPM177E_012.002.070.181. Dzwoniłem na serwis, ale póki co rozkładają ręce. Jak to rozwiązać?
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
To jest smart nie android.

A ja mam inne pytanie do uzytkownikow tego tv na ktore odpowiedzi nie moge sie doczekac od producenta. Podczas odtwarzania materialow hdr na YT lub Netflix - brak komunikatu "sygnal HDR". Brak mozliwosci edycji trybow hdr (osobisty, jaskrawy, naturalny itd) jak rowniez brak mozliwosci edytowania ustawien obrazu w materiałach bez hdr. Tylko gotowce. Dodam ze u mnie Tv cyfrowa Multimedia - karta CAM / moduł ci+. Internet bezprzewodowo. Jakies rady, pomysł czemu tak jest?
 
Do góry