Philips 50PUS7303 test - ambilight jest dobry na wszystko, każdy powinien go mieć .

medivh29

Member
Dzień dobry, jak zrobić twardy reset?
Od wczoraj mam problem z dźwiękiem, co jakiś czas rwie lub przycina.
Pacjent to PHILIPS PUS437303/12
 

medivh29

Member
Spoko to wiem. A jak zrobić twardy reset, żeby wszystko znikło. Zainstalowane aplikacje itp.
Ustawienia fabryczne nic nie dają.
 

cinek6464

New member
Witam serdecznie

W moim tv Philips 50PUS7303/12 chyba padło oprogramowanie, albo gorzej :cry:
Po włączeniu tv logo philips gaśnie i zostaje tylko ciemny ekran.
Wgrałem upgrade_loader TPM171E_107.1.143.0 później TPM171E_105.1.2.75.
w obu przypadkach ten sam efekt czyli logo i nadal ciemność.

przebieg był taki:
software upgrade inprogress, potem kolorowy romb, tv zrobił restart potem logo i nadal ciemność.
Czy da się ten tv jeszcze uratować?
 

bumtarara

Member
Witam serdecznie

W moim tv Philips 50PUS7303/12 chyba padło oprogramowanie, albo gorzej :cry:
Po włączeniu tv logo philips gaśnie i zostaje tylko ciemny ekran.
Wgrałem upgrade_loader TPM171E_107.1.143.0 później TPM171E_105.1.2.75.
w obu przypadkach ten sam efekt czyli logo i nadal ciemność.

przebieg był taki:
software upgrade inprogress, potem kolorowy romb, tv zrobił restart potem logo i nadal ciemność.
Czy da się ten tv jeszcze uratować?
Z oprogramowaniem to wydaje się mniejszy problem oddać jakiemuś serwisantowi to sobie poradzi, rok temu miałem większy problem padła jakaś taśma że na ekranie paski a po godzinie obraz skakał i tu naprawdę się nie opłacało
 

cinek6464

New member
Próbowałem też różne wersje pendrive 4gb jednak bez sukcesu.
Na jednych wgrywa, a na innych w ogóle tv nie pobiera oprogramowania.
Wyczytałem że to może być wina pamięci eMMC, która pewnie już padła.
Dziękuję za zainteresowanie, poszukam innej płyty bądź servisu.
 

medivh29

Member
Dobry wieczór,
jakiś czas temu pisałem o problemie z dźwiękiem.
Udało mi się to rozwiązać, odinstalowując aplikację SkyShowtime.
Wszystko wróciło do normy. Zainstalowałem ponownie i ta sama sytuacja, rwie czasami obraz i dźwięk.
Czy ktoś z Was ma zainstalowaną tą aplikacje na tym modelu i czy też są takie objawy jak u mnie?
Dodam że na Netflixie, Hbo Max, Amazon, Disney wszystko działa jak należy.

PHILIPS PUS437303/12
 

medivh29

Member
Witam,
Czy ktoś ma u siebie podobny objaw na tym modelu.
Rozchodzi się o to że jak wyłączymy TV po oglądaniu to po pewnym czasie w trybie stanby
zaczyna coś cicho z tyłu obudowy jakby buczeć, piszczeć, coś w tym stylu.
Jak uruchomię to objaw znika, zgaszę też jest cicho. Dopiero po pewnym czasie się załącza.
Pomoże ktoś?
PHILIPS PUS437303/12
 
Do góry