Philips PUS8102 problemy z obrazem oraz dźwiękiem

qbna_

New member
Kupiłem telewizor pod koniec roku w ramach promocji olimpijskiej u Kikiego. Obsługa sklepu, dostawa i inne rzeczy pierwsza klasa natomiast co do samego sprzętu mam dużo wątpliwości i problemów, a właściwie to 4…

1. Na samym początku telewizor podczas wyświetlania treści czy to z dekodera horizon czy też poprzez wbudowane aplikacje (YT, Netflix, Amazon Prime) co jakiś czas przycina obraz co jest wkurzające i nie powinno mieć miejsca przy łączu ponad 200 mb/s z UPC. Oprócz przycinania obrazu występował problem piszczenia. Telewizor wraz z przycięciem obrazu wydaje z siebie okropny pisk. Dzieje się tak zarówno na wbudowanych głośnikach jak i na soundbarze. Zadzwoniłem do Kikiego i polecił reinstalację systemu. Po reinstalacji problem zniknął… Przed reinstalacją wymieniłem jeszcze wszystkie kable HDMI na high speed, więc one raczej nie były przyczyną tego problemu.

2. Natomiast pojawił się kolejny problem, który polegał na samoistnym wyłączaniu się telewizora gdy np.: korzystałem z PS4 telewizor potrafił sam się wyłączyć i włączyć po jakichś 10-15 sekundach przy czym sam ambilight pozostawał przyćmiony czyli jakby telewizor zawieszał się? Nie mam pojęcia, ale w sprzęcie za ponad 7 tysięcy uważam, że coś takiego nie powinno mieć miejsca. Tu zadzwoniłem na infolinię Philipsa i poradzono odłączyć wszystkie hdmi od telewizora i sam telewizor od prądu i po kilku minutach podłączyć. Problem zniknął, ale…

3. Pojawił się KOLEJNY problem, który polega na okresowym spowolnieniu dźwięku w telewizorze. Np.: wchodząc w YT czy inny wbudowane aplikacje dźwięk płynący z głośników czy też przez soundbar jest zniekształcony, jakby odtwarzany w wolniejszym tempie niż sam obraz. (Kobieta brzmi jak facet). Tu znów zrobiłem reinstalację i problem zniknął, ale…

4. Pojawił Się NASTĘPNY problem czyli BRAK synchronizacji dźwięku z obrazem. Chcąc korzystać z dobroci systemu 5.1, który zakupiłem i podłączyłem poprzez HDMI ARC. Tryb dźwięku w telewizorze ustawiłem w tryb wielokanałowy (potem wielokanałowy obejście to i tak nic nie pomogło) i nagle synchronizacja między obrazem, a dźwiękiem w magiczny sposób się rozjechała. Po odwiedzinach strony Philipsa przełączyłem telewizor w tryb komputer. Wtedy synchronizacja powróciła, jednakże kosztem o wiele gorszego obrazu. Gdy wyłączyłem ten tryb problem synchronizacji powrócił. Jedynym wyjściem jest korzystanie z wyjścia dźwięku w formacie stereo… Serio w telewizorze za taką kasę są takie problemy? To trochę wstyd, gdyż mój budżetowy LG z webOS 1.5 działa bardziej niezawodnie od 4 lat i nie mam z nim żadnego problemu, a tu nowy telewizor i więcej czasu spędzam na rozwiązywaniu problemów aniżeli na faktycznym oglądaniu…

Nie wspomnę o mnogości razy kiedy to telewizor po prostu się resetuje. Dziś wykonuje już 4 reinstalację telewizora od momentu jego zakupu, bo telewizor znów wykazuje błąd z punktu 1. Mam powoli tego dosyć.

Kiki jeżeli to czytasz proszę skontaktuj się ze mną, bo już nie wiem co robić i mam tego dość. Albo Philips wymieni telewizor albo proszę zabieraj go stąd i dopłacę do LG 65sj950v bo mam tego dość naprawdę. Telewizor powinien po prostu działać. Jeżeli ktoś z TP Vision aka "Philips" to czyta to proszę pogońcie swoich "techników" albo po prostu wymieńcie mi telewizor lub oddajcie gotówkę!

Was drodzy użytkownicy forum proszę o pomoc. Może to ja robię coś nie tak…
 
Ostatnia edycja:

Ataszek

Active member
Bez reklam
Mam ten TV od 1,5 miesiąca żadna z tych rzeczy u mnie nie miała miejsca !
Myślę że Kiki powinien tutaj zdecydowanie zadziałać !
 

cezary69

New member
Bez reklam
Współczuję :( bo sam też planowałem kupić coś od philipsa i całe szczęście, że kupiłem panasonica nie ma bajerów, ale od zakupu ponad rok ani razu się nie zawiesił czy cokolwiek się innego działo. Jak czytam co tam masz z tym swoim tv to by mnie chyba q.... wzięła ;)
 

szybal

Banned
Wadliwy tv do wymiany jak kupiłeś od Kikiego
na pewno pomoże.
Ja kupuje philipsy dla Ambi miałem już kilka
przez ostatnie 10 ale na 8102 złego słowa nie powiem.
 

qbna_

New member
Nie no ja jestem ogółem zadowolony. Obraz ekstra ambi też, ale te problemy no to jednak trochę przesada nie uważacie?
 

funuman

New member
wszystkie problemy wyżej opisane są problemami softowymi,
polecam kontakt z customer service philipsa
 

qbna_

New member
Tak jak pisałem kontaktowałem się z nimi ale na razie brak odpowiedzi, a w stopce informacja o odpowiedzi w przeciągu 2 dni roboczych. Dlatego właśnie mam tego dość. Poza tym nie po to kupuje TV aby coś chwile wisieć na infolinii gdyż jak jeden problem znika to pojawia się inny i tak w kółko :)
 

cezary69

New member
Bez reklam
wszystkie problemy wyżej opisane są problemami softowymi,
polecam kontakt z customer service philipsa


Na pewno? Bo coś mi się wydaje, że jednak coś sprzętowo poleciało na płycie, a nie programowo. Bo ile można robić reset i wgrywanie wszystkiego od nowa gdy za chwile jest to samo?
 

Lettner123

New member
Nie ma co się zastanawiać reklamuj jak najszybciej bubel się trafił tylko szkoda że wcześniej tv nie są sprawdzane a mało nie kosztuje
 

qbna_

New member
Czekam na odpowiedź Kikiego jak i Philipsa. Z tym, że Philips nie odpowiada przeszło od tygodnia natomiast gdy dzwonię na infolinię to pani po prostu wpisuje do zgłoszenia moje uwagi i przesyła to w czarną dziurę zwaną inaczej "działem technicznym". Dostaje maila ze stopką, w której znajduje się informacja o odpowiedzi w przeciągu 2 dni roboczych. Mail był wysłany tydzień temu. Odpowiedzi nadal brak…
 
Ostatnia edycja:

piechu

Member
Bez reklam
Z tego co piszesz to nie ma sensu się przepychać z producentem w ramach gwarancji tylko skorzystać z prawa do reklamacji u sprzedawcy.
 

qbna_

New member
Telewizor do wymiany, a wątek do zamknięcia. Wielkie dzięki Kiki za załatwienie sprawy profesjonalnie. Od Philipsa odpwiedzi brak!
 
Do góry