55 PUS 7502 klika pytań po zakupie

Legar

New member
Jeszcze nie. Ciekawe czy uznają to za wadę z Phillipsem ponoć są problemy przy zgłaszaniu takich rzeczy. Zauważyłem również że przy wyświetlaniu prostych linki obraz drży . Czasem też przy górnej i dolnej krawędzi. Czy to wina dekodera czy tv?
 
Ostatnia edycja:

Legar

New member
A Philips co robi w przypadkach Bandingu/cloudingu? Serwisant wymienia matryce? Czyści ja ? Czy w ogóle nie uznają tego za wadę
 

2018

New member
PHILIPS serwis centralny w Radomiu robi to samo co SONY, LG, PANASONIC ...
Brak we wszystkich firmach TV skłonności do zwracania kasy.
Jeżeli jest inaczej to proszę wskazać producenta TV, który zwraca kasę lub wymienia na nowy TV.
Chiński FoxConn - producent TV z logo SONY ?
A może VESTEL z Turcji jako producent TV PANASONIC ?
No to który z w/w wymienionych zwraca szybko TV lub kasę ?
 

fotohobby

New member
A ja w przyszlym tygodniu odsylam mojego 49PUS7502 do serwisu.
Przyczyna - nie wlacza sie obraz, juz (jesli juz sie wlączy) znika po kilku minutach.
Telewizor dziala w miare stabilnie tylko, kiedy jest wygrzany.

Pierwsze wrażenia po kontakcie z infolinią średnie. Propozycja z ich strony - przywrocic do ustawień fabrycznych i zainstalować TV ponownie. I tam ze trzy razy.
Nosz, ile mozna, jeśli to nie przynosi efektów ?
 

fotohobby

New member
Sek w tym, ze dziala dobrze, jak sie nagrzeje - po 2-, 3 godzinach.
Doszlo do tego, ze chcac w spokoju obejrzec mecz wlaczalem TV 2h wcześniej
 

Bartezzo1987

New member
Ja pierniczę,dać takie pieniądze za tv który trzeba grzać przez godzinę suszarką aby móc coś oglądać- co za czasy...
 

krzychooo

New member
Nie dość że telewizor do sterylnego labolatorium w którym nie ma kurzu, to jeszcze o stałej, określonej temperaturze. No i nie należy zapominać o dobrym dostępie do gniazdka. Ale za to ma milion aplikacji i wbudowaną funkcję dyskoteki.
 

Legar

New member
Panowie planuje zareklamować tego Phillipsa czekałem tak długo aż skończy się mundial. I teraz pytanie reklamować bezpośrednio w Phillipsie czy u sprzedawcy? Problem polega na tym, że banding o ile na początku był mało widoczny tylko przy meczach teraz widzę go nawet przy filmach. Powieksza sie także clouding. Na początku niewielkie wycieki swiatla tylko po rogach teraz mam wrazenie ze sie powiększają. Reklamować w phillipsie czy u sprzedawcy żądać wymiany/naprawy ??
 

Legar

New member
tak wygladala matryca pare dni po zakupie

1

a tak wyglada teraz

2
3

jest szansa ze przyjmą reklamcje?
 
Ostatnia edycja:

Intenso

Banned
Tragedia kolego.
Ja tak miałem a nawet gorzej przy Sony XF9005, tv juz wymieniony na inny egzemplarz.

Gdzie kupowałeś te tv?
Reklamuj go u sprzedawcy, reklamacja z tytułu rękojmi.
 

Intenso

Banned
Tak, ponieważ przy drugiej reklamacji z tytułu rękojmi masz prawo nie zgodzić się na naprawę tylko rządać zwrotu pieniędzy.
Ty kupowałeś w sklepie, to sklep ma zgłosić się do serwisu i wysłać do Ciebie serwis.
 
Do góry