55PUS8601 -wymiana przez serwis na nowy

mtcl1

New member
Witam,

Po 1.5 roku użytkowania pokazała się czarna krecha przez cały ekran. Serwis ocenił ''matryca do wymiany''. Jako że matryc/części nie ma, mają zabrać telewizor i wymienić na nowy ale nie wiem na jaki-domyślam się że powinien być podobnej klasy.
Czy ktoś ma doświadczenie w tego typu "transakcjach"? Czy nowy telewizor przywozi serwis przy zabieraniu uszkodzonego i jakie telewizory oferują?

Pozdrawiam
 

mtcl1

New member
Witam,

Taką mam nadzieję.
Kontaktowałem się z serwisem MIK i powiedziano mi iż o klasie/typie telewizora decyduje producent i procedura trwa około dwóch tygodni.
Nie podobają mi się stopki nowych TV, aczkolwiek 8602 ma całkiem znośną podstawę. Do mojego 8601 dokupiłem podstawę bo oryginalne stopki ledwo mieściły się na stoliku.
Nie omieszkam poinformować o finale.

Pozdrawiam
 

mtcl1

New member
Witam,

I to jest propozycja.
Mi wczoraj zaproponowano 65PUS6412/12.
Odmówiłem. MIK poinformował mnie ,że sprawę przekazują do producenta( to kto "wymyślił" 6412 -Philips czy MIK???). Poczekam na rozsądną propozycję-mam nadzieję że będzie.

Pozdrawiam
 

mtcl1

New member
Witam,

Dla mnie jednak Philips pozostaje pierwszym wyborem (a dla żony Ambilight:D:D).
W dniu dzisiejszym dostałem wstępną informację iż dostanę ''talon'' na wymianę na dowolny telewizor w sklepie. Szczegółów jeszcze nie znam (wartość??? sklep???).

Pozdrawiam
 

mtcl1

New member
Wymiana zakończona

Witam,

Po 1.5 miesiąca sprawa dobiegła końca.
Otrzymałem oświadczenie z serwisu o nienaprawialności produktu i dzięki kol.Kiki i p.Markowi w ciągu dwóch dni odebrałem nowiutki 55POS9002.
Telewizor super, obraz, dźwięk, design super.
Jedyne zauważone mankamenty to górny amblilight oświetlający sufit oraz stopa lekko krzywa (ręczne dogięcie załatwiło sprawę).
Podziękowania dla kol.Kiki za sprawną wymianę.
Temat do zamknięcia.

Pozdrawiam
 
Do góry