Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

DzaceQ

Banned
Witam uprzejmie,
Złożyłbym stosowną reklamację , gdyż sklep w którym kupiłeś telewizor , nie udzielił w terminie 14 dniowym
odpowiedzi pisemnej na Twoją reklamację pisemną , którą rozumiem , w danym dniu pisemnie Tobie sklep potwierdził .

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
Sklep twierdzi, że wystarczy odpowiedź sms i taka otrzymałem. W dniu wczorajszym złożyłem ponownie pismo w sklepie, że domagam się natychmiastowej odpowiedzi na jakiej podstawie prawnej TV został naprawiony gdy takiego pisma nie otrzymam nie odbiorę TV gdyż nie wiem na jakiej podstawie był naprawiony. Sklep rękami nogami broni się przed pismem że telewizor został naprawiony z tytułu rękojmi.
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
Ja proponowalbym założyć oddzielny wątek/temat na ten temat - temat obsługi serwisowej sklepu i samego serwisu ma się ni jak do danego modelu.Rozumiem twoje rozgoryczenie ale co wchodzę tutaj to jest temat tego egzemplarza w naprawie.Obys otrzymał sprawny w 100% tv i cieszył się tak z niego jak zdecydowana większość !!!
 

szybal

Banned
Ja proponowalbym założyć oddzielny wątek/temat na ten temat - temat obsługi serwisowej sklepu i samego serwisu ma się ni jak do danego modelu.Rozumiem twoje rozgoryczenie ale co wchodzę tutaj to jest temat tego egzemplarza w naprawie.Obys otrzymał sprawny w 100% tv i cieszył się tak z niego jak zdecydowana większość !!!
Tak to fakt ile można marudzić poczekaj na rozwiązanie i nas nie zanudzaj.
A tak dla wszystkich szczęśliwych pytanie czy u was też szumy przy słuchawkach po aktualizacji ustały .
 

accu

New member
Bez reklam
Ja proponowalbym założyć oddzielny wątek/temat na ten temat - temat obsługi serwisowej sklepu i samego serwisu ma się ni jak do danego modelu.Rozumiem twoje rozgoryczenie ale co wchodzę tutaj to jest temat tego egzemplarza w naprawie.Obys otrzymał sprawny w 100% tv i cieszył się tak z niego jak zdecydowana większość !!!

Witam uprzejmie,

W wątku tym , założonym przeze mnie , moim skromnym zdaniem nie widzę żadnych przeszkód , aby
móc pisać również o sprawach związanych z usterkami telewizora Philips 65PUS8102/12 , które się przecież mogą
zdarzyć i jak problemy te rozwiązuje serwis , czy dany sklep . :neutral:
A tak nawiasem , kto Tobie broni pisać o zaletach tego telewizora . Proszę pisać o nich jak najwięcej ,
to wszyscy na tym skorzystamy tj. użytkownicy tego telewizora jak i forumowicze .

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

DzaceQ

Banned
Dokładnie tak jak napisał powyżej accu, jest to przecież wątek o tym konkretnym modelu TV zatem dotyczy zarówno zalet jak i wad a także ewentualniej obsługi serwisowej. Natomiast odnoszę wrażenie, że cokolwiek złego napisze się o tym modelu nie podoba się to Tym samym dwóm forumowiczą którzy są wręcz zachwyceni tym modelem i takie mają prawo, tak samo jak ja do swoich opinii. Forum jest właśnie po to by pisać o plusach i minusach. Jeśli moje rozgoryczenie względem załatwianej sprawy jak i tego modelu pojawi się też u innych użytkowników wówczas może moja historia okaże się pomocna.
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
Czyli kolejny wieczór spędzony przed wybitnym TV - w tej klasie cenowej nie ma lepszego ......
Chyba nie o to tutaj chodzi co ???
 

bobtong

Member
Ja proponowalbym założyć oddzielny wątek/temat na ten temat - temat obsługi serwisowej sklepu i samego serwisu ma się ni jak do danego modelu.Rozumiem twoje rozgoryczenie ale co wchodzę tutaj to jest temat tego egzemplarza w naprawie.Obys otrzymał sprawny w 100% tv i cieszył się tak z niego jak zdecydowana większość !!!
Wątek dotyczy tego modelu niech więc każdy wypowiada się swobodnie w tym temacie


Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Super :

"UWAGA ci co narzekaja i przyznają po jednej gwiazdce to jedna i ta sama osoba ( pewnie opłacony przez konkurencję ) bo wystarczy sprawdzić numer IP , ktory jest taki sam pod dwoma wpisami . A co do tv od miesiąca go mam i jest niemal idealny a jestem bardzo wymagajacy bo przesiadlem się z samsunga mu8002 mniejszego i skok w jakości przepaść na korzyść oczywiście 65pus8102 w niewiele wyższej cenie . A NIEDOWIARKOM POLECAM WPISAĆ W GOOGLE " pus8102 test " i przeczytać sobie obszerną i rzetelną recenzję na " hdtv" gdzie testują go na najnowszych urządzeniach pomiarowych . Kupiłem i zgadzam się w 100 % z nimi że ten pus to jeden z najlepszych jak nie najlepszy lcd jaki stworzono , a tym samym philips wraca do akcji :)

==============================

Testowalem kilka tv dzięki uprzejmości znajomego który pracuje w jednej z sieci i napiszę , że do 10000zł pus 8102 nie ma konkurencji nawet w 55 calowych tv a przypominam że ten ma 65 cali . Doskonała matryca , prawie nieskończona czerń , świetny i bardzo wydajny procesor P5 no i najważniejsze o czym zapominają producenci a robi robotę to PODŚWIETLANE DIRECT i 150 stref przyciemniania które to stawiają ten telewizor obok OLEDów , nie mówiąc o 3 str ambi ,które jest NIESAMOWITE . REWELACJA I WART KAŻDYCH PIENIĘDZY

===============================

https://www.ceneo.pl/55934285#tab=reviews
 

bobtong

Member
Dokładnie tak jak napisał powyżej accu, jest to przecież wątek o tym konkretnym modelu TV zatem dotyczy zarówno zalet jak i wad a także ewentualniej obsługi serwisowej. Natomiast odnoszę wrażenie, że cokolwiek złego napisze się o tym modelu nie podoba się to Tym samym dwóm forumowiczą którzy są wręcz zachwyceni tym modelem i takie mają prawo, tak samo jak ja do swoich opinii. Forum jest właśnie po to by pisać o plusach i minusach. Jeśli moje rozgoryczenie względem załatwianej sprawy jak i tego modelu pojawi się też u innych użytkowników wówczas może moja historia okaże się pomocna.
Informuj o wszystkim na bieżąco .. Pewne osoby myślą że tu tylko poruszamy temat lampek HUE

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
 

DzaceQ

Banned
Kiki więc podziel się z nami kto to jest? Ja nie narzekam na obraz, funkcje itd bo uważam że wszystko to jest bardzo dobre ale pojawienie się kurzu to już to gdzieś kiedyś było w starszych, niższych modelach i niestety jest nadal co najgorsze dalej umywaja od tego ręce i człowiek zostaje tak naprawdę sam z problemem bo jak serwis napisał to nie wada fabryczna tylko brud.
 

DzaceQ

Banned
Po waszych wpisach odnoszę wrażenie że mam do czynienia z fanboyami którzy nie dają sobie nic powiedzieć ani przyjąć do wiadomości, że coś może być nie tak z waszym ukochanym modelem. Oby wam działały jak najdłużej tego wam życzę.
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
A co mam napisać jeśli mój egzemplarz działa poprawnie i bez najmniejszych problemów ? Nie wylewam tutaj dziesiątków postów jaki on wspaniały jeden po drugim - trafiles na felerne egzeplarz - mówi się trudno ! Trzeba poczekać na naprawe a nie pisać co chwilę co znaczy to i tamto w sekcji serwisu serwisowej - nas to nie dotyczy - mamy tv sprawne ! Ja kupiłem w euro RTV i mam dobrą sztukę !
 

DzaceQ

Banned
Czytaj wyżej w mniemaniu serwisu to nie wada więc wedle waszego toku myślenia, powinienem chyba wylewac ochy i achy na forum jak wy, jaki ten TV jest wspaniały a nie jest. Oceniam po tym co mam i nie będę mówił że jest wspaniały skoro dwóch miesięcy nie wytrzymał. Zadam może pytanie w inny sposób czy Ty chciałbyś mieć czyszczony ekran w Telewizorze za 7 tys zł? Po niespełna dwóch miesiącach? Czy ten telewizor nadal będzie miał taką samą wartość? Pomijam fakt, że po czyszczeniu matryc zdarza się często, że telewizory już nie mają tej ostrości co przed tym zabiegiem a dlaczego? Odpowiem bo takie coś nie powinno mieć miejsca. W innych firmach nie bawią się w takie pseudo naprawy tylko wymieniają od razu matrycę! Pierwszy raz kupiłem TV marki Philips i jestem pewien że będzie to ostatni.
 

bobtong

Member
Ja również nie posiadam żadnych problemów z tym modelem, ale problem naprawdę istnieje, coś jest naprawdę na rzeczy nie wierzę w zgrupowany atak hejtu na tak naprawdę mało znany model

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
 
Do góry