Smog atakuje PHILIPS 49PUS6561/12

marekwro

New member
Uwaga smog we Wrocławiu atakuje telewizory PHILIPS
model: 49PUS6561/12
Telewizor po 5mc użytkowania zaatakowany przez SMOG WROCŁAWSKI.
odpowiedź firmy SATURN:
"Sprzedawca wskazuje, że na podstawie wykonanych oględzin sprzętu, Autoryzoway Serwis Producenta stwierdził w reklamowanym urządzeniu uszkodzenie mechaniczne towaru, spowodowane niewłaściwym użytkowaniem towaru, polegającym na zanieczyszczeniu matrycy cząsteczkami smogu, co doprowadziło w ostateczności do stwierdzonych w dniu 29.04.2017r. uszkodzeń odbiornika telewizyjnego."

Ciekawe jest to, że serwis na gwarancji naprawi to uszkodzenie... a według Saturna to jest uszkodzenie mechaniczne z mojej winy...

Całe pismo oraz zdjęcia matrycy w załączniku poniżej.
 

Attachments

  • Image-000.jpg
    Image-000.jpg
    571,2 KB · Wyś: 468
  • Image-001_LI_Moment.jpg
    Image-001_LI_Moment.jpg
    540,5 KB · Wyś: 360
  • Image-002_LI_Moment.jpg
    Image-002_LI_Moment.jpg
    392,6 KB · Wyś: 245
  • pasypionowe.jpg
    pasypionowe.jpg
    102,8 KB · Wyś: 236
  • plama.jpg
    plama.jpg
    146,5 KB · Wyś: 261
Ostatnia edycja:

remal

New member
Masakra w skrócie, trzeba uważać na pole magnetyczne ziemi, bo podobno powoduje wieszanie się telewizorów smart tego producenta.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

111kris

New member
Myślałem, że to żart. Żenada. Ciśnienie atmosfeyczne i gwiezdny pył też chyba szkodzą Philipsowi. Czy te tv są przeznaczone wyłącznie do użytku na stacji kosmicznej?

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
 

brodacz

Active member
Bez reklam
A może tak trochę bardziej obiektywnie? Jak się w chałupie ma kominek albo jara jak smok to i się ma smog. Z fabryki taki nie przyjechał.
Warto sobie raczej zadać pytanie jak to usunąć z płuc, które gwarancji nie mają?
 

remal

New member
Obiektywnie to jest jakaś nieszczelność. Są przypadki, kurz gromadzi się wewnątrz ekranu. Mój egzemplarz też nie ma spasowanej ramki wokół ekranu mieszkam blisko ulicy i anusz coś tam się dostanie wbrew mojej woli. Z ciekawości spytam czy kolega, który ma problem z plamą rzeczywiście ma kominek w salonie?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

marekwro

New member
Nie mam kominka. W domu czysto bo są małe dzieci. Mam starego Samsunga ue40d5000 chodził w miejscu Philipsa przez ponad rok 0 plam.
Dzisija napisałem odpowiedź do Saturna że nie udowodnili iż wada ani jej przyczyną nie istniała w chili zakupu
art. 556^2 k.c.
"Jeżeli kupującym jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego."
 

marekwro

New member
Poniżej jeszcze odpowiedź z Facebook od PhilipsTV
"Marek, z technicznego punktu widzenia nie jest możliwe zabezpieczenie urządzeń elektronicznych przed wpływem tego typu zanieczyszczeń, ponieważ układy elektroniczne pracujące w tych urządzeniach wymagają chłodzenia, czyli odpowiedniej cyrkulacji powietrza. Niestety wraz z nim do wnętrza urządzenia dostają się również pyły smogowe, które osiadają na różnych częściach ekranu. Zapewniamy Cię, że problem ten dotyka wszystkich producentów telewizorów. Z uwagi na warunki gwarancji, wszelkie zanieczyszczenia spowodowane czynnikami zewnętrznymi nie są traktowane jako uszkodzenie. Mimo to, w większości przypadków pierwsze czyszczenie matrycy oferujemy na nasz koszt."
 

Ziku90

New member
Oto właśnie 'jakość' i 'wsparcie klienta' firmy Philips.

W skrócie - TV nawet nie warto wypakowywać z pudełka, bo to jedyne przez niego akceptowalne środowisko.
 

FoX88

New member
Oto właśnie 'jakość' i 'wsparcie klienta' firmy Philips.

W skrócie - TV nawet nie warto wypakowywać z pudełka, bo to jedyne przez niego akceptowalne środowisko.

Ja to nawet nie chcę mówić kto z Ważnych osób na forum regularnie się powoływał na problemy Samsunga z kurzem i zamiast tego promował Philipsy.

U rodziców 6561 wisi i też białe tło coraz gorzej wygląda, nie wiem czy nie kurz, jutro zdjęcia wrzucę, z karteczką żeby nie było, bo tak to Bluray czy inny nawiedzony powie, że zdjęcie z neta albo cytat "nigdy nie widziałeś tego telewizora na oczy".

No i nie ma tam kominka żadnego, zwykłe mieszkanie 60m2 w bloku, do tego w niedużym mieście, z dala od Krakowa czy Warszawy jeśli już by ktoś chciał w temat smogu w mieście wchodzić. :D
 

FoX88

New member
No i niestety dobrze mi się wydawało patrząc sporadycznie na ich ekran, że się knoci. Wziąłem pendrive'a ze sobą z białym tłem i tragedia, na górze strasznie dużo powiedzmy.. smogu, a do tego cały dół się sciemnił, to wygląda wręcz nie wiem..bardziej jakby podświetlenie padało niż tutaj kurz też się zadomowił.

Ten tydzień mam zakręcony, ale w kolejnym zgłoszę na gwarancję, zobaczymy co Philips na to powie, chyba, że rodzice sami wcześniej będą chcieli to ogarnąć.

Jak support Philipsa wyskoczy ze smogiem w jednym z najmniej zanieczyszczonych miasteczek, to padnę.

Nie chcę w panikę już wpadać albo za dużo pisać, ale ramka mam wrażenie wcale szczelna nie jest, są lekkie szpary w paru miejscach, takie jakich mój KS7000 przez pół roku w żadnym miejscu nie ma. Zwłaszcza widać to w obu przypadkach na górnych krawędziach.

I powołuj się później na 'rozklejanie' i 'zakurzenie' Samsunga polecając wszystkim Philipsa. Eh...
 

Attachments

  • 1.jpg
    1.jpg
    463,5 KB · Wyś: 159
  • 2.jpg
    2.jpg
    392,7 KB · Wyś: 122
  • 3.jpg
    3.jpg
    649,4 KB · Wyś: 125
  • philips1.jpg
    philips1.jpg
    922,7 KB · Wyś: 118
Ostatnia edycja:

sul76

New member
Poniżej jeszcze odpowiedź z Facebook od PhilipsTV
"Marek, z technicznego punktu widzenia nie jest możliwe zabezpieczenie urządzeń elektronicznych przed wpływem tego typu zanieczyszczeń, ponieważ układy elektroniczne pracujące w tych urządzeniach wymagają chłodzenia, czyli odpowiedniej cyrkulacji powietrza. Niestety wraz z nim do wnętrza urządzenia dostają się również pyły smogowe, które osiadają na różnych częściach ekranu. Zapewniamy Cię, że problem ten dotyka wszystkich producentów telewizorów. Z uwagi na warunki gwarancji, wszelkie zanieczyszczenia spowodowane czynnikami zewnętrznymi nie są traktowane jako uszkodzenie. Mimo to, w większości przypadków pierwsze czyszczenie matrycy oferujemy na nasz koszt."
Witam,
z tego co napisali widać, że zaprojektowali/wykonali bubla, który nie nadaje się do codziennej eksploatacji.
Wszędzie jest zanieczyszczenie powietrza/smog itp i nie można wymagać od konsumenta, że będzie użytkował tv w warunkach sterylnych , bo takich normalnie nie ma (chyba, że w laboratorium).
Dla mnie taki tv to bubel, a pierwsze czyszczenie na ich koszt to jakieś żarty.
Następne czyszczenia co 2-3 miesiące płaci użytkownik?
Ja bym zwracał towar, bo nie spełnia założonych parametrów - nie nadaje się do użytkowania.
Pzdr
 

FoX88

New member
Witam,Dla mnie taki tv to bubel, a pierwsze czyszczenie na ich koszt to jakieś żarty.
Następne czyszczenia co 2-3 miesiące płaci użytkownik?

Na drugim HDTV jest przypadek właśnie, że po czyszczeniu pierwszym darmowym później tak samo kurz osiadł, to Philips już żądał 300 albo 400 zł za drugie czyszczenie.

Linka nie wrzucam, bo i tak blokada jest na tamte forum, ale ręcznie znajdziesz jak najbardziej wpisując chociażby test Philips 6561 Test oraz Philips 6501 Test. W komentarzach są zdjęcia oraz odpowiedź Philipsa.
 

brodacz

Active member
Bez reklam
Wy serio z tym smogiem i kominkami? Napiszę jeszcze raz trochę wyraźniej. Winne jest JARANIE FAJEK. Przed laty z crt było podobnie. Ludzie zgłaszali, że kolory przyblakły, spadł kontrast i biel nie taka. Brało się papierowy ręcznik, trochę denaturatu i klient dowiadywał się co dzieje się z jego papierosowym dymem. Niemal zawsze zawstydzeni potem robili to już sami.
 

mik61

New member
Wy serio z tym smogiem i kominkami? Napiszę jeszcze raz trochę wyraźniej. Winne jest JARANIE FAJEK. Przed laty z crt było podobnie. Ludzie zgłaszali, że kolory przyblakły, spadł kontrast i biel nie taka. Brało się papierowy ręcznik, trochę denaturatu i klient dowiadywał się co dzieje się z jego papierosowym dymem. Niemal zawsze zawstydzeni potem robili to już sami.

Te jakieś nie spasowania na rogach to nie jest przyczyna miałem to samo w 50PFH6550 używałem go prawie 2 lata i nic się z nim nie działo nic a nic... Poszedł na reklamację z powodu 3D więc nie szukałbym dziury w całym.
 

FoX88

New member
Wy serio z tym smogiem i kominkami? Napiszę jeszcze raz trochę wyraźniej. Winne jest JARANIE FAJEK. Przed laty z crt było podobnie. Ludzie zgłaszali, że kolory przyblakły, spadł kontrast i biel nie taka. Brało się papierowy ręcznik, trochę denaturatu i klient dowiadywał się co dzieje się z jego papierosowym dymem. Niemal zawsze zawstydzeni potem robili to już sami.

A Ty na serio z tymi fajkami? Stał tam w salonie przez 6 czy 7 lat inny telewizor i nigdy żaden kurz w matrycy go nie dotknął. W tej chwili zresztą tamten TV dalej jest w użyciu, do babci na wieś do domku trafił. Obrazowo świetny, ale mały, 40", przez co do salonu już się słabo sprawdzał. Marki nie wymieniam, bo się jeszcze dowiem, że promotorem jakimś jestem.
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Ale jazda.
marekwro
Jeśli w momencie zakupu TV sprzedawca Cię nie poinformował, że powietrze u nas w kraju może zepsuć Twój TV, jeśli nie ma o tym informacji w instrukcji obsługi, to masz pełne prawo oddać tego bubla sprzedawcy na mocy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży...
Piszesz do niego oficjalne pismo z taką reklamacją i muszą Ci przy pierwszym zgłoszeniu przynajmniej go naprawić. Przy ponownym wystąpieniu tej usterki już możesz zażądać zwrotu kasy lub wymiany na nowy.

To pismo Philispa dobrze by było wkleić np. na wiocha.pl mogło by zrobić furorę.

Może warto by zainteresować media stanowiskiem Philipsa?
W przypadku podobnie skandalicznego podejścia Samsunga do tego samego zjawiska zainteresowanie
gazety pomogło:
http://www.hdtv.com.pl/forum/samsung/116935-gwarancja-samsunga-uwaga.html
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
D

Deleted member 121090

Guest
To pismo Philispa dobrze by było wkleić np. na wiocha.pl mogło by zrobić furorę.
 

sul76

New member
Ale jazda.
marekwro
Jeśli w momencie zakupu TV sprzedawca Cię nie poinformował, że powietrze u nas w kraju może zepsuć Twój TV, jeśli nie ma o tym informacji w instrukcji obsługi, to masz pełne prawo oddać tego bubla sprzedawcy na mocy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży...
Piszesz do niego oficjalne pismo z taką reklamacją i muszą Ci przy pierwszym zgłoszeniu przynajmniej go naprawić. Przy ponownym wystąpieniu tej usterki już możesz zażądać zwrotu kasy lub wymiany na nowy.

Witam,
dokładnie o to mi chodziło.
A ich "gest dobrej woli" odnośnie bezpłatnego czyszczenia 1 raz to już na prawdę bezczelność.
Po prostu TV nie nadaje się do normalnego użytkowania.
Pzdr
 

marekwro

New member
Wy serio z tym smogiem i kominkami? Napiszę jeszcze raz trochę wyraźniej. Winne jest JARANIE FAJEK. Przed laty z crt było podobnie. Ludzie zgłaszali, że kolory przyblakły, spadł kontrast i biel nie taka. Brało się papierowy ręcznik, trochę denaturatu i klient dowiadywał się co dzieje się z jego papierosowym dymem. Niemal zawsze zawstydzeni potem robili to już sami.

Nie palę i w domu nikt także nie pali.
 
Do góry