Smog atakuje PHILIPS 49PUS6561/12

marekwro

New member
po konsultacjach z rzecznikiem praw konsumenta napisałem kolejne pismo do SATURNA w którym deklaruję się oddać w ramach rekompensaty za brak możliwości zwrotu w naturze zegarka jego równoważność 1zł lub oczekuję wymiany telewizora na nowy ponieważ nadal jest dostępny w sprzedaży.
Na decyzję mają czas do niedzieli.


marekwro
Już się cieszysz nowym TV czy przepychanki z Saturnem jeszcze trwają?
 
D

Deleted member 121090

Guest
Dzięki za informację. Daj znać jak teraz odbiją piłeczkę.
 

marekwro

New member
Sprawa została zakończona pomyślnie.
Kierownik SATURNA zadzwonił i poinformował, że w regulaminie był nieścisłości.
Ostatecznie otrzymałem zwrot gotówki dodatkowo została mi zwrócona też całą kwota za rozszerzoną gwarancję.
Niestety sprawa zachowania pracowników została przemilczana.

Poniżej zamieszam jeszcze dokładną treść pisma jakie wysłałem po incydencie z zadaniem zwrotu zegarka.. może się komuś przyda.

"
Szanowni Państwo,
W nawiązaniu do Państwa pisma z dnia 19.05.2017 informuję że przepisy Kodeksu Cywilnego nie dają możliwości uznania reklamacji w „sposób grzecznościowy”, a zatem uznaję, iż moja reklamacja z dnia 29-04-2017r. została uznana.
Po otrzymaniu od Państwa informacji o możliwości zwrotu ceny zakupu zgłosiłem się do sklepu wraz z paragonem w celu realizacji zakończenia reklamacji zgodnie z państwa decyzją.
Jednak Państwa pracownicy odmówili mi zwrotu ceny zakupu telewizora żądając także zwrotu zegarka TomTom, który jest jako osobna pozycja na paragonie. Nie ukrywam, że osoby te wręcz oskarżyły mnie o oszustwo. Co było niestosowne i nie sądzę aby była to polityka sieci SATURN.
Przy rozwiązaniu umowy sprzedaży art. 494 kc paragraf 1 i 2., strony zwracają sobie to co świadczyły. Ja zwróciłem Państwu telewizor a wobec braku możliwości zwrotu zegarka TomTom w naturze zwracam państwu cenę za, którą owy zegarek został zakupiony zgodnie z paragonem 1zł.
W przeciwnym wypadku podtrzymuję swoje żądanie wyrażone w zgłoszeniu reklamacyjnym tj. wymiany telewizora na nowy wolny od wad. Tym bardziej, że ten model jest nadal w sprzedaży w sieci SATURN.
Proszę o przesłanie decyzji uwzględniającej te 2 opcje rozliczenia w terminie 7dni od otrzymania tego pisma.

W przypadku braku odpowiedzi w sprawę zostanie zaangażowany Miejski Rzecznik Konsumentów.
"
 

marekwro

New member
Ja to mam Pecha do telewizorów
Tym razem Sony 49xe9095 padł po 4h pracy.
Teraz zawiesza się po 5 minutach. I czasami uruchamia po wyjęciu wtyczki.
 

kranu

New member
U mnie niestety podobny problem.
Na początku było idealnie, a teraz po 10 miesiącach coraz gorzej..
 

Attachments

  • IMG_20170605_202406.jpg
    IMG_20170605_202406.jpg
    115,6 KB · Wyś: 110
D

Deleted member 121090

Guest
Sprawa została zakończona pomyślnie.
Kierownik SATURNA zadzwonił i poinformował, że w regulaminie był nieścisłości.
Ostatecznie otrzymałem zwrot gotówki dodatkowo została mi zwrócona też całą kwota za rozszerzoną gwarancję.
Niestety sprawa zachowania pracowników została przemilczana.

Poniżej zamieszam jeszcze dokładną treść pisma jakie wysłałem po incydencie z zadaniem zwrotu zegarka.. może się komuś przyda.

"
Szanowni Państwo,
W nawiązaniu do Państwa pisma z dnia 19.05.2017 informuję że przepisy Kodeksu Cywilnego nie dają możliwości uznania reklamacji w „sposób grzecznościowy”, a zatem uznaję, iż moja reklamacja z dnia 29-04-2017r. została uznana.
Po otrzymaniu od Państwa informacji o możliwości zwrotu ceny zakupu zgłosiłem się do sklepu wraz z paragonem w celu realizacji zakończenia reklamacji zgodnie z państwa decyzją.
Jednak Państwa pracownicy odmówili mi zwrotu ceny zakupu telewizora żądając także zwrotu zegarka TomTom, który jest jako osobna pozycja na paragonie. Nie ukrywam, że osoby te wręcz oskarżyły mnie o oszustwo. Co było niestosowne i nie sądzę aby była to polityka sieci SATURN.
Przy rozwiązaniu umowy sprzedaży art. 494 kc paragraf 1 i 2., strony zwracają sobie to co świadczyły. Ja zwróciłem Państwu telewizor a wobec braku możliwości zwrotu zegarka TomTom w naturze zwracam państwu cenę za, którą owy zegarek został zakupiony zgodnie z paragonem 1zł.
W przeciwnym wypadku podtrzymuję swoje żądanie wyrażone w zgłoszeniu reklamacyjnym tj. wymiany telewizora na nowy wolny od wad. Tym bardziej, że ten model jest nadal w sprzedaży w sieci SATURN.
Proszę o przesłanie decyzji uwzględniającej te 2 opcje rozliczenia w terminie 7dni od otrzymania tego pisma.

W przypadku braku odpowiedzi w sprawę zostanie zaangażowany Miejski Rzecznik Konsumentów.
"

Dzięki za informację.
Ale jak widzę, znowu trafiłeś na bubla. No to znowu reklamuj. Co Ci pozostało?
Powodzenia.

kranu
Ścieżkę Ci marekwro przetarł, więc idź tym tropem.
W jakim sklepie kupowałeś?
 
D

Deleted member 121090

Guest
Ale jakie ma znaczenie to pół roku?

,,1 rok domniemania istnienia wady w chwili wydania Produktu

Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Jeżeli Klientem jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania sprzedanego Produktu, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta.''
 

switek1987

New member
Dzisiejsza odpowiedz na FB "Philips TV Piotr, zanieczyszczenie matrycy w większości przypadków jest spowodowane smogiem, który w ubiegłym roku osiągnął w naszym kraju rekordowy poziom na tle innych państw europejskich. Z technicznego punktu widzenia nie jest możliwe zabezpieczenie urządzeń elektronicznych przed wpływem tego typu zanieczyszczeń, ponieważ układy elektroniczne pracujące w tych urządzeniach (w tym szczególnie diody LED - podświetlenia matrycy LCD) wymagają odpowiedniego chłodzenia, a co za tym idzie, wymagana jest odpowiednia cyrkulacja powietrza. Zapewniamy, że problem ten dotyka wszystkich producentów telewizorów. Mimo to, staramy się wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i w większości uzasadnionych sytuacji pierwsze czyszczenie matrycy oferujemy bezpłatnie.
Aby w przyszłości zminimalizować wpływ smogu na urządzenia elektroniczne (i przede wszystkim nasze zdrowie), warto stosować nawilżacze powietrza, jonizatory, lub urządzenia filtrujące powietrze. Pozdrawiamy"
 
Ostatnia edycja:

Ziku90

New member
Czytaj: "W związku z tym, że produkujemy chłam zapraszamy do zakupu innych naszych produktów." Dziwne, że np. na jakiejś Bravi u rodziców na Śląsku kupionej dobre kilka lat temu nie ma takich 'efektów'.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
 
Ostatnia edycja:

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Co za bzdury, czytać się tego nie da.
Wszyscy producenci?
Mam sporo ekranów, niektóre pracują w wyjątkowo trudnych warunkach, które nie mają nic absolutnie wspólnego z tym w mieszkaniu z najwyższym natężeniem smogu na czele i nie ma żadnych przypadłości o których w tym wątku się wspomina. Partactwo i tyle.
Dziwie się, że przed kupnem nie robicie rozeznania i nie omijacie tych bubli które mają takie opinie w sieci. Już po jednej negatywnej opinii w powyższym temacie omijałbym taki tv szerokim łukiem.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Po jednej negatywnej opinii... naprawdę.
A jak wyłapiesz że ktoś złośliwe opisał ?
Jeśli tak , to nie kupiłbyś żadnego telewizora. Bo każdy może wpisać złą opinie.
Pani napisała , że kupiła telewizor Panasonica i że jej nie działa obraz tylko szum na ekranie.
I co już byś nie kupił ?
Ekipa pojechała i okazało się że pani nie podłączyła anteny do telewizora bo nikt jej nie powiedział, że tak trzeba.
Pani oczywiście później nic nie napisała i kto ma prostować opinię ?
Jest zła - jest - czyli mnie kupujesz - Tak ?

To samo było z Philipsem PUS7108.
Klient kłamał oszukiwał i wypisywał głupoty - a okazało się, że go nigdy nie widział na własne oczy.

Mówisz że inne nie:
http://www.hdtv.com.pl/forum/samsung/116935-gwarancja-samsunga-uwaga.html
A ludzie dalej je polecaja, że są super.

Nie znam takich które nie mają negatywnych opinii i nie ważne czy prawdziwe , czy nie.
Przy samochodach jest to samo. I co też nie kupisz żadnego samochodu.
No proszę Cię ...
 

switek1987

New member
sugerujesz ze mam brudna matryce od zewnatrz i nieportafie tego wyczyscic czy co?�� Tu chodzi o podejscie Philipsa do tematu i opowiadaniu jakis bajek o smogach w 10tysiecznym miasteczku. Jest problem to powinni to jakos rozwiazac a nie serwisant z bozej laski raz go yczysci a pozniej plac.
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Skąd masz informacje, ze margines - sam to wymyśliłeś czy ktoś podpowiedział ? Firma ma na podstawie GFK Polska największy wzrost sprzedaży za 2016 rok.
I największy udział ( bo 12 %) od lat. Więc nie wprowadzaj w błąd.
Czy mogą się trafiać różne modele, mogą:
http://www.hdtv.com.pl/forum/samsung/116935-gwarancja-samsunga-uwaga.html.
Jakoś nie widać pisania bzdur na temat produktów i marki tej.
Bo na miliony produkcji mogą się zdarzać różne przypadki.
Inna sprawa jak firma do tego podchodzi.
I tu nie powinno być żadnych dyskusji, Philips powinien czyścić bezpłatnie
matrycy i nie tylko na gwarancji ale również po gwarancji.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Inna sprawa jak firma do tego podchodzi.
I tu nie powinno być żadnych dyskusji, Philips powinien czyścić bezpłatnie
matrycy i nie tylko na gwarancji ale również po gwarancji.

Nie zgodzę się.
Nic nie powinni czyścić, tylko naprawić tak, żeby te produkty były odporne na ,, powietrze''.
Klient kupując ich TV nie jest uprzedzony o tym, że one się psują od samego ,, oddychania''.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
To jest tylko sprzęt.
Najdoskonalszy organizm na świecie - człowiek się "psuje" .
Nie powinno wiele rzeczy.
Na milion sprzedanych - 10 zabrudzonych ...
W Samsungu też . To się może zdarzyć.
Problem jak bezstresowo to rozwiązać !
I nie narażać ludzi na nerwowe działania.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Czyszczenie matrycy, które nie usuwa wady TV, nie jest bezstresowym rozwiązaniem.
 
D

Deleted member 121090

Guest
No to dlaczego piszesz, że Philips powinien czyścić matryce?
Przecież to nic nie da i problem powróci.
 
Do góry