Słuchajcie!!! Jest dramat!!! Philips 42PF7621 D czy Philips 42PFL7332

bugiman

New member
Od poniedziałku siedzę na necie i chodzę po sklepach w poszukiwaniu tego JEDYNEGO:!: :!: :!: :!: Na samym początku był samsung r71b ale akuratnie nie mieli go w max24 w Nowej Soli a że jestem z Zielonej Góry to sobie do nich podjechałem.:D
Stwierdziłem, że poczekam ale w między czasie pojawił się Philips 32PFL7332/10. Obraz naprawdę jest piękny i nieporównywalny z r71b.:!: :!: :!: ( czy to tylko zasługa PixelPlus2:?: :?: ).
Jednakże, po namyśle, stwierdziłem, że jak kupować to kupować ten JEDYNY nowy telewizor.:D
I w ten oto sposób sprawa wygląda następująco:

Philips 42PF7621 D

czy

Philips 42PFL7332

Specyfikacje obydwu telewizorków już znam:!: :!: :!:
Czym one się różnią poza tym że jeden z nich ma tuner do HD:?: Bo rozumiem, że panele mają takie same tylko jasność w 42PFL7332 wynosi 550 (czy to robi jakąś różnicę? ).

Błagam o pomoc. Już nie śpię po nocach. Ostatni usiadłem na chwilke o 20 i raptem zrobiła się 4 rano:bober:

Z góry dziękuję ma chociażby strzępy podpowiedzi:blagam:
Pozdrawiam
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
witam
Z tych dwóch modeli wybierałbym - Philips 42PFL7332
Ma lepsze parametry - co przy sygnale sd daje Ci przewagę skalowania i proprawia jakość . Ale pamiętaj że oglądasz na programach demo.
W warunkach domowych - nie będzie juz tak słodko.
Philips ma matryce LG , a więc obarczone są tymi samymi przypadłościami.
Żebyś nie żałował - powinieneś koniecznie sprawdzić też:
42"Toshiba Regza - DCDI Faroudja™
http://www.toshiba.de/consumer/content/defaultid1_1_id2_3_id3_165.aspx
jest świetny

42 Sharp RD 2 - gra cudownie
http://www.sharp.de/php/p.php?par=18_no_no_1366

plazmę Pioneera 4270 XA - rewelacja

Dopiero tak uzbrojony w wiedzę powinieneś wybierać . Ten telewizor trochę u Ciebie w domu pogra. Więc warto kupić coś z czego bedziesz szczęśliwy.
 

Mi-ś

New member
kiki napisał:
witam
Z tych dwóch modeli wybierałbym - Philips 42PFL7332