Telewizor Philips 65PUS7601 - firma TP Vision prezentuje go w Berlinie .

o0kolo0o

Member
Na jakiś czas problem też ustał ale powrócił i tak jest do dziś. To ewidentnie jakiś błąd software, który TP vision ma w głębokim poważaniu (po co zajmować się starym modelem z 2016r...)


Panowie nie róbmy jaj...
Twój problem z gniazdkiem to tylko zbieg okoliczności i nie ma nic wspólnego z działaniem pilota/ TV.

Czyli trzeba nowy model telewizora kupić :)
Jaj nie robię ale to że po nagłym odcięciu TV od zasilania powraca prawidłowa praca pilota jak najbardziej świadczy o błędzie w oprogramowania (np przepełniający się bufor danych odbieranych z pilota) :)
 

Miszkiewiczj

New member
Mi też jakiś czas temu pilot zaczął gorzej działać tj. musiałem czekać minute-dwie po odpaleniu telewizora żeby zaczął łapać.

Wydaje mi się że wczoraj znowu dostałem aktualizacje i od tego momentu mam jeszcze gorsze problemy ... Pilot jakby przechodzi ciągle w stan uśpienia i żeby go użyć muszę albo długo czekać albo parować go od nowa z telewizorem... Strasznie to jest irytujące.

Próbowałem już resetować TV i wymieniać baterie w pilocie ale to nic nie dało, czy ktoś z was ma podobne problemy ?

Pilot jak załapie to działa prawidłowo... Odpala telewizor też bez problemu.
 
Ostatnia edycja:

jodlasty1

New member
Mi też jakiś czas temu pilot zaczął gorzej działać tj. musiałem czekać minute-dwie po odpaleniu telewizora żeby zaczął łapać.

Wydaje mi się że wczoraj znowu dostałem aktualizacje i od tego momentu mam jeszcze gorsze problemy ... Pilot jakby przechodzi ciągle w stan uśpienia i żeby go użyć muszę albo długo czekać albo parować go od nowa z telewizorem... Strasznie to jest irytujące.

Próbowałem już resetować TV i wymieniać baterie w pilocie ale to nic nie dało, czy ktoś z was ma podobne problemy ?

Pilot jak załapie to działa prawidłowo... Odpala telewizor też bez problemu.


Jestem posiadaczek tego TV, kupiłem go kiedyś od Kikiego.
Też od jakiegoś czasu mam problem z pilotem.
Działa tak jak u Ciebie, z 15 sekundowym lagiem.
Poradziłeś sobie z tym?


Wie ktoś jak wrócić do poprzedniej wersji oprogramowania, bo to chyba jest problem najnowszej wersji.
 

Miszkiewiczj

New member
Hej Kiki,

no też tutaj kupowałem telewizor. Nie chce resetować do ustawień fabrycznych bo boję się że zresetuje też kalibracje ekranu.

opóźnienie działa w ten sposób, że jak się coś wciśnie to trzeba czekać od 15 do 60 sekund aż zacznie działać (różnie), jak ruszy to działa bez żadnych opóźnień ale jak się znowu odłoży na np. 1 minute to znowu trzeba czekać 15-60 sekund żeby ruszył. Mi to wygląda jakby przechodził w jakiś stan uśpienia...

Steruje też aplikcją z telefonu i tam opóźnień brak. Stało się ogólnie tak po którejś aktualizacji.

dodam że wymieniałem baterie w pilocie, parowałem od nowa, wyłączałem z gniazdka telewizor etc. nic nie pomaga, wygląda na błąd oprogramowania szczególnie widzac że nie tylko ja mam ten problem... Mega to irytujące i trochę wstyd jak ktoś przyjdzie w gości ;)

Jakieś rady?
 
Ostatnia edycja:

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Cześć,
Jak napisałeś wygląda to na provlem z oprogramowaniem. Pisałeś maila w tej sprawie do supportu Philips?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

o0kolo0o

Member
Problem z pilotem

Mam kolejny problem z pilotem, a mianowicie od dnia dzisiejszego pilotem mogę włączyć TV, natomiast nic więcej nie mogę nim zrobić. Po włączeniu TV nie działa żaden klawisz na pilocie, na tv nie widać, żę pilot sie komunikuje (czerwona dioda na Tv się nie zapala) i nie mogę wyłączyć TV. Czy kotoś miał z Was podobny problem i czy czeka mnie zakup nowego pilota?
 
Do góry