Telewizor Philips 65PUS7601 - firma TP Vision prezentuje go w Berlinie .

Kolu

New member
Po jakim czasie od zakupu ci takie coś się zrobiło?

Myślę, że było od początku. A zacząłem zauważać po tym jak minęło oszołomienie zakupowe czyli po jakiś dwóch miesiącach. Uprzedzając ew. sugestie, to nie DSE gdyż to zbyt krótki okres czasu, w mieszkaniu stosunkowo mało mi się kurzy i dbam o czystość.
Na materiałach wideo naturalnie łatwiej jest mi to wychwytywać niż na statycznych, np. na filmach z dużą ilością jasnych, jednolitych ujęć, np. niebo w Dywizjonie 303.
 
Ostatnia edycja:

Stepik

New member
mam to samo co o0kolo0o :(
restarty nie pomogły, wgrałem nowe oprogramowanie z 7 listopada 2019 i też nic nie pomogło ... cholera co robić ??
 

Stepik

New member
Widocznie pamięć się oczyściła.

Niestety problem nadal występuje :( tzn. TV uruchamia się z pilota, ale często brak odp. TV na jakiekolwiek przyciski z pilota. Trwa to około 10-15 sekund i po tej chwili TV zaczyna odpowiadać na komendy pilota, potem pilot z TV działa poprawnie ale wystarczy przez minutę dwie nie używać pilota i potem znowu zaczyna się 10 sekundowe opóźnienie TV na komendy pilota :(
 

class

New member
Niestety problem nadal występuje :( tzn. TV uruchamia się z pilota, ale często brak odp. TV na jakiekolwiek przyciski z pilota. Trwa to około 10-15 sekund i po tej chwili TV zaczyna odpowiadać na komendy pilota, potem pilot z TV działa poprawnie ale wystarczy przez minutę dwie nie używać pilota i potem znowu zaczyna się 10 sekundowe opóźnienie TV na komendy pilota :(

Niestety mam dokładnie ten sam problem.
Nawet kupiłem nowy oryginalny pilot i niepotrzebnie wydałem pieniądze bo błąd występuje na 100% po stronie TV.

Czy ktoś znalazł rozwiązanie?

pozdrawiam
 

class

New member
Niestety ale znajomy kikiego jednak nie był w stanie pomóc.
Na dzień dzisiejszy sprawa jest nierozwiązana i gdyby ktomuś udało się zdobyć trop jak ugryźć problem będę wdzięczny.

Problem ewidentnie nie dotyka tylko mojego egzemplarza także Philips mógłby zainteresować się ew. aktualizacją oprogramowania ( o ile problem komunikacji pilot - TV wynika z błędu software).
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Niestety ale znajomy kikiego jednak nie był w stanie pomóc.
Na dzień dzisiejszy sprawa jest nierozwiązana i gdyby ktomuś udało się zdobyć trop jak ugryźć problem będę wdzięczny.

Problem ewidentnie nie dotyka tylko mojego egzemplarza także Philips mógłby zainteresować się ew. aktualizacją oprogramowania ( o ile problem komunikacji pilot - TV wynika z błędu software).
Pisałeś do Philipsa w tej sprawie? Wygląda na problem SW dla mnie.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

o0kolo0o

Member
Niestety ale znajomy kikiego jednak nie był w stanie pomóc.
Na dzień dzisiejszy sprawa jest nierozwiązana i gdyby ktomuś udało się zdobyć trop jak ugryźć problem będę wdzięczny.

Problem ewidentnie nie dotyka tylko mojego egzemplarza także Philips mógłby zainteresować się ew. aktualizacją oprogramowania ( o ile problem komunikacji pilot - TV wynika z błędu software).

Hej, ja mam ten sam problem :( z pilotem. Moje wersja oprogramowania ro QM163E.0.2668.0 może trzeba spróbować wgrać wcześniejsze oprogramowanie, tylko skąd je pobrać i czy to jest możliwie?
 

class

New member
Kontaktowałem się z centrum pomocy Philipsa w tej sprawie i próbowali pomóc poprzez wymuszoną reinstalację oprogramowania, resety itp.

Nic nie pomogło.

Na koniec dostałem lakoniczną odpowiedź o serwisie pogwarancyjnym z adresem w Radomiu i papa.

Generalnie jestem mega rozczarowany. TV ma 3 lata, obraz jest nadal bez zarzutu ale tego typu usterki i żałosne wsparcie producenta zniechęcają do powtórnego zakupu TV tej marki....
 

o0kolo0o

Member
Hej, ja mam ten sam problem :( z pilotem. Moje wersja oprogramowania ro QM163E.0.2668.0 może trzeba spróbować wgrać wcześniejsze oprogramowanie, tylko skąd je pobrać i czy to jest możliwie?

U mnie problem z opóźnionym działaniem pilota ustał.
Nie wiem do końca co to spowodowało ale miałem problem z prądem w salonie (co jakiś czas wywalało korek) do czasu przybycia fachowca elektryka zasilałem tv przedłużaczem z kuchni :) i po przełączeniu na to zasilanie pilot ponownie zaczął działać bez opóźnienia. Może te częste wyłączenia prądu miały wpływ na to, że pilota działa prawidłowo.
 

class

New member
Na jakiś czas problem też ustał ale powrócił i tak jest do dziś. To ewidentnie jakiś błąd software, który TP vision ma w głębokim poważaniu (po co zajmować się starym modelem z 2016r...)


Panowie nie róbmy jaj...
Twój problem z gniazdkiem to tylko zbieg okoliczności i nie ma nic wspólnego z działaniem pilota/ TV.
 
Do góry