Philips 55PUS6561 test - HDR schodzi pod strzechy !

cytak

New member
Zwrot robisz na własny koszt, ja miałem swojego Samsunga zwracać ale za dużo zabawy i folie wywaliłem z ramek a jest napisane że sprzęt ma być nie używany :)
To lepiej zamawiac z odbiorem osobistym i zwracac w sklepie.. trzeba tylko sameu dowiezc sprzet itd ale nie ma problemow.

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
 

cytak

New member
W sklepie niema możliwości zwrotu z tego co mi powiedziano przez infolinie

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
Sam zwracałem pare razy w sklepie (saturn czy media markt - to samo) bez problemu jezeli masz komplet i nieuszkodzony).

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
 

fausto1

New member
Bez reklam
No właśnie niekoniecznie. Powiedziano mi ze mozna zwrócić w stanie nie naruszonym a jesli jest wyjety z pudla i podłączony to produkt nie jest pełnowartościowy

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
 

cytak

New member
masz prawo zwrocic towar koniec kropka
a masz spawdzic jego funkcjonalnosc i mozesz w tym wypadku go uruchomic zeby to sprawdzic inaczej sie nie da.

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
 

pepka

Member
Bez reklam
No właśnie niekoniecznie. Powiedziano mi ze mozna zwrócić w stanie nie naruszonym a jesli jest wyjety z pudla i podłączony to produkt nie jest pełnowartościowy

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka



Nie słuchaj baranów ze sklepu. Oni by chcieli, żeby towar wypchnięty za drzwi sklepu był już całkowicie zwolniony z ich odpowiedzialności. Tak "pięknie" nie ma. Bierz, testuj i oddawaj jak coś (tylko karton trzymaj). Jak ktoś ma większe auto to warto zamawiać przez internet z odbiorem osobistym.
 

fausto1

New member
Bez reklam
Nie słuchaj baranów ze sklepu. Oni by chcieli, żeby towar wypchnięty za drzwi sklepu był już całkowicie zwolniony z ich odpowiedzialności. Tak "pięknie" nie ma. Bierz, testuj i oddawaj jak coś (tylko karton trzymaj). Jak ktoś ma większe auto to warto zamawiać przez internet z odbiorem osobistym.
No właśnie chce odebrac osobiście aczkolwiek nie chcialbym sie natknac na model używany i tutaj moze byc problem jak to sprawdzić? Bo taki tv jak ktos oddaje to pewnie idzie jako nowy?

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
 
D

Deleted member 121090

Guest
masz prawo zwrocic towar koniec kropka
a masz spawdzic jego funkcjonalnosc i mozesz w tym wypadku go uruchomic zeby to sprawdzic inaczej sie nie da.

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Po zakupie w sklepie stacjonarnym sklep NIE MA OBOWIĄZKU przyjąć zwrotu sprawnego towaru.
Koniec, kropka.
Jak to robi to wynika to tylko z jego dobrej woli.
Przy zakupie w necie już taki obowiązek ma.
Jednak jak towar straci na wartości na skutek naszego używania ( rysy, uszkodzenia itd) to może nam obniżyć wartość zwrotu kasy.
 

Rokko32

New member
No właśnie niekoniecznie. Powiedziano mi ze mozna zwrócić w stanie nie naruszonym a jesli jest wyjety z pudla i podłączony to produkt nie jest pełnowartościowy

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
Proszę Cię przestań takie głupoty tu pisać i wprowadzać ludzi w błąd, kupując jakiś produkt elektroniczny masz wręcz obowiązek go sprawdzić, wyjąć z pudełka i podłączyć czy działa. W Suturnie kupując przez www masz 30dni na zwrot od daty odebrania produktu i bez problemu taki TV przyjmują, nawet nie musisz mieć paraganu, F-Vat wystarczy jakikolwiek dowód zakupu, nawet świadka w postaci innej osoby.
 

fausto1

New member
Bez reklam
Ok czyli zamowilem przez strone z odbiorem w sklepie . Nie wprowadzam w blad tylko przekazuje informacje od infolinii. Nie znam sie na tym ale chce miec praeo go przetestowac i w razie bez problemu oddac. Stan telewizora musi byc bez zadnego slady palcy na obudowie czy pilota..?:))

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
 

Cavallino

Banned
Sam zwracałem pare razy w sklepie (saturn czy media markt - to samo) bez problemu jezeli masz komplet i nieuszkodzony).

Tyle że w MM/Saturn to prawo daje Ci ich promocja, która na to pozwala.
Jeśli sklep nie wprowadzi takich reguł, to nie możesz zwrócić pełnosprawnego sprzętu.

Co do Euro - kiedyś było tak, że jeśli miałeś konto na ich stronie, to mogłeś zwrócić również tv odebrany/zakupiony w sklepie.
 

Malix7

Member
A jak mam konto w Euro i zamawiałem z dostawą do domu to mogę oddać w ciągu 30dni? brany na raty?
Jeśli tak to może oodałbym mojego j5200 bo to złom i wziął sobię j6240. Chociaż już wisi tyle czasu na ścianie to nie przyjmą mi używanego tv po ptokach.

Cos rabat w Saturnie przestał działać i już normalna cena jest :)
 

fausto1

New member
Bez reklam
No mnie przez strone tez sie nie naliczyl. A normalnie przy danym modelu jest napisane ze rabat technologiczny

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
 

Felix

New member
Poczytajcie o zwrotach w Euro zanim zaczniecie szkalować osoby, które piszą, że są z tym problemy.

U nich nie zamawiasz internetowo, u nich składasz tylko rezerwację, a kupujesz i opłacasz w sklepie.

Sam się z tym bujałem jakiś czas temu, ale odpuściłem, bo towar znalazł innego następcę.

Pewnie, jakby się uprzeć i zażądać/poprosić o pomoc rzecznika praw konsumenta, to może i by coś ugrał, ale też nie jest to takie oczywiste, bo raz jeszcze podaje:

KUPUJESZ W SKLEPIE NA MIEJSCU, NIE KUPUJESZ PRZEZ INTERNET. PRZEZ INTERNET JEDYNIE REZERWUJESZ.

W Euro mają taką taktykę, że ilość towaru sprzedanego idzie ponad relacje z klientami, więc w 99% nikt wam nie przyjmie rozpakowanego towaru. Nawet jeśli jest w perfekcyjnym stanie.

W Euro tylko wysyłka do domu, wtedy macie normalne zamówienie internetowe.

A ten regulamin 'Zakupy bez obaw' to w ogóle jest śmieszny.

Pierwsze zdanie regulaminu co do waszych tzw. zwrotów:
"Jakie warunki musi spełniać towar, aby go zwrócić lub wymienić?
Towar musi być nieużywany. Opakowanie fabryczne powinno być nieuszkodzone. W opakowaniu powinny się znajdować wszystkie zabezpieczenia towaru (np. styropiany mocujące, fizeliny), karta gwarancyjna i instrukcja obsługi oraz kompletne wyposażenie. Na zwracanym lub wymienianym towarze muszą być oryginalne folie zabezpieczające, plomby i naklejki producenta."
 
Ostatnia edycja:
Do góry