Philips 55PUS6561 test - HDR schodzi pod strzechy !

jacek2707

New member
Support Philipsa to jest jakas porazka. Od 2 tygodni wymiana maili i konca nie widac. W tym tempie to moze za kolejne 2 tygodnie w koncu stwierdza ze TV rzeczywiscie jest uszkodzony... Obeznana osoba stwierdzila by to w 5 min po zobaczeniu podeslanych zdjec i filmiku :/
 

Duckland

New member
jeszcze jedno pytanie moze kretynskie ale nie jestem specem, mianowice obecnie podlaczam lapka przez hdmi do 8 letniego LG i odpalam mecze z neta w weekend - ogladamy razem ze znajomymi mam wykupiony pakiet HD z eleven. Pytanie jak to wyglada w tym philipsie? w LG widze jest opcje WiDi ktora pozwala na zrzut z ekranu co jest spoko, czy tutaj odpali mi to przez przegladarke internetowa? czy posiada to flash? moze sa jakies inne opcje jak obejrzec mecz z typowego chroma
 

stitooo

New member
Support Philipsa to jest jakas porazka. Od 2 tygodni wymiana maili i konca nie widac. W tym tempie to moze za kolejne 2 tygodnie w koncu stwierdza ze TV rzeczywiscie jest uszkodzony... Obeznana osoba stwierdzila by to w 5 min po zobaczeniu podeslanych zdjec i filmiku :/

A gdzie zabrali Twój TV ? Do mik.radom ? Mój też tam jest już 2 tygodnie, na maile nie odpisują a próba dodzwonienia i uzyskania informacji.... po 4 próbach i wiszeniu po 10min na telefonie aż "zgłosi się konsultant z działu obsługi" dałem sobie spokój.... bo nikt nie odbiera...

Status zgłoszenia wygląda tak :

Strict Standards: Declaration of CSMIK\TPV\TCA\NSExchange::doReject() should be compatible with CSMIK\Service\ServiceSolution::doReject(CSMIK\User\User $user = NULL, $comment = NULL) in /home/www/mik.radom.pl/public_html/panel/src/CSMIK/TPV/TCA/NSExchange.php on line 19
Model sprzętu: Philips 49PUS6401/12
Status zlecenia: W realizacji
Aktywność: Wymiana NSE [Oczekująca]

Coś się im chyba pomieszało w systemie.... :popcorn:
 

jacek2707

New member
A gdzie zabrali Twój TV ? Do mik.radom ? Mój też tam jest już 2 tygodnie, na maile nie odpisują a próba dodzwonienia i uzyskania informacji.... po 4 próbach i wiszeniu po 10min na telefonie aż "zgłosi się konsultant z działu obsługi" dałem sobie spokój.... bo nikt nie odbiera...

Status zgłoszenia wygląda tak :

Strict Standards: Declaration of CSMIK\TPV\TCA\NSExchange::doReject() should be compatible with CSMIK\Service\ServiceSolution::doReject(CSMIK\User\User $user = NULL, $comment = NULL) in /home/www/mik.radom.pl/public_html/panel/src/CSMIK/TPV/TCA/NSExchange.php on line 19
Model sprzętu: Philips 49PUS6401/12
Status zlecenia: W realizacji
Aktywność: Wymiana NSE [Oczekująca]

Coś się im chyba pomieszało w systemie.... :popcorn:
Chcialbym zeby juz zabrali.. narazie to prubuje im wytlumaczyc ze jest uszkodzony.

=>Mail do supportu z opisem problemu, filmikiem i zdjeciem artefaktow, gdzie wyraznie zaznaczylem ze wystepuja tylko w 4k przy zewnetrznych zrodlach sygnalu

=> 2 dni oczekiwania na odpowiedz
=> "prosze sciagnac jakis smieszny plik jpg, wyswietlic na tv i wyslac zdjecie"

=> odpisuje ponownie ze dotyczy tylko 4k

=> 2 dni oczekiwania na odpowiedz
=> "prosze zmienic ustawienia HDMI w TV"

=> odpisuje ze nie pomaga

=>2 dni czekania...
=> odpowiedz: "prosze podac nr seryjny tv, jakie kable, jakie zrodla sygnalu itp to skonsultuja sie ze "specjalista"

=>wysylam wszystkie dane ktore chcieli

=> 5 dni czekania...
=> odpowiedz: "prosze przywrocic ustawienia fabryczne"

No po prostu ku*** rece opadaja, Zamiast w pierwszym mailu wyslac liste rzeczy, ktore mam sprawdzic, to teraz beda mi sugerowali jakies kretynskie dzialania ktore i tak nic nie pomoga. A przy ich tempie odpisywania to sie bedzie miesiac ciagnelo jak nie wiecej.
 

stitooo

New member
Chcialbym zeby juz zabrali.. narazie to prubuje im wytlumaczyc ze jest uszkodzony.
......

No po prostu ku*** rece opadaja, Zamiast w pierwszym mailu wyslac liste rzeczy, ktore mam sprawdzic, to teraz beda mi sugerowali jakies kretynskie dzialania ktore i tak nic nie pomoga. A przy ich tempie odpisywania to sie bedzie miesiac ciagnelo jak nie wiecej.

Mi na maila suport też nie odpisał.... po paru dniach zadzwoniłem do Philipsa na infolinie podałem nr zgłoszenia... miła Pani odnalazła je w systemie (zdziwiona że nikt się nie skontaktował od nich), przejrzała zgłoszenie i zakwalifikowała TV do naprawy, po kolejnych kilku dniach zgłosił się serwisant z mik.radom, zabrali TV i tyle go widać.... szkoda że mik.radom też milczy co się dziej z TV
 

Duckland

New member
panowie jak tu wyglada wyswietlanie meczów z przegladarki?
mam wykupiona lige w eleven pojdzie to przez chroma?
czy jest mozliwosc wyswietlenia obrazu z laptona bez kabli?(jak widi)
PROSZE was o pomoc bo nigdzie nie moge tego znalesc:(
 

Cavallino

Banned
Ja mam 7600, ale tu jest pewnie podobnie, niby jest google cast, ale to raczej proteza działająca na niektórych stronach w chrome.
Czasem udaje się przesłać ekran z aplikacji filmy, oprócz tego możesz użyć serwera DLNA.
Ale tak żeby to mogło robić za bezprzewodowy monitor, to się nie da.
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Tak wygląda przez wbudowaną przeglądarkę:
Jeśli to flash, to nie pójdzie.
281e2b5155b5b4aa19944b279068e420.jpg



A Tak wygląda przez Castowanie (taka sama jakość na komputerze):
https://vimeo.com/193138914

To jest model 7101 ale u Ciebie też będzie działać.
 
Ostatnia edycja:

nightcon

New member
U mnie 55PUS6561 nie odtwarza hdr plików ts czy mp4 ze strony demo-uhd3d (format nieobsługiwany). Kombajn laptop na potplayerze robi to z zacięciami. Kodi w tv troszeczkę lepiej (z zacięciami). wtf?
 

miet55

Member
Bez reklam
Nawet 4K Ultra HD - UEFA Euro 2016 Opening Ceremony, wideo w formacie MPEG-2 TS, na KODI też czasem potrafi przyciąć.
 

Duckland

New member
ludziska powiedzcie mi bo mam juz bajzel w glowie, na ceneo cala masa negatywnych komentarzy a tv ogolnie na tym forum jest polecany
moze ktos kto ma juz ten tv podac jak to wyglada naprawde? jestem typowym zjadaczem chleba interesuje mnie ogladanie meczów na weekendzie czasem filmow z żona obecnie wkurza mnie podpinanie lapka przez hdmi chcialbym w nowym ogladac mecze prosto z przegladarki
jak wyglada ten android? czy az tak zamula?
jak obraz? czy jest lepiej niz u innych tv do 3000? 49'
jak jest z tym 100hz? czy to cokolwiek daje oprocz gier na ps4?
czy na dzis dzien kupilibyscie ten model patrzac na konkurencje?
i co z takimi komentarzami: "Sprzęt tragiczny,co chwilę się wiesza i resetuje.wykonanie też pozostawia wiele do życzenia" czy Polacy sa poprostu malkontentami i lepiej ich wogole nie sluchac?
mam straszny dylemat mialem juz dzis brac ten tv bo znalazlem za 2999 ale znowu sie wycofalem ;/ nie wiem co mam robic HELP
 

Lionel

New member
ludziska powiedzcie mi bo mam juz bajzel w glowie, na ceneo cala masa negatywnych komentarzy a tv ogolnie na tym forum jest polecany
moze ktos kto ma juz ten tv podac jak to wyglada naprawde? jestem typowym zjadaczem chleba interesuje mnie ogladanie meczów na weekendzie czasem filmow z żona obecnie wkurza mnie podpinanie lapka przez hdmi chcialbym w nowym ogladac mecze prosto z przegladarki
jak wyglada ten android? czy az tak zamula?
jak obraz? czy jest lepiej niz u innych tv do 3000? 49'
jak jest z tym 100hz? czy to cokolwiek daje oprocz gier na ps4?
czy na dzis dzien kupilibyscie ten model patrzac na konkurencje?
i co z takimi komentarzami: "Sprzęt tragiczny,co chwilę się wiesza i resetuje.wykonanie też pozostawia wiele do życzenia" czy Polacy sa poprostu malkontentami i lepiej ich wogole nie sluchac?
mam straszny dylemat mialem juz dzis brac ten tv bo znalazlem za 2999 ale znowu sie wycofalem ;/ nie wiem co mam robic HELP

Jeśli mimo przeczytania tego (całego) tematu chcesz nadal kupić ten TV do meczyków...to nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Zrób to jeszcze raz, a dokładniej i wyciągnij wnioski.
 

Duckland

New member
jakas propozycja?
niby 100hz nadaje sie idealnie to dynamicznych wydarzen, przeciez to idzie zwariowac; czyli lepiej wziasc samsunga czy lg za 2000 50hz i mecze beda chodzic idealnie?
 
Do góry