Philips 55PUS6561 test - HDR schodzi pod strzechy !

Smykoo

New member
Czasem jak jest dysk podłączony to tv potrafi zwariować. U mnie android jest stabilny. Raz na jakiś czas zatnie się player lub ipla (apki od philipsa) i wtedy potrzebny jest reset.

Wysłane z One Plus
 

torque8

New member
Ja swojego już drugi raz musiałem wyłączać z sieci i zresetować, ponieważ z trybu smart nie chce mi się przełączyć na programy TV, jest czarna plansza i tyle i nic się nie da zrobić. Ponadto niby da się wejść na aplikacje typu Pleyer czy You Tube ale żadnego filmu nie chce odpalić, kręci się kółeczko i tyle, potem cofnę do aplikacji i oczywiście już się zacina. Jak na razie jestem zawiedziony takim działaniem telewizora, albo mam kiepski egzemplarz albo ten Tv jest niedopracowany. Macie jakąś radę co można poprawić, czy tylko czeka Mnie wymiana?

Ja najczęściej korzystam z tv SAT i youtuba. Jak na razie TV jest bardzo stabilny, nawet w trakcie szybkich zmian filmów na youtube.
Chromecast poza HBO GO działa świetnie.
 

Rokko32

New member
A czy prędkość internetu ma tu jakieś znaczenie na takie zacinanie się androida?, mam niby tylko ok. 15Mb/s ale wydaje mi się że to powinna być wystarczająca prędkość. A po drugie jest niby aktualizacja programowania ale Mój TV jej nie widzi?, spróbować wgrać z pendrive i zaktualizować?
 

xgrey

New member
A czy prędkość internetu ma tu jakieś znaczenie na takie zacinanie się androida?, mam niby tylko ok. 15Mb/s ale wydaje mi się że to powinna być wystarczająca prędkość. A po drugie jest niby aktualizacja programowania ale Mój TV jej nie widzi?, spróbować wgrać z pendrive i zaktualizować?


Do samego działania Androida prędkość internetu nie ma znaczenia.
Miałem tak samo, TV pokazywał brak aktualizacji, wgrałem z pen'a.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
 

Felix

New member
Do samego działania Androida prędkość internetu nie ma znaczenia.
Miałem tak samo, TV pokazywał brak aktualizacji, wgrałem z pen'a.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Potwierdzam co do aktualizacji, miałem z sierpnia i TV twierdził, że nie ma żadnej nowej, wgrałem z pena z linku podanego przez użytkownika parę stron wcześniej (dziękuję za linka swoją drogą) i wszystko przebiegło sprawnie i jak najbardziej ok.
 

Rokko32

New member
O dziwo dzisiaj już praktycznie wszystko działa, filmiki 4K z You Tuba lekko się zacinają ale obraz pierwsza klasa, może TV potrzebuje się dotrzeć, na razie jest co raz lepiej a aktualizację musze wgrać w takim razie przez USB.
 

Cavallino

Banned
Czasem jak jest dysk podłączony to tv potrafi zwariować. U mnie android jest stabilny. Raz na jakiś czas zatnie się player lub ipla (apki od philipsa) i wtedy potrzebny jest reset.

Twoim zdaniem tak wygląda stabilność?
Dla mnie stabilność jest wtedy, gdy tv nie wymaga resetów.
W głupiej Mancie o cenie 1/3 takiego Philipsa, taka przypadłość trafiała się może raz na rok.
A i tak byłem zawiedziony jej stabilnością.
 

Smykoo

New member
Wszystkie smart tv się wieszają. Zawsze lepiej podłączyć laptopa. A philips wiesza się tylko na apkach player i ipla, które nie są z Google Play.

Wysłane z One Plus
 

Cavallino

Banned
Żeby podłączyć laptopa nie trzeba płacić za smart tv.
A mnie się akurat philips nie wieszał na tych aplikacjach, sam z siebie i owszem, te aplikacje czasem nie działały, ale akurat nie zawieszały tv.
 

Smykoo

New member
U mnie też nie wieszają, ale żeby zadzialały to muszę wyciągnąć wtyczkę.

A z tym laptopem to tylko pzykład, że można i jest nawet lepsze, ale gorsze w obsłudze. Ja z androida na philipsie jestem w miarę zadowolony, ale to nie znaczy, że jest świetnie, bo do tego jeszcze długa droga.

Wysłane z One Plus
 

futureshock

New member
Witam. Jestem posiadaczem tego modelu od kilku dni i zdarzają się problemy z płynnością. Póki co żadnych aplikacji dodatkowych nie instalowałem poza kodi, bo w sumie większość już jest, ale śmieszne jest to że takie proste aplikacje jak YouTube się zawieszają, to już wolę nie myśleć jak takie gry z google play działają.

Czy to normalne żeby YT się zawieszało? Przy wyszukiwaniu filmów na YT jest chyba największy problem, bo kiedy już film się znajdzie to nie chce załadować i nie mówię tutaj o filmach 4K, ale o zwykłych 1080p. Zarówno na ps4 i starym smart tv Samsung za który dałem 2 lata temu 1700zł to nie miałem nigdy takich problemów. Dodam że oprogramowanie systemu mam aktualne.

Z kalibracją obrazu też ktoś pomoże? Bardzo dużo tych ustawień jest i z początku ciężko się połapać jakie tryby są najlepsze do ogladania filmow na yt, na nc+ i ps4.
 

marko666

New member
A ja mam jeszcze Problem z PS4 pro Jak gram to czasem na ułamek sekundy wyświetli się taki mały pasek poziomy Na ps4 zwykłym tego nie zauważyłem Mam ustawione wszystko tak jak powinno być, kabel oryginalny od ps4 Też macie czasem coś takiego ?
 

mastergc

New member
Dzisiaj wymieniłem swojego philipsa po problemach z Ambilight - na razie nie zauważyłem żadnych problemów oprócz jednego - TV podczas próby wyszukiwania aktualizacji nie wyszukuje żadnej mimo, że wersję softu mam z Kwietnia, nie wiem jakieś chwilowe problemy z serwerem ?
 

Rokko32

New member
Dzisiaj z rodzinką oglądaliśmy "Krainę Lodu" na Polsacie i wszyscy byli pod wrażeniem jakości obrazu, do tego Ambilight rewelacja.
 

Rokko32

New member
Dzisiaj wymieniłem swojego philipsa po problemach z Ambilight - na razie nie zauważyłem żadnych problemów oprócz jednego - TV podczas próby wyszukiwania aktualizacji nie wyszukuje żadnej mimo, że wersję softu mam z Kwietnia, nie wiem jakieś chwilowe problemy z serwerem ?
Ja też tak miałem, ale przed chwilą zrobiłem aktualizację przez USB, 10 minut i nowy system jest już zainstalowany.
 

corniq

New member
Witam, skąd ściągacie aktualne oprogramowanie ? . Mam również pytanie, bo u mnie są podobne pasy szczególnie na białym/jasnym tle i mam możliwość zwrotu tv. Czy lepiej skonsultować się z Philips ( wymiana matrycy, ponoć wcześniejsze modele tego nie miały ) czy od razu zwracać TV ?
 

xgrey

New member
A ja mam jeszcze Problem z PS4 pro Jak gram to czasem na ułamek sekundy wyświetli się taki mały pasek poziomy Na ps4 zwykłym tego nie zauważyłem Mam ustawione wszystko tak jak powinno być, kabel oryginalny od ps4 Też macie czasem coś takiego ?



Jeżeli ten pasek jest koloru czerwonego to też mi się tak zdarza, ale podczas grania na xbox one.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
 

xgrey

New member
Witam, skąd ściągacie aktualne oprogramowanie ? . Mam również pytanie, bo u mnie są podobne pasy szczególnie na białym/jasnym tle i mam możliwość zwrotu tv. Czy lepiej skonsultować się z Philips ( wymiana matrycy, ponoć wcześniejsze modele tego nie miały ) czy od razu zwracać TV ?



U mnie jak się dobrze przyjrzeć to tez są pasy, ale nie jest to dla mnie jakiś duży problem, za te pieniądze to bardzo dobry tv i takie drobne wady są do zaakceptowania.
Strona philipsa, wchodzisz w dany model, a później pomoc techniczna .


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
 
Do góry