Philips 55PUS6561 test - HDR schodzi pod strzechy !

mirmur1

Member
aaa, to jestem w domu...8)
miałem to samo w LG, tylko na gwarancji pan przyjechał i w godzinkę w domu wymienił :mrgreen:
telewizor mam taki jak tytuł wątku...
dzięki:blagam:
 

mirmur1

Member
no i stało się jak Rafał pisał :x
rano zamrugało, najpierw góra sie wyłączyła potem dół i po chwili...ciemność :(
pytanie czy samodzielna wymiana listw podświetlających to wyższa jazda, czy da radę samemu...
szkoda Rafale że nie zrobiłeś relacji fotograficznej jak co po kole,i dla potomnych :grin:
 

jkl777

Member
Witam,

Szukam osoby ktora miala TV kilka razy (minimum dwa) na czyszczeniu z powodu smogu. Jak to przebiegalo i kiedy pojawial sie problem kolejny raz.
 

Karol1976

Active member
Bez reklam
no i stało się jak Rafał pisał :x
rano zamrugało, najpierw góra sie wyłączyła potem dół i po chwili...ciemność :(
pytanie czy samodzielna wymiana listw podświetlających to wyższa jazda, czy da radę samemu...
szkoda Rafale że nie zrobiłeś relacji fotograficznej jak co po kole,i dla potomnych :grin:

Listwy są poprzyklejane taśmą dwustronną do obudowy metalowej , najważniejsze : przy zdejmowaniu ramki abyś nie uszkodził matrycy , najgorsza praca w tv to zdjęcie matrycy i jej włożenie , reszta to idzie jak po maśle , możesz mieć problemy z oderwaniem listw led od obudowy to zależy od kleju na taśmie , jedne ładnie schodzą a drugie nie bardzo
 

mirmur1

Member
dziękuje za porady, po urlopie wezmę się za to i zdam relację :)
bo na LG córki 49 cali, bez amblight nie idzie się przyzwyczaić :mrgreen:
 

jkl777

Member
Odpowiedz firmy TPV (Philips) i sprzedawcy al.to na brud na matrycy:

"W odpowiedzi na Pana zgłoszenie w imieniu spółki al.to informuję, iż wszystkie Pana roszczenia zostają odrzucone, a Pana reklamacja tytułem rękojmi uznana za bezzasadną.
Uzasadnienie.
Sprzęt, który Pan reklamuje nie został przez Pana dostarczony do spółki al.to, niemniej jednak opinia otrzymana od autoryzowanego serwisu Producenta jest dla Sprzedawcy wiążąca i na jej podstawie została wydana decyzja. W przedmiotowej sprawie Producent nie potwierdził, jakoby stwierdzona przez Pana wada była wadą fabryczną czy też usterką powstałą w trakcie zwykłego zarządu sprzętem.
Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili1. Należy jednak zdecydowanie zaprzeczyć, aby w chwili sprzedaży telewizora marki Philips, istniały w nim jakiekolwiek wady.
Przeprowadzona diagnoza telewizora w autoryzowanym serwisie Producenta wykazała występowanie zanieczyszczeń we wnętrzu odbiornika, zlokalizowanych na wszystkich podzespołach, co zostało przez Pana zaobserwowane jako efekt ciemnych plam widocznych na jasnym tle wyświetlanego obrazu. Po zdemontowaniu tylnej obudowy telewizora stwierdzono ślady zanieczyszczenia jego wnętrza: wewnętrznej strony obudowy, metalowej obudowy ekranu oraz zainstalowanych modułów. W wyniku przeprowadzonych oględzin oraz rutynowych badań diagnostycznych stwierdzono, że zaobserwowane plamy nie wynikają z jakiejkolwiek usterki, a spowodowane są silnym zanieczyszczeniem wewnętrznych elementów telewizora ciemnym nalotem, w konsystencji przypominających sadzę. Zaobserwowane zanieczyszczenia zostały spowodowane wpływem czynników zewnętrznych. Informujemy, że z uwagi na fakt, że układy elektroniczne wewnątrz telewizora wymagają odpowiedniego chłodzenia, a co za tym idzie właściwej wentylacji, nie jest możliwe szczelne zamkniecie tych układów bez dostępu powietrza, ponieważ doprowadziłoby to do ich uszkodzenia z powodu przegrzania i stąd konieczne jest zapewnienie odpowiedniej cyrkulacji powietrza, co zostało również zaznaczone w instrukcji obsługi.
Dokonana została również weryfikacja zgłoszeń reklamacyjnych przedmiotowego modelu telewizora i w bazie danych spółki al.to na czas zgłoszenia reklamacyjnego nie zarejestrowano tożsamej usterki w innym produkcie modelu Philips tej serii (spółka al.to sprzedał około 500 sztuk tego modelu od lipca 2017 r.), co uniemożliwia zakwalifikowanie zgłaszanego problemu jako wady fabrycznej.
Wyjaśniamy, iż poza zakresem odpowiedzialności sprzedawcy pozostaje sytuacja, w której stan produktu zależy od intensywności oraz warunków ich użytkowania. Na powstanie wad rzeczy w Pana
przypadku mogły mieć wpływ czynniki zewnętrzne oraz środowisko w jakim urządzenie było używane.
Biorąc pod uwagę powyższe informuje jak na wstępie, że reklamacja została uznana za
bezzasadną, a Pana roszczenia zostały odrzucone. W załączniku wysyłam również diagnozę
otrzymana z autoryzowanego serwisu Producenta oraz dokumentacje fotograficzną, która
przedstawia stan urządzenia. Dodam również, że z informacji jakie udało nam się uzyskać z serwisu
Producenta została przez Pana odrzucona propozycja warunkowego czyszczenia urządzenia
w ramach dobrej woli Producenta.
"

SPRAWA IDZIE DO SĄDU i UOKIK.
 
Ostatnia edycja:

fred23

Member
Ciekawe bo u mnie padło podświetlenie , i dodatkowo miałem zabrudzoną matrycę, wymieniono mi całą matrycę , panel LED, podświetlenie , na nowe
 

jkl777

Member
Ciekawe bo u mnie padło podświetlenie , i dodatkowo miałem zabrudzoną matrycę, wymieniono mi całą matrycę , panel LED, podświetlenie , na nowe

To jest BUBEL chinsko-telewizoro podobny. Kilka razy w roku bywam w Amsterdamie i pojade do ich (Philips) holenderskiej siedziby osobiscie.
 

100mek

New member
Odpowiedz firmy TPV (Philips) i sprzedawcy al.to na brud na matrycy:

"W odpowiedzi na Pana zgłoszenie w imieniu spółki al.to informuję, iż wszystkie Pana roszczenia zostają odrzucone, a Pana reklamacja tytułem rękojmi uznana za bezzasadną.
Uzasadnienie.
Sprzęt, który Pan reklamuje nie został przez Pana dostarczony do spółki al.to, niemniej jednak opinia otrzymana od autoryzowanego serwisu Producenta jest dla Sprzedawcy wiążąca i na jej podstawie została wydana decyzja. W przedmiotowej sprawie Producent nie potwierdził, jakoby stwierdzona przez Pana wada była wadą fabryczną czy też usterką powstałą w trakcie zwykłego zarządu sprzętem.
Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili1. Należy jednak zdecydowanie zaprzeczyć, aby w chwili sprzedaży telewizora marki Philips, istniały w nim jakiekolwiek wady.
Przeprowadzona diagnoza telewizora w autoryzowanym serwisie Producenta wykazała występowanie zanieczyszczeń we wnętrzu odbiornika, zlokalizowanych na wszystkich podzespołach, co zostało przez Pana zaobserwowane jako efekt ciemnych plam widocznych na jasnym tle wyświetlanego obrazu. Po zdemontowaniu tylnej obudowy telewizora stwierdzono ślady zanieczyszczenia jego wnętrza: wewnętrznej strony obudowy, metalowej obudowy ekranu oraz zainstalowanych modułów. W wyniku przeprowadzonych oględzin oraz rutynowych badań diagnostycznych stwierdzono, że zaobserwowane plamy nie wynikają z jakiejkolwiek usterki, a spowodowane są silnym zanieczyszczeniem wewnętrznych elementów telewizora ciemnym nalotem, w konsystencji przypominających sadzę. Zaobserwowane zanieczyszczenia zostały spowodowane wpływem czynników zewnętrznych. Informujemy, że z uwagi na fakt, że układy elektroniczne wewnątrz telewizora wymagają odpowiedniego chłodzenia, a co za tym idzie właściwej wentylacji, nie jest możliwe szczelne zamkniecie tych układów bez dostępu powietrza, ponieważ doprowadziłoby to do ich uszkodzenia z powodu przegrzania i stąd konieczne jest zapewnienie odpowiedniej cyrkulacji powietrza, co zostało również zaznaczone w instrukcji obsługi.
Dokonana została również weryfikacja zgłoszeń reklamacyjnych przedmiotowego modelu telewizora i w bazie danych spółki al.to na czas zgłoszenia reklamacyjnego nie zarejestrowano tożsamej usterki w innym produkcie modelu Philips tej serii (spółka al.to sprzedał około 500 sztuk tego modelu od lipca 2017 r.), co uniemożliwia zakwalifikowanie zgłaszanego problemu jako wady fabrycznej.
Wyjaśniamy, iż poza zakresem odpowiedzialności sprzedawcy pozostaje sytuacja, w której stan produktu zależy od intensywności oraz warunków ich użytkowania. Na powstanie wad rzeczy w Pana
przypadku mogły mieć wpływ czynniki zewnętrzne oraz środowisko w jakim urządzenie było używane.
Biorąc pod uwagę powyższe informuje jak na wstępie, że reklamacja została uznana za
bezzasadną, a Pana roszczenia zostały odrzucone. W załączniku wysyłam również diagnozę
otrzymana z autoryzowanego serwisu Producenta oraz dokumentacje fotograficzną, która
przedstawia stan urządzenia. Dodam również, że z informacji jakie udało nam się uzyskać z serwisu
Producenta została przez Pana odrzucona propozycja warunkowego czyszczenia urządzenia
w ramach dobrej woli Producenta.
"

SPRAWA IDZIE DO SĄDU i UOKIK.
Ciekawe czy w innych krajach też Philips tak traktuje klientów?
Ja rok temu miałem czyszczony i znowu nadaje się do czyszczenia.
To jest normalne, że te układy będą przyciągać kurz, ale jeśli ma to wpływ na obraz to już jest jakaś wada konstrukcyjna.

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
 

jkl777

Member
Ciekawe czy w innych krajach też Philips tak traktuje klientów?
Ja rok temu miałem czyszczony i znowu nadaje się do czyszczenia.
To jest normalne, że te układy będą przyciągać kurz, ale jeśli ma to wpływ na obraz to już jest jakaś wada konstrukcyjna.

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

Wyslij mi PM, opisz sprawe i jesli masz numer serwisowy (bez danych osobowych). Wybiore sie na Cybernetyki do TPV OSOBISCIE.
 

jkl777

Member
https://www.philips.pl/c-p/55PUS656...gia-pixel-precise-ultra-hd/recenzje-i-nagrody

"Potwierdzam istniejącą już opinię o awaryjności tego telewizora. Dwa lata i osiem miesięcy trwało bezawaryjne użytkowanie. Czyli osiem miesięcy po zakończeniu gwarancji trzeba liczyć się koniecznością wydania duuużej kasy w serwisie na naprawę matrycy lub... zakup nowego telewizora. Przeciętna lub wręcz słaba jakość obrazu z dziwną otoczką wokół przesuwających się osób lub przdmiotów. Wyjątkowy jest tylko efekt ambilight."


"Ten produkt psuje się zaraz po ustaniu gwarancji! i to jest jego największa wada. Tak się teraz produkuje sprzęt."


"Po nieco ponad roku kurz na matrycy od wewnątrz oraz uwaga..owad wielkości komara. Po kontakcie z Philips Polska informacja "zabrudzenie matrycy spowodowane czynnikami zewnętrznymi". A tak naprawdę jest to wada konstrukcyjna tego produktu. Mój przypadek nie jest odosobniony, na wykop, można znaleźć więcej tych samych przypadków. Ponad to na jasnych kolorach widać szerokie delikatnie, czarne, szerokie, pionowe pasy na całym tv. Pierwszy i ostatni raz wybrałem tę markę, nigdy więcej."


"Po niespełna roku plamy wewnątrz matrycy, po dwu latach ponownie plamy na matrycy"


I wiele, wiele innych opinii o "SOLIDNOSCI" telewizora TPV (brandowany marką Philips). A ludzie z TPV jeszcze maja czelnosc KLAMAC, ze ich wyrob ma marginalna usterkowosc. Takiego cynizmu dawno nie widzialem. No ale coz, skonczylem sprawe z IKEA Polska, zaczne z TPV, bo przeciw takim praktykom trzeba wystepowac z cala stanowczoscia.
 

jkl777

Member
To samo można wyszukać w Google na temat każdej firmy !!
Więc sensacji nie odkryłeś .
http://www.hdtv.com.pl/forum/samsung/116935-gwarancja-samsunga-uwaga.html
W samochodach, samolotach, rowerach, butach jest to samo.
Od tego jest serwis i producent.

Przez osiem ostatnich lat... a za PO... wina Tuska. Znam juz ta zdarta, rynsztokowa, plyte. RK przylepi sprzedawcy grzywne. UOKiK firmie TCL postepowanie. Naucza sie co to znaczy klient i jego prawa.

Dodam tylko, ze firma IKEA tez byla taka butna. Z pierdoly za kilkaset zlotych zrobila sobie koszt kilkunastu tysiecy. Ale coz, klient placi...

Tym bardziej, ze ja bylem dobrej woli. Przymknalem oko na masakryczny banding i wycieki swiatla spod obudowy przy czarnym tle. Marny pilot i zawieszajacy sie Android. Ale jelenia, ktory co dwa lata bedzie kupowal nowy telewizor za kilka tysiecy to niech TCL szuka sobie w Chinach. A jesli udowodnimy, ze firma umyslnie postarza swoje produkty to mam nadzieje, ze bedzie to jej koniec w Polsce. Zreszta jestem juz na ostatniej drodze na zlozeniu doniesienia do prokuratury. Po konsultacjach jeszcze zastanowimy sie jaka linie przyjac.
 
Ostatnia edycja:

brodacz

Active member
Bez reklam
Przez osiem ostatnich lat... a za PO... wina Tuska. Znam juz ta zdarta, rynsztokowa, plyte. RK przylepi sprzedawcy grzywne. UOKiK firmie TCL postepowanie. Naucza sie co to znaczy klient i jego prawa.

Dodam tylko, ze firma IKEA tez byla taka butna. Z pierdoly za kilkaset zlotych zrobila sobie koszt kilkunastu tysiecy. Ale coz, klient placi...

Tym bardziej, ze ja bylem dobrej woli. Przymknalem oko na masakryczny banding i wycieki swiatla spod obudowy przy czarnym tle. Marny pilot i zawieszajacy sie Android. Ale jelenia, ktory co dwa lata bedzie kupowal nowy telewizor za kilka tysiecy to niech TCL szuka sobie w Chinach. A jesli udowodnimy, ze firma umyslnie postarza swoje produkty to mam nadzieje, ze bedzie to jej koniec w Polsce. Zreszta jestem juz na ostatniej drodze na zlozeniu doniesienia do prokuratury. Po konsultacjach jeszcze zastanowimy sie jaka linie przyjac.

A teraz kombinuj, żeby cię TCL nie pozwało...
Powściągnij emocje bo już ci się literki mieszają.
 

jkl777

Member
A teraz kombinuj, żeby cię TCL nie pozwało...
Powściągnij emocje bo już ci się literki mieszają.

Oczywiscie TPV. Autokorekta na TCL. Ale jedno i drugie chinskie.

A to proba dodania komentarza na WWW Philips'a. Oczywiscie negatywnego.

"Dziękujemy za Twój czas i podzielenie się doświadczeniami i uwagami na temat Twojego produktu firmy Philips. Niestety Twoja recenzja jest niezgodna z naszymi wytycznymi.

Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z wytycznymi > i ponowne przesłanie recenzji Philips 6000 series Telewizor 4K Ultra Slim z systemem Android TV™ 55PUS6561 Telewizor LED 4K Ultra HD 139 cm (55") DVB T/C/T2/T2-HD/S/S2 z czterordzeniowym procesorem, pamięcią 16 GB i możliwością rozszerzenia pamięci z 3-stronnym syst. Ambilight i techn

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Z poważaniem,

Zespół firmy Philips "
 
Ostatnia edycja:
Do góry