Philips 55PUS6561 test - HDR schodzi pod strzechy !

damianC902

New member
Dzięki, gdzieś jeszcze widziałem takie tła z krzyżem na środku. Podobno testowanie samego czarnego tła nie ma sensu, bo TV potrafi "przygasić" podświetlanie.

Co sądzisz o tym moim zdjęciu? Jakaś wada "direct led" ?
 

Rokko32

New member
To akurat żadna sensacja, standard raczej. Większy szok, że ciągle są dostępne, przecież to taki hit i rewelacja, że małe chińskie rączki nie nadążają z ich składaniem i na dniach będą na nie zapisy i kolejki... jak po nowego iPhone'a ;-).
W miarę fajny i dobry TV za naprawdę niewielkie pieniądze to czego tu się dziwić że schodzi jak świeże bułeczki.:-D
 

damianC902

New member
No to lipa trochę, bo kupiłem go za 2640, a teraz sa po 3k :niewiem:

Myślicie, że będą spadki cen tych TV styczeń/luty? Ktoś mówił, że ten model mają dalej produkować w 2017
 

damianC902

New member
Posprawdzałem tła i ten taki jaśniejszy pasek który widać na zdjęciu, po przełączeniu tła idzie tak od dołu (~1/3 ekranu) i stopniowo stosunkowo szybko idzie ku górze (~3/4 ekranu) Im wyżej tym wolniej.

Czasem mam wrażenie, że są takie 2.
 

damianC902

New member
Robić zwykły zwrot czy zwrócić mówiąc w czym problem?

Kolejna sprawa... jak wygląda w saturnie te "30 dni na zwrot"? Nie robią problemów? No bo nie wiem czy zmieścić się w tym terminie 14 dni czy spokojnie czekać te niecałe 30. Niby mówili, że te 30 dni na tej samej zasadzie co ustawowe 14, lecz ciekawe czy tak jest też w praktyce...

Jutro jeszcze odezwę się do philipsa i ciekaw jestem co mi odpiszą.
 
Ostatnia edycja:

Palpatine

New member
Robić zwykły zwrot czy zwrócić mówiąc w czym problem?

Kolejna sprawa... jak wygląda w saturnie te "30 dni na zwrot"? Nie robią problemów? No bo nie wiem czy zmieścić się w tym terminie 14 dni czy spokojnie czekać te niecałe 30. Niby mówili, że te 30 dni na tej samej zasadzie co ustawowe 14, lecz ciekawe czy tak jest też w praktyce...

Jutro jeszcze odezwę się do philipsa i ciekaw jestem co mi odpiszą.

Problemów z przyjęciem nie robią , przynajmniej u mojego kolegi tak było (towar idealnie zapakowany). Gorzej ze zwrotem pieniędzy w Saturnie! Tv kupiony 15/12, zwrócony 16/12, a pieniędzy wciąż nie ma! Kolega dzwonił kilka razy na infolinię S. Na początku konsternacja, ostatnio z ich wyjaśnień wynika, że coś tam utknęło na linii sklep - centrala. Przeprosili, ale jakby nie było naruszyli przepisy, które mówią, że po przyjęciu oświadczenia o odstąpieniu od umowy mają 14 dni na zwrot pieniędzy.
Przy okazji.
Kolega kupił 43"PUS6501. Niestety, okazało się, że rozrzut jakościowy jest całkiem spory. Tak to wyglądało po uruchomieniu (sorry za refleksy)
https://drive.google.com/drive/folders/0B1ymqcb7klLhc0lFb1Vpd052Umc?usp=sharing

Telewizor budzi skrajne emocje, + i -. Dlatego skłonny jestem dać wiarę niemal każdej opinii.
Pozdrawiam,
 
Ostatnia edycja:

damianC902

New member
Moja sztuka jest ok gdyby nie te pasy...

Płaciłem przy odbiorze, więc z tego co tam czytałem, to kasę dostanę od ręki.
 
Ostatnia edycja:

cytak

New member
Kontrola jakości w Philipsie chyba nie istnieje... Serwis porażka a ludzie dalej to kupują 😀
bo 70% kupujacych ma gdzies pasy, pixele i artefakty. TV odbiera, wiadomosci i seriale da sie obejrzec dodatkowo ladnie swieci ambi i gitara.

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
 

H_o_G

New member
bo 70% kupujacych ma gdzies pasy, pixele i artefakty. TV odbiera, wiadomosci i seriale da sie obejrzec dodatkowo ladnie swieci ambi i gitara.

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Większość ludzi nawet nie wie czego szukać, a co dopiero jak. Co więcej widać to działa i sprzedaż Philipsowi się kręci skoro będą ten model dalej produkować w tym roku.
Swoją drogą ciekawe co z info o nowych(lepszych? Sprawdzonych?) matrycach.

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
 

Smykoo

New member
W tej cenie i dobry tv. Ma wady jak wszystko. Smartfon za 1 tys też ma więcej wad niż ten za 3 tys. Coś za coś. Ale rozumiem tych co mają jakieś poważne wady. Reszta to wady technologii. Plazma była świetna, ale też miała swoje problemy.

Wysłane z Google Nexus
 

miet55

Member
Bez reklam
@damianC902, skoro dalej chcesz pozostać przy philu, to proponuję model 7101. Nigdy ich nie porównywałem w identycznych warunkach, jednak to co zauważyłem testując 49PUS6561 w Saturnie, różni się znacznie od mojego. U mnie jest lepsza czerń i równiejsze podświetlenie matrycy.
 
Ostatnia edycja:

Smykoo

New member
hahahahahahaha takiej herezji jeszcze nie słyszałem. Dobre sobie :cry::cry::cry::cry:
Herezji hmmm...nie rozumiem. Czysta prawda. Moto g3 to nie iphone 7. Proste. Chcesz mieć super obraz to kup drogi tv. Niestety takie czasy. A ten philips przynajmniej mój egzemplarz działa bardzo dobrze i akurat ja jestem zadowolony. Ale każdy ma inne wymagania.

Wysłane z Google Nexus
 

Domely

New member
@damianC902, skoro dalej chcesz pozostać przy philu, to proponuję model 7101. Nigdy ich nie porównywałem w identycznych warunkach, jednak to co zauważyłem testując 49PUS6561 w Saturnie, różni się znacznie od mojego. U mnie jest lepsza czerń i równiejsze podświetlenie matrycy.

No i dźwięk już normalny bo 7101 ma już normalne głośniki z tyłu...
I ładniejszy też jest - znacznie cieńsza ramka.
 

Blest

New member
Miałem 7181, oddałem bo miał wypalone pixele plus w rogu świecił na brązowo, że nawet podczas oglądania filmu było to widać. Na czarnym tle było widać chmurki ale nie takie jak u niektórych w modelu 6561. Zwróciłem go po tygodniu, bo kochany sklep RTV EURO nie chciał go wymienić (nie polecam). Teraz kupiłem 55PUS6561 ma inny typ podświetlania matrycy więc może będzie lepiej. Do tego 1000 zł tańszy, kupić jakiś fajny zestaw głośników za 400 zł i gra dużo lepiej niż to audio w 7181.
 
Do góry