Philips 55PUS7181 - test - czyli model 2016 na nowej platformie. Zapowiada się niezwykła czystość barw, bo Philips schodzi z wyższym wyposażeniem do n

Status
Zamknięty.

miet55

Member
Bez reklam
Już w niedzielę ją miałem i pisałem w wątku o PUS6561.

Zaktualizowałem :) To co zauważyłem na szybko to zwiększyła się ilość logotypów (SAT - Smart HD), Chyba nieco grubsza czcionka w EPG a reszta okaże się w użytkowaniu ;)

.......nie idzie powrócić do wcześniej oglądanej listy ulubionych, tylko przerzuca do listy głównej. Żeby powrócić bezproblemowo jednym cofnięciem do listy ulubionej, teraz wybieramy Menu telewizora i nośniki.

W sumie może i lepiej bo po co dwa "guziki" mają wykonywać to samo ;)

Na stronkach jeszcze jest pod version:000.006.188.012, lecz ściąga się jako
autorun_QM163E_000.010.015.001, również dla 49PUS7101/12

Wcześniej pisałem, że poprawili "Channel logo intake" a, że jestem estetą (poza wymogami jakościowymi) to już mi pasuje. Teraz na 55 programów jakie mam (Smatr HD), brakuje mi tylko 11 logotypów. Do tej pory brakowało więcej niż połowa.
Teraz czekam na naprawę wyświetlanych zdjęć, tak żebym nie musiał robić resize, bo systemowy skaluje nie wszystkie rozmiary.
 
Ostatnia edycja:

zdzislaw561

New member
55pus7181/12

Aktualizacja przebiegła pomyślnie (10 aplikacji )
W ciągu kilku minut zauważyłem nowości
Styl obrazu-po najechaniu kursorem zmienia się automatycznie obraz (osobisty,jaskrawy,naturalny,standard,film,zdjęcia,dzień,noc)
Głośniki-włącz,wyłącz,autostart easylink (kółko zaznaczenia) i jeszcze w kilku miejscach tez jest teraz kółko zaznaczania.
Ustawienia-na dole po lewej stronie-Pomoc-na niebieski przycisk na pilocie i na czerwony-przywróć styl
 

MaciejTimac

New member
Witam. Jestem tu nowy i mam pytanie i problem. TV jak w tytule postu głównego tj 55PUS7181. Problem polega na tym,że przestał działać pilot. O ile to nie jest dla mnie problem, ponieważ tv na gwarancji to mam problem z aktualizacją. Wyskakuje powiadomienie o dostępności aktualizacji a ja bez pilota albo nie umiem albo nie można jej dokonać. Tym przyciskiem z tyłu telewizora nie mogę albo nie wiem jak potwierdzić aktualizację. Pilota sprawdzałem, wymieniałem baterie,robiłem test z aparatem i nie reaguje. Nie mogę nic ruszyć ponieważ cały czas jest komunikat na ekranie o aktualizacji.
Z góry dziękuję za pomoc.
 

miet55

Member
Bez reklam
Załóż na smartfona aplikację Android TV. O ile TV jest w sieci Wi-Fi, nie powinno być problemu z obsługą TV ze smartfona.
 
Ostatnia edycja:
Status
Zamknięty.
Do góry