Nowy soft do Philips PUS9109 z 07.2015

squer0203

New member
Witam,
chciałem zasięgnąć opinię nt. najnowszego softu z 7 lipca.
W moim modelu mam problem ze sparowaniem suba. Tzn po restarcie można to wykonać pierwszy raz.
Ponowne wyłączenie i włączenie powoduje, że sub nie jest podłączony a próba ponownego wykonania tego ręcznie powoduje iż w menu znika funkcja podłączenia głośników. Stan taki jest permanentny i pomaga jedynie restart poprzez wył. AC.
Prośba o info czy ktoś w forum ma również analogiczny problem. Mam 55PUS9109 model z 11/2014.
Serwis wmawia mi, że to kwestia wersji softu (fakt, że przed akt akurat ta funkcja działała).

Czy macie ew. problem z obsługą sygnału po HDMI 1080i (każdy dekoder). U mnie od pół roku nie trawi i też serwis wmawia mi że to problem softu..... Wydaje się logiczne, że skoro inne modele nie mają tej przypadłości to coś z moim jest nie tak... ale Serwis wmawia mi że to tylko wina softu...
 
No cóż ...wybrałeś Philipsa to będziesz miał teraz takie "kwiatki"...oby tylko nie padł parę dni po gwarancji :) ....sory ale z tego co można poczytać o tej firmie choćby na tym forum ...to niestety zaczyna być normą
pozdro
 
Do góry