Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

efel

New member
Ja używam hormony 650 od wielu lat i jest ok raczej działa na IR. Ponowna instalacja tv mi nie pomogła...

A możesz na tym Harmony obsługiwać wszystkie funkcje w TV? Czy tylko podstawowe jak zmiana kanałów, głośność itp?

Mam też uniwersalny pilot na podczerwień i z tym Philipsem działają właśnie tylko podstawowe przyciski. Wejść w opcje i zmienić źródła z HDMI 1 na HDMI 2 nie da się zrobić z pilota uniwersalnego.
 

fuks87i

New member
Po ostatniej aktualizacji softu umknęła mi gdzieś opcja wybierania kodowania napisów dla filmów odtwarzanych z dysków sieciowych lub usb. Mimo, że TV posiadam od 2 tygodni, mam wrażenie, że opcja była dostępna, czytało napisy .txt, .srt. Teraz chyba coś się zmieniło...
 

Zeniffar

New member
A możesz na tym Harmony obsługiwać wszystkie funkcje w TV? Czy tylko podstawowe jak zmiana kanałów, głośność itp?

Mam też uniwersalny pilot na podczerwień i z tym Philipsem działają właśnie tylko podstawowe przyciski. Wejść w opcje i zmienić źródła z HDMI 1 na HDMI 2 nie da się zrobić z pilota uniwersalnego.

Tak mogę to nie jest taki zwykły pilot uniwersalny w którym trzeba wklepać kod producenta tv czy czarować jakieś dziwne programowanie, tutaj wszystkie ustawienia pobierasz z neta do odpowiedniego modelu tv i możesz samemu ustawiać za co ma odpowiadać dany przycisk, ogólnie polecam nie dużym kosztem można zastąpić kila pilotów, mi obsługuje głośniki, dekoder tv, sam tv i Xboxa.

Ps, czy możecie polecić jakieś dobrego pada tak aby działał z naszym tv?
 

efel

New member
Dla tych co mają problemy z niedziałającym pilotem po ostatnich upgradeach. Okazuje się że problem związany jest z WiFi. Jeśli się je wyłączy, pilot powinien zacząć działać.

Mnie pilot drugi dzień działa bez problemów, ale niestety jak nie działał, próbowałem tego - tzn wyłączyłem wifi i wszystkie usługi z tym związane (miracast itp). Nic to nie dawało.

Natomiast w tym wątku można wyczytać ważny fakt, który potwierdza moje obserwacje że na poprzednim oprogramowaniu 234.010 problem z pilotem również występuje i nie naprawia go ponowna instalacja TV.

Póki co podtrzymuje swoją teorię, że temperatura otoczenia może tu odgrywać istotną rolę.
 

grzesiek1945

New member
Także potwierdzam problemy z pilotem po ostatniej aktualizacji, u mnie pomaga wyjęcie kabla z tv, z tym że w trakcie oglądania meczykow znowu pilot nie działa, mam nadziej ze szybko pojawi się jakaś poprawka.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
 

Jogi007

New member
Nie instalowałem tej ostatniej aktualizacji i pilot od paru dni się wiesza.Co do temperatury to wg nie ma to znaczenia bo od kilku dni jest chłodniej.
 

Feeria

New member
Nic nie pomaga. Na forum Philipsa wiele osób opisuje podobne problemy i nawet opcja downgrade softu o którym jest link na poprzedniej stronie nie pomaga za bardzo.

Wycięte z forum Philipsa:

Hi,

I called today Philips support and they are aware about this issue. The helpdesk guy told me, that hopefully they will fix this soon with another fw update...
As a 'workaround' they will send me a new - NOT Bluetooth - remote controller.
We need to push them, call them, write them every day and ask for fixing this ASAP!

z 2 strony ile w tym prawdy, nie wiadomo.
 

efel

New member
Jak sie resetuje tego pilota?

Masz instrukcję na klapce od baterii pilota: trzymasz joystick z tyłu tv przez 3 sek, a następnie na pilocie jednocześnie naciskasz niebieski i chyba czerwony przycisk. Robiłem to wiele razy, nie pomagało.

U mnie pilot działa po awarii 3 dzień bez problemu.
 

lorienn

New member
Problem z pilotem zgłosiłem telefonicznie. Miły pan skonsultował się z technikami, potwierdził, że problem występuje, i że trwają prace nad rozwiązaniem. Zaproponował również, że wyślą kurierem pilota na podczerwień jako rozwiązanie tymczasowe. Zakładając, że problem z pilotem to wada softeware-u, i że znajdą rozwiązanie to czuję się takim obrotem spraw usatysfakcjonowany.
 

agricola

New member
Problem z pilotem zgłosiłem telefonicznie. Miły pan skonsultował się z technikami, potwierdził, że problem występuje, i że trwają prace nad rozwiązaniem. Zaproponował również, że wyślą kurierem pilota na podczerwień jako rozwiązanie tymczasowe. Zakładając, że problem z pilotem to wada softeware-u, i że znajdą rozwiązanie to czuję się takim obrotem spraw usatysfakcjonowany.

Ładnie się zachowali, fakt.
 

pastys

New member
Mi nie zaproponowali pilota tylko odinstalowali zdalnie wszystkie aktualizacje. Przy okazji dowiedziałem się, że zgłoszeń dotyczących nie działającego pilota mają dużo w ostatnich dniach

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
 

efel

New member
Ociepliło się i mój pilot znowu przestał działać, a działał po awarii 3 dni bez problemów. W mieszkaniu mam około 28 C, ale jak zmierzyłem tył telewizora termometrem na podczerwień to pokazywał w zależności od miejsca, nawet koło 40 C. Podtrzymuję moją teorię o przegrzewaniu się czegoś w TV co powoduje utratę łączności z pilotem.

Na jaki numer dzwoniliście do Philipsa w tej sprawie?
 

Feeria

New member
Rozmawiałem dosłownie przed chwilą z serwisem Philipsa i wiedzą o problemie, a w ramach rozwiązania problemu zaproponowali wysłanie pilota praktycznie taki sam jak normalny tylko bez klawiatury qwerty :). Także z tej strony są bardzo w porządku.
 
Do góry