UserUnkown
New member
Witam
Dnia 6 marca stałem się posiadaczem wyżej wspomnianego TV, kupiony w Media Expert.
Dzisiaj ostatecznie przekonałem się, że jest z nim coś nie tak. Na początku myślałem, że to kwestia ustawień, dość długo grzebałem w nich i zmieniałem w poszukiwaniu lekarstwa jednak nie przyniosło to żadnych efektów. Obraz jest bardzo słabej jakości, widać to najbardziej na przejściach tonalnych, widać takie pasy i kwadraty tak jakby była na nim zastosowana wysoka kompresja MPEG co skutkuje dramatycznym obrazem. Zmiana w ustawieniach redukcji zniekształceń MPEG nie powoduje żadnych zmian.
Źródło to dekoder Orange podłączony do TV przez HDMI
Robiłem test, zatrzymywałem obraz na dekoderze i podłączałem kolejno do Philipsa 47PFL6008K oraz do budżetowego LG42LN5400 i na obu TV obraz był zdecydowanie lepszy, przejścia były o wiele płynniejsze nawet na LG.
Do tego zauważyłem nawet duży clouding po prawej stronie ekranu oraz w okolicach górnej krawędzi.
Co robić? dzwonić na infolinie philipsa od razu czy jakoś przez sklep to załatwiać? Nadaje się to wszystko na jakąś gwarancję? czy to może kwestia jakiś ustawień jeszcze? Wydaje mi się, że sprawdziłem wszystko.
czekam na jakieś cenne wskazówki
Pozdrawiam Damian
Dnia 6 marca stałem się posiadaczem wyżej wspomnianego TV, kupiony w Media Expert.
Dzisiaj ostatecznie przekonałem się, że jest z nim coś nie tak. Na początku myślałem, że to kwestia ustawień, dość długo grzebałem w nich i zmieniałem w poszukiwaniu lekarstwa jednak nie przyniosło to żadnych efektów. Obraz jest bardzo słabej jakości, widać to najbardziej na przejściach tonalnych, widać takie pasy i kwadraty tak jakby była na nim zastosowana wysoka kompresja MPEG co skutkuje dramatycznym obrazem. Zmiana w ustawieniach redukcji zniekształceń MPEG nie powoduje żadnych zmian.
Źródło to dekoder Orange podłączony do TV przez HDMI
Robiłem test, zatrzymywałem obraz na dekoderze i podłączałem kolejno do Philipsa 47PFL6008K oraz do budżetowego LG42LN5400 i na obu TV obraz był zdecydowanie lepszy, przejścia były o wiele płynniejsze nawet na LG.
Do tego zauważyłem nawet duży clouding po prawej stronie ekranu oraz w okolicach górnej krawędzi.
Co robić? dzwonić na infolinie philipsa od razu czy jakoś przez sklep to załatwiać? Nadaje się to wszystko na jakąś gwarancję? czy to może kwestia jakiś ustawień jeszcze? Wydaje mi się, że sprawdziłem wszystko.
czekam na jakieś cenne wskazówki
Pozdrawiam Damian