Philips 26pf7321

dj_tapczan

New member
Witam.
Mam zamiar zakupić telewizor LCD. Niestety, ale musi to być 26''.
Poczytałem oczywiście trochę w necie, poprzeglądałem forum, oraz odbyłem kilka wycieczek po sklepach.
Jak na razie mój wybór to PHILIPS 26PF7321/12 lub Sony BRAVIA KDL-26S2010. Z naciskiem na Philipsa.
I tutaj pytanie do posiadaczy, jak sprawuje się ten sprzęcik??
A może osoby posiadające jakąś wiedzę w temacie (ja jestem zielony:-? ) podpowiedzą czy to dobry wybór??
Poza tym mam pytanko, czym rożni się technologia Pixel Plus od Crystal Clear III ?? (czyli jedyna roznica między Philipsami 26PF7321/12 a 26PF5321/12).
Może lepiej jednak Sony??- osobiscie poza cena w jakości nie widzę różnicy.
A może polecicie jakis inny LCD 26''- przy czym ze względu na obsługę gwarancyjną zdecydowanie odpada Samsung (mam niemiłe doświadczenia z monitorem LCD).
 

eclipse

New member
Tez szukalem 26' do sypialni i wybor padł na tego philipsa. Kupilem TV na aukcji w bardzo przyzwoitej cenie, a przy ustalniu dostawy sprzedawca zaproponował ze moze dostarczyc mi model pf7521/10 w tej samiej cenie ( specyfikacja na nagielskiej stornie philipsa )

Od modelu pf7321 rożni sie innym pilotem ( wiecej opcji ) oraz wbudowanym tunerem naziemniej televizji cyfrowej DVB.

co do jakosi obrazu nie mam zadnych zastrzezen - Cyfra + i DVD narazie po testach i obraz naprawde ok
 

nimda

New member
A poczytaj sobie jeszcze na temat JVC 26X70. Coprawda cena tego modelu jest w okolicach 3tys, lecz przewyzsza konkrurencje napewno pod wzgledem odbioru, zwlaszcza przy slabszym sygnale...
 

pzremo1

New member
phil 7321 - dvd skacze

witam,

właśnie jestem po pierwszym odpaleniu tego lcd i mam jedną wątpliwość.
Po podłączeniu DVD (Onkyo 525) przez pełny Scart zauważyłem skakanie/miganie w górnej części ekranu.
Czy ktoś się z tym wcześniej spotkał?
 

Robertus64

New member
Bez reklam