Philips 55PUS6703 nie działa Miracast

Jimix

Member
Dzień dobry.

Mam problem z połączeniem urządzeń z w/w TV. Na początku użytkowania tegoż TV (mam go od niedawna) udało mi się połączyć smartfon Redmi Note 5 bez problemu, ale od kilku tyg. jest problem. Wchodzę w Miracast na TV, włączam ekran bezprzewodowy w telefonie, ale gdy staram się połączyć z TV to po 1 sek. mam komunikat na TV, że połączenie anulowano. Próbowałem z drugiego telefonu - Xiaomi Mi A2 Lite - dokładnie ten sam komunikat. Resetowałem w opcjach TV urządzenia w Miracast, bez rezultatów..
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
To się zdarza na różnych telewizorach.
Zresetuj proszę i smartfona i telewizor .
Będzie działać.
 

Jimix

Member
Zainstalowałem ponownie TV i pomogło. Jak się okazało, tylko na chwilę. Po kilku dniach nie mogłem nawet znaleźć TV w telefonie, dziś pobrałem najnowszą aktualizację oprogramowania TV w którym rzekomo problem z Miracast został rozwiązany, no ale mi nadal nie działa...czy jeśli znowu spróbuję zainstalować ponownie TV będę znowu musiał pobierać aktualizację od nowa?
 

si3wc4

New member
Na 99% nie będziesz musiał znowu pobierać. Ja mam ten sam problem od paru dni.
Mam Nokię na czystym Androidzie i też zadziałało tylko parę razy a teraz nie widzi w ogóle telewizora.

Ale może napisz do @kiki na PW to Co pomoże...
 

si3wc4

New member
Dziś zauważyłem jedną prawidłowość.
Mianowicie jeśli chcę się połączyć z telewizorem to mogę go szukać w nieskończoność.
Ale kiedy podczas włączonego na telefonie wyszukiwania wejdę z pilota w "źródła" i potem "miracast" to telefon natychmiast go znajduje.
Trochę to dziwne, bo telewizor powinien dać się "wyszukać" cały czas.
 
Ostatnia edycja:

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Dziś zauważyłem jedną prawidłowość.
Mianowicie jeśli chcę się połączyć z telewizorem to mogę go szukać w nieskończoność.
Ale kiedy podczas włączonego na telefonie wyszukiwania wejdę z pilota w "źródła" i potem "miracast" to telefon natychmiast go znajduje.
Trochę to dziwne, bo telewizor powinien dać się "wyszukać" cały czas.

Cześć,
W telewizorach opartych na systemie Saphi, Miracast działa właśnie w ten sposób - wybierasz źródło Miracast i wtedy przesyłasz obraz.

Instrukcja obsługi, strona 14 (https://www.download.p4c.philips.com/files/6/65pus6703_12/65pus6703_12_dfu_pol.pdf)

Korzystanie z usługi Miracast

Przełączanie na system Miracast

Naciśnij przycisk  SOURCES > Miracast

Udostępnianie ekranu na telewizorze
1 - Włącz usługę Miracast (powielony ekran) w urządzeniu mobilnym.
2 - W urządzeniu mobilnym wybierz telewizor. (Na ekranie pojawi się nazwa modelu telewizora)
3 - Wybierz nazwę telewizora w urządzeniu mobilnym. Po nawiązaniu połączenia możesz
rozpocząć korzystanie z usługi Miracast.
 

areq1987

New member
Mam taki sam objaw co autor wątku nowy telewizor od kikiego.. Udało się to rozwiązać?
Coś załapało

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
 
Ostatnia edycja:

Jimix

Member
Może głupie pytanie, wybaczcie, ale chce mieć pewność. Tuż po zakupie zacząłem bawić się TV, wchodziłem we wszystkie opcje, czytałem artykuły pomocy i właśnie w jednym z nich natrafiłem na dziwny wpis, od producenta oczywiście. Jeśli zatrzymam na dłużej obraz na TV może on ulec uszkodzeniu (ekran, matryca, nie wiem). Druga sprawa, to że używam ostatnio częściej TV jako monitora, bo mam podpięty do niego PC. Mogę śmiało tak użytkować TV? Producent zasiał we mnie ziarno niepewności :)
 
Do góry