43pus6262/12 i nie działający Miracast

Piotrek0520

New member
Siemanko,
Wczoraj kupiłem rodzicom nowy tv Philips 43pus6262/12. Ogólnie jestem bardzo zadowolony. Nawet wbudowana przeglądarka internetowa odpala filmy na stronkach w html5. Tv działa sprawnie i nie mam większych zastrzeżeń, oprócz jednej rzeczy...
Niestety funkcja Miracast nie działa tzn. Tv nie jest wykrywany przez żadne z moich urządzeń mobilnych (LG G4 Samsung S8, oraz laptop MSI. TV ustawiony, urządzenia również. Wszystko podłączone do tej samej sieci wifi. Po włączeniu na tel miracasta odnajduje nawet tv sąsiadów, ale nie mojego philipsa. Dzwoniłem do wsparcia, to rozkładają ręce. Jakieś pomysły?
 

Patrycjusz13

New member
Cześć, mam podobny problem. Tablet Lenovo tab2 i Samsung Galaxy A5 widzą telewizor, ale jak już przerwę połączenie rozlacze je to w tedy muszę wyłączyć TV z prądu i włączyć ponownie, aby telefon i tablet znów widziały tv. Jest to uciążliwe a nie wiem jak sobie z tym poradzić. Ktoś coś?
Pozdrawiam
 

mareq7

Member
Witam moja dziewczyna właśnie kupiła ten tv i także nie można się połączyć poprzez Miracast rozwiązaliście już problem? Chociaż to nie jest największym problemem, ponieważ jest większy. Otóż funcke smart tv kompletnie nie działają. Po wciśnięciu na pilocie przycisku smart tv powinna włączyć się strona startowa z aplikacjami natomiast u dziewczyny nic się nie dzieje. O co może chodzić? Ma ktoś taki problem?
 

Pheresin

New member
Spróbujcie zaktualizować do najnowszej wersji... jak nie pomoże to pozostaje opcja screen mirroring w tel po wyłączeniu oszczędzania energii. Mam 2 modele 50" philipsa i u mnie w domu nie znajduje tv, a u ojca można właśnie przez sieć macierzystą odpalić zdjęcia i filmy.
 
Do góry