Jakie są różnicę miedzy tymi modelami Panasonica

oko26

Member
HDC-SDT750
HDC-SD900
HDC-SD700

Planuje zakup jednej z tych kamer, to co byście polecili?
A konkretnie jakie są różnice między tymi 3-ma modelami, bo ja szukam i szukam i jak na razie widzę tylko różnice ceny. Dodam tylko tyle że jestem laikiem i będzie to moja pierwsza kamera HD
Proszę was bardzo o pomoc bo muszę się zdecydować jak najszybciej
 

m13czu

New member
HDC-SDT750
HDC-SD900
HDC-SD700

Planuje zakup jednej z tych kamer, to co byście polecili?
A konkretnie jakie są różnice między tymi 3-ma modelami, bo ja szukam i szukam i jak na razie widzę tylko różnice ceny. Dodam tylko tyle że jestem laikiem i będzie to moja pierwsza kamera HD
Proszę was bardzo o pomoc bo muszę się zdecydować jak najszybciej


bardzo zblizone przy czym 750 ma od razu 3D konwerter (nie musisz dokupic)

TM-32 bulid in flash
SD - on internal storage
900vs 800 (brak wizjera)klik
900vs700 klik
 

oko26

Member
A co wybrać? już między HDC-SDT750 a HDC-SD900. Chodzi o to że SD900 jest o ok.400 zł droższa a za te pieniądze można kupić choćby dodatkową pamięć, czy może się mylę i SD900 to będzie lepszy wybór. Dodam że na Konwertorze 3D mi nie zależy (brak tv 3d)
 

m13czu

New member
A jeszcze jedno. W jakim formacie zapisuje sd750 i sd900 czy w AVCHD, jedna i druga?


Ja nie jestem specjalistą. Właśnie sam szukam kamery i patrzyłem też na SD90 dzisiaj w sklepie (1 CMOS zamiast 3 CMOS u 600-900). Z tego co czytałem to pomiędzy 700 (całe linie czyli 750 800) a 900 jest mała róznica. Podobno w 800-900 ciut stabilizacje poprawili, problem blond blue (ze niebo moglo byc zielone w 700) i ciszej chodzi wiatrak przez co w absolutnej ciszy w trybie iA go uslyszysz ale ciszej.

Ogolnie sa kosmetyczne zmian (pomijajac 3d). wielu radzi kupic tutaj na forum TM700 (SD700). Tylko ja na ceneo itd widze ze maja takie same ceny (okolo 3000-3300) wiec ja chyba wezme 900 bo nowsza.