którą kamere do domu HDC-SD800 vs HDC-SD60???

gilw

New member
Witam jestem totalnym laikiem w sprawach kamer. przedstawię moją sytuację :
kamery chcę używać tylko do nagrań rodzinnych a dokładniej mojego rosnącego synka (imprezy wakacje i takie tam jak to z pociechami ). zdaje sobie sprawę ze obie te kamery dzieli dość duża różnica cenowa i potrafię zobaczyć na stronie producenta porównanie tych dwóch modeli ale nie wiele mi to wszystko mówi.

sd800 za 3178zł (brałem pod uwagę sd700 ale ciężko już ją dostać)
sd60 za 1400zł

zastanawiam się czy warto dokładać ta różnicę. nagrywać na pewno będę na automatycznych ustawieniach nie będę nic ustawiać ręcznie no może lampe:)
czym różnić się będą nagrania z tych dwóch kamer ???

jeśli potrzebne wam jeszcze jakieś informacje czekam na info

dzięki za pomoc
 

posejdon82

New member
Kolego Gilw, jesli szukasz kamery do filmowania dzieci, i sadzisz ze nie zmienisz kamery za rok, ja kupilbym sd800.Masz 3 przetworniki...jakos jest kolosalna.Sam jestem posiadaczem tm 700, obraz jest powalajacy.Jesli masz do tego jeszcze PS3 to sama konsoal z najnowszym softem odtwarza ci pliki z kamery bez zadnego zacieciaP:) Nawet w najlepszej jakosc 50P,Bedziesz zadowolony z takiej malej kamerki.Jesli chcesz probke filmu z mojej moge ci przeslac. odpalisz na kompie programem splash player.Tylko uwaga pliki generowane przez ta kamere potrzebuja mocnego kompa, inaczej film sie tnie.i zajmuja sporo miejsca takze warto dokupic dodatkowy dysk
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
001_P1220913.JPG.pagespeed.ce.9KmYIPEM2M.jpg
Zdecydowanie ten model, trochę się dziś pobawiłem i jestem pod wrażeniem.
 

PawełG

New member
Tu:
HD camcorder reviews/tests and comparison of Sony PMW-EX1R (PMWEX1R),Sony PMW-EX3 (PMWEX3) and Sony PMW-EX1 (PMW-EX1E/ PMWEX1) Best values high