42PV60 - zwisy czyli niemożność włączenia

Status
Zamknięty.

kredek

New member
Niniejszym sam doświadczam i poniżej się wpisuję jako pierwszy.
Proszę wpisywać jeśli ktoś doświadczył w ww. modelu niemożności włączenia: nie wychodzi z trybu standby zarówno próbując włączyć pilotem jak i na panelu sterującym TV. Pomaga tylko wył/wł przycisku zasilania.
Jak zbierze się odpowiednia liczba osób, to oferuję się napisać oficjalne pismo do Panasonic Polska, żeby nie traktowali każdego z osobna "per noga" w stylu "jest Pan(i) jedyny z takim problemem". Bo na dzień dzisiejszy nikt na 100% nie zna przyczyny. A zostawiać TV na np. blisko m-c w serwisie to chyba nikt nie chce...?
Proszę w poście podać:
- kiedy zakupiony TV
- wersje oprogramowania - dostęp do menu serwisowego opisany niżej.
NATOMIAST NA PRIVA proszę podać do mnie (nie każę nikomu publicznie udostępniać):
- nr seryjny TV
- no i przydałoby się dane osobowe (jeśli to nikomu nie przeszkadza, bo w końcu anonimowo nie możemy pisać).

Dostęp do menu serwisowego:
1) przełączamy na kanał 99
2) Basy na maxa, soprany na minimum
3) Trzymamy wciśnięty INDEX na pilocie i wciskamy strzałkę w dół klawiszem NA TELEWIZORZE. I nic więcej nie trzeba robić.

U mnie jest tak (tak samo proszę wpisać wszystkie informacje):

Panasonic 2006PDP V 1.010
PANEL: 03.02
EEPROM: 41.02
FPGA: 42.01
PDPROM: 41.01

Zakupiony 7.11.2006 r.

Proszę się wpisywać. Jeśli ktoś uważa, że to zły pomysł, niech... zapoda lepszy.:D Mnie też się nie uśmiecha oddawać, szczególnie przed świętami, TV do serwisu, podczas gdy serwis otwarcie mówi, że... "nie wie, będzie szukać".:shock:

P.S. Adminów jeśli można prosić o podwieszenie.
 

stereoman

New member
kredek
strasznie ci współczuje tych zwisów,ale jak przejrzałem twoje ostatnie posty/25/ to głównie o tym.
Podejrzewam,że to ci w niczym nie pomoże poza walką z serwisem-czyli 5 napraw i wymiana albo zwrot kasy
albo oddaj jeszcze raz do serwisu ,niech ci naprawią,włącz przy nich,czy gra...
masz jeszcze 4 szanse:?
chyba nikt tutaj nie miał tego problemu i pomocy jak dotąd żadnej,tracisz czas
ps
kilka lat temu kupiłem walkmana Sony w MM,w sklepie grał jak trzeba,w domu po pierwszym włączeniu grał przez minutę i zdechł i pojechał na 4 tygodnie do serwisu,a od Szczecina mieszkam 70 km:)
nie dało się naprawić,to zwrot kasy a ja od razu kupiłem taki sam tylko że z pilotem i wydałem jeszcze więcej,ale gra do dziś
pzdr
 
Ostatnia edycja:

Mabri

New member
kredek - też ci współczuję awaryjnego egzemplarza, ale zamiast gadać o tym od kilku tygodni, już telewizor przyjechałby naprawiony z serwisu. A tak robisz niepotrzebne larum na forum i masz niesprawny tv na święta.
Ja przez święta prawie wogóle nie oglądam telewizji - tak mówią, że są to święta rodzinne - ja się tego trzymam.
Co ci da, jak nawet kilkaset osób wpisze, że ma ten sam problem, tylko, że oni już dawno mają tv naprawiony z serwisu. :D

Pozdrawiam i mimo, że jeszcze trochę wcześnie, życzę ci udanych świąt czy to z telewizorem, czy bez!
 

kredek

New member
stereoman napisał:
kredek
strasznie ci współczuje tych zwisów,ale jak przejrzałem twoje ostatnie posty/25/ to głównie o tym.
Podejrzewam,że to ci w niczym nie pomoże poza walką z serwisem-czyli 5 napraw i wymiana albo zwrot kasy
albo oddaj jeszcze raz do serwisu ,niech ci naprawią,włącz przy nich,czy gra...
masz jeszcze 4 szanse:?
chyba nikt tutaj nie miał tego problemu i pomocy jak dotąd żadnej,tracisz czas
pzdr

To NIE jest wątek do dyskusji, tylko do wpisów dot. zwisów!
Jakbyś faktycznie coś przeczytał z tego wątku obok to dowiedziałbyś się dwóch rzeczy:
1) Cały czas działam
2) Osób, które mają problem jest co najmniej kilka, jeśli już nie kilkanaście (nie wiem, nie liczyłem, bo czytać ponownie kilkadziesiąt stron wątku nie mam zamiaru).

A 5 napraw mieć NIE zamierzam. Są inne instrumenty prawne. I gdybym miał tylko pewność, że wymieniając na inny egzemplarz dostanę ten "bez zwisów", zrobiłbym to już dawno.
Ale tutaj okazało się, że nie jest ani sam ani we dwójkę z kimś, bo osób jest więcej.

Mabri napisał:
kredek - też ci współczuję awaryjnego egzemplarza, ale zamiast gadać o tym od kilku tygodni, już telewizor przyjechałby naprawiony z serwisu. A tak robisz niepotrzebne larum na forum i masz niesprawny tv na święta.
Ja przez święta prawie wogóle nie oglądam telewizji - tak mówią, że są to święta rodzinne - ja się tego trzymam.
Co ci da, jak nawet kilkaset osób wpisze, że ma ten sam problem, tylko, że oni już dawno mają tv naprawiony z serwisu. :D

Pozdrawiam i mimo, że jeszcze trochę wcześnie, życzę ci udanych świąt czy to z telewizorem, czy bez!

Też się wypowiadasz, a nie czytałeś, że NIKT nie doszedł jeszcze do przyczyny. Ale to Ci nie przeszkadza jak widać pisać, że inni już dawno "mają naprawiony tv w serwisie". Bzdura. Kto? Pokaż choć jedną osobę!
A w święta też nie oglądam. Tak się składa, że pracuję.
Ale rodzina to nie tylko ja, muszę myśleć nie tylko o sobie ale też o innych.
Tak jak tutaj i stąd ten wątek - żeby pomóc komuś kto przyjdzie za m-c i napisze, że "zwiesza mu się tv". Może będziemy już wiedzieć jak mu pomóc. I będzie za to wdzięczny.
A jak komuś przeszkadza ten wątek - to proszę go usunąć.
Ja sobie poradzę.
Ale proszę nie oczekiwać - po takim jak TWOJE i Kolegi podejściu - że pomogę komuś również.
Jeśli ktoś nie chce, nie będę na siłę pomagał. Nawet jak już będę wiedział - trzeba uszanować taką decyzję.
 
Ostatnia edycja:

stereoman

New member
kredek
gadasz nerwami,a ja życzliwie:?

A 5 napraw mieć NIE zamierzam. Są inne instrumenty prawne.

kupiłeś z gwarancją godząc się na warunki sprzedawcy,ale życzę ci powodzenia,cokolwiek to znaczy
bez odbioru
pzdr
 

kredek

New member
stereoman napisał:
kredek
gadasz nerwami,a ja życzliwie:?

A 5 napraw mieć NIE zamierzam. Są inne instrumenty prawne.

kupiłeś z gwarancją godząc się na warunki sprzedawcy,ale życzę ci powodzenia,cokolwiek to znaczy
bez odbioru
pzdr

Problem w tym, że... sam zacząłeś "emocjonalnie" podczas gdy ja pragmatycznie - podchodzić do tematu.
A i z tym "godzeniem się na warunki sprzedawcy" to z pełnym szacunkiem, ale pomylenie z poplątaniem: warunki gwarancji ustala... PRODUCENT - sprzedawca nie ma nic do tego.
A zawsze można reklamować z tyt. niezgodności a nie gwarancji - wtedy nie ma 5-ciu czy iluś napraw, są w ogóle inne warunki. Problem w tym, że tutaj akurat nie ma gwarancji, że w nowym TV problem nie wystąpi.

Wątek miał być czysto pragmatyczny - niepotrzebnie wpletliście emocje.
 

RoMi

New member
Póki serwis nie zagwarantuje nowego update firmware dla serii pv - nic ci nie pomogą. Zostaw tv na święta bo szkoda twoich nerwów. pozdr
 
Status
Zamknięty.
Do góry