Mamy XXI wiek i nie można tego zjawiska wyeliminować aż się wierzyć nie chce.
Mnie też to strasznie dziwi..wręcz podejrzewam, że to celowy zabieg, bo za jakiś czas przecież zacznie to przeszkadzać. Mam wrażenie, że teraz wypuszcza się celowo produkty wybrakowane. W ten sposób klient nigdy nie będzie do końca zadowolony i kupi za jakiś czas nowe
Co do sprawdzenia TV w sklepie to powodzenia życzę że przy oświetleniu sklepowym i na "szybko" (bo są kolejni klienci w kolejce) da się zauważyć czy matryca jest równomiernie podświetlona :] (chyba że ma się znajomego sprzedawcę
to sobie można testować i sprawdzać do upadłego lub jest się właścicielem sklepu
).
Pozdrawiam
Na szczęście nie było nikogo w kolejce... Nikt nie poganiał i bez problemu można było oceniać. Doradca w Media Markt chętnie włączył pendrive, z obrazem ze zdjęcia i stwierdziliśmy, że podświetlenie jest równomierne w różnych trybach(dynamiczny, prawdziwe kino, pełna jasność, normalna jasność.
Kiki zwracam honor, to ewidentnie wina egzemplarza. Przynajmniej z obserwacji w sklepie tak wynika, bo tam przeważają jednak jasne pomieszczenia. Tv nie można zwrócić, jeśli się go włączyło. Okres 10 dni dotyczy jedynie tv nie włączonego, który nie podoba się wizualnie.
Jedyna droga to niezgodność towaru z umową, wyłącznie przez sklep.
Ekspertyzę przeprowadza serwisant Panasonic, czyli osoba niezależna, bo w grę wchodzi wymiana przez sklep a nie naprawa.