Problem z HDTV na 42PA50

pawel1

New member
Witam. Jestem można by powiedzieć laikiem w kwesti HDTV dlatego przepraszam jeśli moje problemy kogoś rozśmieszą, ale proszę o odpowiedzi na nurtujące mnie pytania.
Czy ktoś w końcu może mi wytłumaczyć o co chodzi z tym HD Ready. Posiadam plazme Panasonica 42Pa50 (brak wejscia HDMI) i wiem że niestety nie jest to odbiornik HD Ready, jednakże z informacji o nowej platformie N tv, dowiedziałem się że sygnał HD będzie również podawany i skalowany na componencie (720p i 1080i). W instrukcji mojej plazmy przeczytałem że sygnał 720p jak również 1080i jest dostępnym standardem obrazu tego modelu. Wiem, że 42PA50 ma najsłabszą rozdzielczość, w związku z tym podstawowe moje pytanie:
Czy jednak mogę oglądać telewizję HD na mojej plaźmie czy nie, oraz czy jakość obrazu (oczywiście na moim TV) z nowej platformy będzie lepsza niż obecnej (polsat)
Kolejnym problemem są nowe standarty DVD (Blu-Ray i HD DVD), czy na PA50 będę się mógł cieszyć z lepszego odbioru wizji w porównaniu z dzisiejszym DVD i czy w ogóle będę mógł i czy warto w moim przypadku inwestować w nowy odtwarzacz
Bardzo, bardzo proszę o jakąś wyczerpującą odpowiedź na moje pytania.
Pozdrawiam. Paweł
 

pooh1968

Klub HDTV.com.pl
VIP
pawel1 napisał:
Czy jednak mogę oglądać telewizję HD na mojej plaźmie czy nie, oraz czy jakość obrazu (oczywiście na moim TV) z nowej platformy będzie lepsza niż obecnej (polsat)
Kolejnym problemem są nowe standarty DVD (Blu-Ray i HD DVD), czy na PA50 będę się mógł cieszyć z lepszego odbioru wizji w porównaniu z dzisiejszym DVD i czy w ogóle będę mógł i czy warto w moim przypadku inwestować w nowy odtwarzacz
Bardzo, bardzo proszę o jakąś wyczerpującą odpowiedź na moje pytania.
Pozdrawiam. Paweł