Panasonic TX-P55VT50 - test otwarty. Najlepszy obecnie telewizor na świecie ?

accu

New member
Bez reklam
nie słyszałem na forum by ktoś coś schrzanił przy tej operacji wykonanej spokojnie i poprawnie - nic innego nie zmieniamy a w razie stresu wychodzimy z menu EXIT inaczej nie sprawdzisz na 100% czy był grany czy nie :wink:

Jak sprawdzić godziny pracy w GT30?
1. Po prawej stronie telewizora naciskamy i trzymamy przycisk "VOL -" i z pilota naciskamy 3-4 razy przycisk "0".
2. Powinno uruchomić się menu serwisowe, kolejne czynności wykonujemy już pilotem
3. Naciskamy Przycisk "2" i "O.K."
4. Schodzimy strzałkami na pozycję PTCT i przechodzimy strzałką w prawo na puste pole
5. Przytrzymujemy 3 sek. przycisk MUTE (wyciszenie) i pojawi nam się info o ilości godzin pracy i włączeń telewizora.
U mnie w G30 działa.

6. Wychodzimy przytrzymujące EXIT :eek:k: ale oczywiście "diecezja" jest twoja jak i potencjalne ryzyko choć chyba bardzo niewielkie bo sam to czyniłem powielokroć jak i chyba wielu forumowiczów...
Witam,
Zawsze sprawdzam w menu serwisowym podstawowe wiadomości o ilościach przepracowanych godzin
przez telewizor , ilość włączeń , typ matrycy i firmę , która wyprodukowała matrycę i to w
telewizorach różnych firm i nigdy z tego powodu nie było żadnych komplikacji , aby dalej móc korzystać z uprawnień gwarancyjnych.Tylko trzeba robić to świadomie i niczego nie przestawiać w tym menu.Samoczynnie się nic się zmieni.
Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

Kadajo

New member
Bez reklam
Naklejki nie zawsze są naklejane przez producenta, to loteria, czasem są w pudelku gotowe do naklejenia dopiero po postawieniu TV na pulce sklepowej.
 

Marcin2000

New member
Bez reklam
Ja na 50 nie miałem. TV przyjeżdżał do mnie bezpośrednio na zamówienie do lokalnego sklepu EURO z magazynu centralnego (nie stał w sklepie). Poza tym, wszystko było oryginalnie popakowane i poklejone więc nie mógł być wyciągany z kartonu.

kurcze stwierdzanie czy TV jest nowy czy nie na podstawie naklejek to dla mnie przepraszam ale to żenada... i co zadzwoni kolega do sklepu i powie "kupiłem od was powystawowy bo wszystkich naklejek i folijek nie było..." :D
Oczywiście wszystkie naklejki powinny być, jest szansa że ktoś już ten TV oglądał lub uruchamiał albo nawet oddał... :wink:
Jeżeli obawiasz się samodzielnego wejścia w menu serwisowe w celu sprawdzenia "przebiegu TV" a twój TV i jego obraz ci odpowiada to może najlepiej zrobisz jak przestaniesz drążyć ten temat i będziesz się cieszył z fajnego TV albo sprawdź wreszcie jak ci tu piszą jego przebieg i już :niewiem:
 

cureman

Active member
Bez reklam
kurcze stwierdzanie czy TV jest nowy czy nie na podstawie naklejek to dla mnie przepraszam ale to żenada... i co zadzwoni kolega do sklepu i powie "kupiłem od was powystawowy bo wszystkich naklejek i folijek nie było..." :D
Oczywiście wszystkie naklejki powinny być, jest szansa że ktoś już ten TV oglądał lub uruchamiał albo nawet oddał... :wink:
Jeżeli obawiasz się samodzielnego wejścia w menu serwisowe w celu sprawdzenia "przebiegu TV" a twój TV i jego obraz ci odpowiada to może najlepiej zrobisz jak przestaniesz drążyć ten temat i będziesz się cieszył z fajnego TV albo sprawdź wreszcie jak ci tu piszą jego przebieg i już :niewiem:

Zgadzam sie z tym co napisales ale jest jedno ale.. dostalem pierwszy vt 50 50 cali niby wada fabryczna jak powiedzial mi pracownik a tu zonk bo okazalo sie ze wczesniej ten tv ktos oddal i uszkodzil powloke (objawy kolor bialy rozowy ,wszystkie barwy rozjasnione) sklep byl zdziwiony (podobno) ze ten sam tv dwa razy dano z powrotem do sklepu.Ktos sobie umyl tv plynem do mycia okien ?? i do sklepu?.Jesli place tyle kasy to chce tv NOWY nie ruszany.I jesli fabryka wysyla tv z naklejkami to kto je kradnie?.Kto zwraca taki tv jesli jest bez wad idiota?
 

Marcin2000

New member
Bez reklam
Zgadzam sie z tym co napisales ale jest jedno ale.. dostalem pierwszy vt 50 50 cali niby wada fabryczna jak powiedzial mi pracownik a tu zonk bo okazalo sie ze wczesniej ten tv ktos oddal i uszkodzil powloke (objawy kolor bialy rozowy ,wszystkie barwy rozjasnione) sklep byl zdziwiony (podobno) ze ten sam tv dwa razy dano z powrotem do sklepu.Ktos sobie umyl tv plynem do mycia okien ?? i do sklepu?.Jesli place tyle kasy to chce tv NOWY nie ruszany.I jesli fabryka wysyla tv z naklejkami to kto je kradnie?.Kto zwraca taki tv jesli jest bez wad idiota?

ależ masz rację nowy to nowy czyli "nie śmigany" tylko sprawdza się to nie po naklejkach i folijkach ani słowie "honoru" sprzedawcy tylko inaczej bo panas akurat taką możliwość użytkownikowi daje - nie trzeba pilota serwisowego jak np. w SHARP czy szajsung by to sprawdzić... :hmm:
 

wojt88

New member
Marcin2000 w serii 50 z tej instrukcji knif nie zadziała, w wątku 'wsio o VT50' znajdziesz instrukcję, ktoś mi opisał.

Ja taką srebrną folię miałem w lewym, górnym rogu ekranu na 65VT50
 

cureman

Active member
Bez reklam
Naklejki nie zawsze są naklejane przez producenta, to loteria, czasem są w pudelku gotowe do naklejenia dopiero po postawieniu TV na pulce sklepowej.

Wszystkie nowe tv powinny miec w lewym gornym rogu.Jesli nie maja to oznacza ze tv byl juz otwierany.Dzwonilem do Panasonic Polska tyle w temacie...
 

Marcin2000

New member
Bez reklam
To super ze masz szczescie!.Ja pewnie znow dostalem uzywke.Co sprawdze w menu ze ma 5 mc i jak to powiem sprzedawcy ???P.S jak to sprawdziles? Czy wejscie tam jest rejestrowane przez tv?


w razie co jak będzie powystawowy to postępuj normalnie... powiadom sklep najlepiej na piśmie (mail), kupiłeś NOWY TV i taki powinieneś dostać. Jak będą skakać to dokumentacja foto sytuacji + poinformowanie UOKiK i Federacji Konsumentów a no i od umowy na tej podstawie można odstąpić więc sklep nie powinien problemów stwarzać... oczywiście gdyby co bo może będzie OK.
 

Marcin2000

New member
Bez reklam
Dzieki sprawdzilem ....wyszlo ze mam go 4 mc !!! .A mam tydzien ,co robic??? :(

Nie napisałeś ile ma godzin i włączeń - W jakim sklepie kupowałeś?


ja myślę tak (przynajmiej tak ja bym zrobił), sfotografować aparatem z datą ekran menu z informacją o ilości godzin i włączeń. Sfotografować też fakturę. Dać to jako załączniki do maila i zażądać od sklepu wymiany TV gdyż otrzymaleś towar używany tj. powystawowy lub ze zwrotów czyli niezgodny z umową a umowa (faktura) była na nowy i nie byłeś poinformowany, że jest to towar używany. Kupując powystawowy lub używany powinieneś dostać rabat...

Jak nie uwzględnią twojego żądania poinformujesz UOKiK i Federację Konsumentów. Sprzedając TV powystawowy powinni cię o tym poinformować.

Oczywiście jak jesteś zadowolony z TV możesz nic nie robić i machnąć ręką... :roll:
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
^^^
Jezeli jest to zgodne z rzeczywistoscia to kpina i zart.
Idz do prawnika z tym, a on uderzy z tym wyzej i wyjdziesz z tego wszystkiego na plus.
 

Marcin2000

New member
Bez reklam
1050 h -459 razy.
no to ponad cztery miesiące (po 8h dziennie) u kogoś lub na wystawie sklepowej... Musisz się teraz zastanowić co zrobisz jak to mówią "diecezja" jest twoja. :krol:

A w jakim sklepie żeś go kupił to też istotna informacja?

Bo jak kupowałeś przez internet to masz przez 10 dni czasu na zwrot od dnia dostarczenia... oczywiście możesz dogadać ze sklepem warunki wymiany nikt zwrotów nie lubi... :wink:
 
Do góry