Panasonic TX-P55VT50 - test otwarty. Najlepszy obecnie telewizor na świecie ?

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Kupil _nowy_ tv, pech chcial ze trafili na uzytkownika ktory zna sie na rzeczy, to nie jest model ktory ktos "tylko" potestowal, bo ja osobiscie bym wolal aby ktos przez tydzien (ktos kto zna sie na rzeczy) sprawdzal na wszystkie mozliwe sposoby sprzet zanim trafi do mnie, ale tutaj mamy doczyniania z zwyczajnym cwaniactwem.
Zwrot albo wymiana bezdyskusyjnie lub konkretny rabat, z tym ze taki sklep trzeba pietnowac, jutro ktos inny moze trafic na takiego sprzedawce.
Jak napisalem (z doswiadczenia) dobry prawnik zalatwi Ci wszystko na plus (nie mam tu na mysli tylko wymiany, czy zwrotu bo to jest naturalne i prawnik do tego nie jest potrzebny)
Jezeli kupujac salonowe auto mozemy dostac po malowaniu, to taki tv juz nie dziwi...
 

cureman

Active member
Bez reklam
Kupil _nowy_ tv, pech chcial ze trafili na uzytkownika ktory zna sie na rzeczy, to nie jest model ktory ktos "tylko" potestowal, bo ja osobiscie bym wolal aby ktos przez tydzien (ktos kto zna sie na rzeczy) sprawdzal na wszystkie mozliwe sposoby sprzet zanim trafi do mnie, ale tutaj mamy doczyniania z zwyczajnym cwaniactwem.
Zwrot albo wymiana bezdyskusyjnie lub konkretny rabat, z tym ze taki sklep trzeba pietnowac, jutro ktos inny moze trafic na takiego sprzedawce.
Jak napisalem (z doswiadczenia) dobry prawnik zalatwi Ci wszystko na plus (nie mam tu na mysli tylko wymiany, czy zwrotu bo to jest naturalne i prawnik do tego nie jest potrzebny)
Jezeli kupujac salonowe auto mozemy dostac po malowaniu, to taki tv juz nie dziwi...

To juz kolejny tv ,jak pisalem wczesniej jeden wada fabryczna ,kolejny odklejona matryca z lewej strony potem piksel na bialym tle swiecacy na zolty kolor no i teraz ten NOWKA !.Zona juz zalamana co tydzien podpinanie kabli,pakowanie itd.Zadzwonilem do sklepu (sklep niemiecki internetowy OTTO.DE)powiedzialem ze nie jestem pewny czy ten tv jest nowy i w srode wymiana na inny .Kiedy koniec koszmaru ????? :( :( :(
 

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
Postaw sprawę bardziej stanowczo, tak jak radzili koledzy wyżej. Przecież jesteś już pewien, że TV nie jest nowy!
Co do koszmaru to albo masz niesamowitego pecha, albo co moim skromny zdaniem chyba bardziej prawdopodobne sklep jakiś kiepski ( lub mówiąc ostrzej nieuczciwy!).
 

cureman

Active member
Bez reklam
Postaw sprawę bardziej stanowczo, tak jak radzili koledzy wyżej. Przecież jesteś już pewien, że TV nie jest nowy!
Co do koszmaru to albo masz niesamowitego pecha, albo co moim skromny zdaniem chyba bardziej prawdopodobne sklep jakiś kiepski ( lub mówiąc ostrzej nieuczciwy!).

Co do sklepu to jestem tam juz od 5 lat i mam 5 procent na wszystkie zakupy plus mam 100 dni na zaplate za towar.Sklep bierze towar od dostawcy Panasonica .Uzgodnilem ze przy kolejnym wadliwym tv wzywam technika Panasonica ..dla tego pisalem o tych feralnych naklejkach (powinne byc zawsze no i folia w miejscu wlanu) .Nic czekam na tv do srody .Sasiedzi maja fajne miny co tydzien zmieniam telewizor.:(
 

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
Co do sąsiadów...., spójrz na to tak: Jesteś zamożny gość esteta i zmieniasz TV jak rękawiczki :grin:.
A tak na poważnie życzę powodzenia abyś w końcu kupił nowy i sprawny egz.
Powodzenia
 

lm648

Banned
To juz kolejny tv ,jak pisalem wczesniej jeden wada fabryczna ,kolejny odklejona matryca z lewej strony potem piksel na bialym tle swiecacy na zolty kolor no i teraz ten NOWKA !.Zona juz zalamana co tydzien podpinanie kabli,pakowanie itd.Zadzwonilem do sklepu (sklep niemiecki internetowy OTTO.DE)powiedzialem ze nie jestem pewny czy ten tv jest nowy i w srode wymiana na inny .Kiedy koniec koszmaru ????? :( :( :(

Jako użytkownik plazmy LG :) czytam również wątki użytkowników innych producentów PDP TV.
I to co tu opisujesz jest wprost niewiarygodne, aż wierzyć się nie chce aby w XXI wieku, sklep z tzw. "niemieckim ordnungiem" oraz tradycjami tak robił w "bambuko" klienta już z "przywilejami" [jak wcześniej pisałeś]. A może masz z polska brzmiące nazwisko i z tego powodu płatają Ci takie "niespodzianki" typu na wytrzymałość :) Wszystko to zakrawa na dobry dowcip z okresu PRL. U nas w Polsce już takie jaja nawet ze sklepami internetowymi to na pewno nie zdarzają się tak często :)
W podsumowaniu wypowiedzi współczuję Ci w walce o dochodzeniu swoich praw i życzę pomyślnego rozwiązania problemu. A na marginesie zastanów się nad zmianą jednak tego "super sklepu".
Pozdro
 

Marcin2000

New member
Bez reklam
Sroda rano przychodzi zobaczymy...oby wreszcie bylo ok.

oczywiście wyrazy współczucia bo w rzeszy choć wymieniają wadliwe TV do skutku a w naszym pięknym nadwiślańskim kraju taki sharp nie wymienił swojego nowego TV z odklejającą się matrycą i złymi dyfuzorami świetlnymi... mieści się w ich normie i idź polaczku do sądu ot co...

Germańskie instytucje ochrony klienta są zdecydowanie skuteczniejsze od naszych i sklepy raczej z nimi nie zadzierają... sprawa ma się podobnie w imperium brytyjskim czy innych... a u nas klient z reklamacją to wróg... ciekawe czy w naszym kraju by tak wymieniali? Obawiam się że nie... :)
 
Ostatnia edycja:

cureman

Active member
Bez reklam
Witam serdecznie .Odebralem dzis nowy tv.Przyjechal transport odebralem tv.Obraz wszystko ok tv nowy (sprawdzilem) Nagle zona stwierdza wgniecenie na ramie telewizora(na dol) znow wymiana na piatek.Zastanawiam sie nad adwokatem za straty zdrowotne(stres) co mi radzicie?
 

Attachments

  • SAM_0423.jak-zmniejszyc-fotke_pl.jpg
    SAM_0423.jak-zmniejszyc-fotke_pl.jpg
    16,9 KB · Wyś: 109
  • SAM_0424.jak-zmniejszyc-fotke_pl.jpg
    SAM_0424.jak-zmniejszyc-fotke_pl.jpg
    15,5 KB · Wyś: 172

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Ja myślę że to nie wina telewizorów ale że Twoja. Widać że jakiś "pechowy" jesteś.
Trochę miałem tych telewizorów i żaden nie miał problemów.
 

cureman

Active member
Bez reklam
Ja myślę że to nie wina telewizorów ale że Twoja. Widać że jakiś "pechowy" jesteś.
Trochę miałem tych telewizorów i żaden nie miał problemów.

Czyli sam sobie to zrobilem panie KIKI tak ??? Jak raczka opakowania byla urwana w tym miejscu .Zobaczyla to zona po zainstalowaniu nogi.Instalowalem takie 4 tv .Smieszne ze jeszcze mnie pan oczernia ! To widoczna wada transportu,sklep bez problemu uznal wymiane .Po drugie jak moge z mojej winy reklamowac tv?.Dla mnie to jakis kosmiczny pech.Pisanie ze jestem sam sobie winny to tekst nie na miejscu!.Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

jgx

New member
Bez reklam
Ja myślę że to nie wina telewizorów ale że Twoja. Widać że jakiś "pechowy" jesteś.
Trochę miałem tych telewizorów i żaden nie miał problemów.
oj nieładnie - ciekawe co Ty byś powiedział gdybyś miał takiego pecha i ktoś by ci dorabiał teorie że to twoja wina? Koledze trzeba współczuć że ma takiego pecha do nie solidnego sklepu a nie podnosić mu dodatkowo ciśnieńcie :lol::lol::lol:
 

cureman

Active member
Bez reklam
oj nieładnie - ciekawe co Ty byś powiedział gdybyś miał takiego pecha i ktoś by ci dorabiał teorie że to twoja wina? Koledze trzeba współczuć że ma takiego pecha do nie solidnego sklepu a nie podnosić mu dodatkowo ciśnieńcie :lol::lol::lol:

Pan KIKI stracil w moich oczach za ten tekst...jestem bliski szalu a tu jeszcze taki tekst WSTYD !
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
To było w cudzysłowie jako żart.
Ale faktycznie sprzedaliśmy naprawdę dużo tych modeli VT50 i zero kłopotów.
Mówiąc inaczej - nie masz farta !
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Cureman, jedyne co zostaje to zyczyc Ci abys tym razem dostal juz tv w pelni dziewiczy, tyle ze jak tak nie bedzie i tym razem to nie chcialbym byc juz na Twoim miejscu, zaden tv nie jest warty tyle stresu, szczegolnie po przedostatnim egzemplarzu.
 

kriswas

Member
Bez reklam
Naprawdę, jak czytam o tym Twoim przypadku, to nie chce mi się wierzyć, że to ma miejsce w Germanii, a nie w Bangladeszu! Na co Ty czekasz? Jak już ktoś tu Ci radził, sprawa do adwokata, a on już zadba, byś z całej akcji wyszedł z niezłymi fantami na dzień dobry, papuga jak znam życie również na tym skorzysta. A druga sprawa to federacje konsumenckie tylko czekają na takie przypadki. Właściciel takiego biznesu ma przechlapane jak Bolka trampki.
 

Shadowbad.

New member
To nie pech, tylko jakaś kpina i to ze strony sprzedającego. Na twoim miejscu poważnie porozmawiał bym z prawnikiem, bo to co tu opisujesz już dawno przekroczyło szeroko pojęte prawdopodobieństwo zdarzenia losowego. Jeśli te wszystkie wadliwe modele tego samego odbiornika TV nabyłeś rzeczywiście u jednego i tego samego sprzedawcy, do tego jeden po drugim, to znaczy, że zakupów nie dokonujesz w sklepie, tylko w jakimś składzie z wybrakami produkcyjnymi. Ja na twoim miejscu kategorycznie zażądał bym zwrotu pieniędzy a jeśli ów sprzedawca stwarzał by mi problemy z ich zwrotem, natychmiast wystąpił bym na drogę sądową, tyle tylko, że w tym przypadku moje roszczenia dotyczyły by jeszcze zadość uczynienia.
 

cureman

Active member
Bez reklam
To nie pech, tylko jakaś kpina i to ze strony sprzedającego. Na twoim miejscu poważnie porozmawiał bym z prawnikiem, bo to co tu opisujesz już dawno przekroczyło szeroko pojęte prawdopodobieństwo zdarzenia losowego. Jeśli te wszystkie wadliwe modele tego samego odbiornika TV nabyłeś rzeczywiście u jednego i tego samego sprzedawcy, do tego jeden po drugim, to znaczy, że zakupów nie dokonujesz w sklepie, tylko w jakimś składzie z wybrakami produkcyjnymi. Ja na twoim miejscu kategorycznie zażądał bym zwrotu pieniędzy a jeśli ów sprzedawca stwarzał by mi problemy z ich zwrotem, natychmiast wystąpił bym na drogę sądową, tyle tylko, że w tym przypadku moje roszczenia dotyczyły by jeszcze zadość uczynienia.

Jutro OSTATNIA szansa dla sklepu.Dostawa jutro 8-14 .Dam znac co mi ZNOWU poslali.
 
Do góry