Podłączenie TH-37PA50E do laptopa IBM

gabat

New member
Przeszukałem forum, ale nie znalazłem wyczerpującego opisu tematu (zapewne dlatego, że jestem nowicjuszem), a temat jest następujący:
- mam IBM R51e, który ma złącza USB oraz wyjście obrazu na monitor zewnętrzny (karta ATI RadeonXpress200M),
- mam plazmę TH-37PA50E,
chciałbym mieć możliwość projekcji filmów z laptopa na tv
- czy można taką rzecz wykonać,
- jaki kabel muszę kupić, aby dokonać bezpiecznego podłączenia,
- gdzie taki kabel kupić,
- w jaki sposób podłączyć
UWAGA - w instrukcji tv na str. 28 znlazłem zastrzeżenie, aby nie podłączać komputera z wyjściem TTL (5V).
Uff - włożyłem dużo wysiłku, aby opis był wyczerpujący i żeby nie pomylić nazw. Będę wdzięczny za wskazówki lub pomoc w rozwiązaniu problemu.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
witam
my mamy różne karty w komputerze testowym i mozna podłączyć plazmę dowolnym sposobem.
PC, Komponent, DVI - HDMI - działa
 

dnc

Moderator
VIP
Z tego co widzę, to ten laptop można będzie podłączyc do plazmy przez złącze D-Sub. Wtedy nie będzie straty jakości obrazu jak przy złączu Cinch lub S-Video. Zresztą w tym modelu nie ma złącza S-Video (w każdym bądź razie nie napisali że jest). Więc proponuje przejść się do sklepu i kupić sobie kabel D-Sub o długości wymaganej do podłączenia do laptopa.
 
Ostatnia edycja:

gabat

New member
gabat napisał:
- jaki kabel muszę kupić, aby dokonać bezpiecznego podłączenia,
- gdzie taki kabel kupić,
- w jaki sposób podłączyć
UWAGA - w instrukcji tv na str. 28 znlazłem zastrzeżenie, aby nie podłączać komputera z wyjściem TTL (5V).
Uff - włożyłem dużo wysiłku, aby opis był wyczerpujący i żeby nie pomylić nazw. Będę wdzięczny za wskazówki lub pomoc w rozwiązaniu problemu.
Jaki kabel - to znaczy, że jeżeli powiem w sklepie D-sub to wszystko jasne?
W jaki sposób podłączyć - rozumiem, że do gniazda gdzie podłącza się monitor zewnętrzny?