Panasonic TX-37LZD800 czy TX-37LZD85

sisco

New member
Witam
Czy różnice między tymi modelami są znaczne, czytam opisy ale nie wiele mi mówią
Mam Polsat cyfrowy, ps3, film oglądam na DVD. Warto dopłacać do lzd 800
Pozdrawiam
 

sisco

New member
Tak wiem o tym czytałem o tym dużo na forum.
Porównywałem oba modele na stronie panasonica i jedyna chyba znacząca różnica to w modelu LZD800 "Ekran typu Clear Panel" czy to bardzo poprawia jakość obrazu, czy warte to jest dołożenia ok 1200 zł :)


"Tylko sprawdzaj podświetlenie matrycy i czerń ale wieczorem. Unikniesz rozczarowania."
 

xdoodi

New member
myślę, że warto
ja zaszalałem i nie żałuję ;)

jak dobrze poszukasz to będziesz musiał dołożyć mniej niż 1200 pln
 

sisco

New member
witam
Dzisiaj byłem w Saturnie, już chciałem kupić Panasonica LCD 85, ale z boku stał Samsung 40 F 86. Na obu leciał ten sam program. Samsung mnie powalił obrazem REWELACJA. Jestem laikiem jeśli chodzi o LCD ale jakość tegp telewizorka jest super, najbardziej to widać na " czerni" jest czarna.
Teraz szukam więcej informacji o tym samsungu, czy jest wersja 37"?
Nie sądziłem że wybór LCD to tka ciężka sprawa :)
 

M&K

New member
Witam Słuchajcie czy ktoś może podzielić się swoim doświadczeniem czy

TX-37LZD85 dobrze działa z kablówka osiedlowa?:confused:
 

M&K

New member
No własnie z tym jest problem:

Pokój jest mały odległość od telewizora to jakies max 2,7 metra boje się że jak kupimy 42 calowy a mamy na oku panasonic plazma PY85 dla nas idealny telewizor pod kablówke ale obawiam sie ,że nasze oczy szybko beda nas bolały przy takiej małej odległości dlatego kierunek ku 37 cali.
Pytanie czy dostane jakąs dobra plazme 37 calowe z tego co zaglądałem to plazma zaczyna sie od 42 cali??

i dlatego wrociła koncepcja 37 cali ale LCD tylko co:hmm:
 
Ostatnia edycja:

M&K

New member