WYBóR LCD - Panasonic TX 32LX700 czy Samsung LE32M87B

Loster

New member
Witam serdecznie;)
Jest to mój pierwszy post wiec przepraszam jesli w czymś się pomylę.

Jestem całkowitym laikiem odnośnie LCD wiec chciałbym sie poradzic bardziej doświadczonych użytkowników LCD.
Interesują mnie wasze spostrzeżenia odnośnie 2 modeli LCD mianowicie :

1. Panasonic TX 32LX700
2. Samsung LE32M87B

Jak oba LCD wyświetlają obraz z normalnej kablówki ( Multimedia lub UPC ) ?
Jach zachowuje sie odwzorowanie palety barw z DVD oraz jak przedstawia się obraz z PC. Będe oglądał TV z odległości 2m w pokoju malo nasłonecznionym ( słońce tylko rano do 12.00 ). Czy taki TV będzie dobrym wyborem?:confused:
Zależy mi na waszych spostrzeżeniach i podpowiedziach o w/w modelach.
Jeśli nie byłoby to utrudnieniem prosiłbym o jakiś test porównawczy tych dwóch modeli razem wraz ze zdjęciami.

No chyba, że Szanowni Koledzy proponują jakiś inny wybór LCD. Chętnie posłucham wypowiedzi użytkowników tych LCD lub innych w cenie do 4000 zl.

Serdecznie pozdrawiam
i dziękuje. ;)
 

ortax360

New member
Witam

Wszystko masz w watkach o Panasonic 32lx700 i Samsung

Z mojes strony moge polecic SONEGO 32D3000 (100HZ) .

Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

GigeR

New member
Wkleje Ci test, który przeprowadziłem, brały w nim udział wymienione przez Ciebie telewizorki:

"Cześć, dzisiaj zafundowałem sobie małą prezentację trzech telewizorków:

Samsung 32 m86
Sony D3000
Panasonic LX70

Jako baza pod porównanie posłużył mecz Bayern Monachium vs Hamburger SV (czy jakoś tak :rolleyes: ), mecz był nagrany na dekoder eNki z jakiejś telewizji niemieckiej w wysokiej rozdzielczości HD prawdopodobnie 1366x768. Także bardzo dobra baza porównawcza dla technologii 100Hz.

Samsung: