Pionowa linia na PANASONICU TH-42PV45EH

najsbit

New member
Jestem posiadaczem plazmy TH-42PV45EH od kilku miesięcy. Poza wyglądem jest(był) to dla mnie model idealny. Niestety dziś pojawiła się na ekranie pionowa linia (kolor w zależności od wyświetlanego obrazu - głównie zielona).
Czeka mnie pewnie serwis - pytanie brzmi czy to panel czy elektronika. Druga sprawa czy gwarancja obejmuje tego typu uszkodzenia??(wiem , że niektóre przypadki uszkodzenia paneli plazmowych nie są uznawane przez serwis). W przypadku oddawania do serwisu czy muszę oddać to do sklepu gdzie kupiłem TV czy też do najbliższego punktu PANASONICA (nie mieszkam już tam gdzie dokonałem zakupu). Z góry dzięki za odpowiedź.:)


w tytule miało być pionowa linia. Sorki
 

johanek

New member
Możesz oddać do naprawy do sklepu, aczkolwiek szybciej będzie od razu do serwisu. Myslę że usterka zdecydowanie podlega pod naprawę gwarancyjną, jeśli serwis stwierdzi co innego zawsze możesz egzekwować "zgodność towaru z umową" - ale to juz do sklepu - szczególnie ze jak piszesz jesteś w posiadaniu urzządzenia "kilka miesięcy" najlepiej mniej niż 6. Ale najpierw ......do serwisu
 

pontica

New member
najsbit napisał:
Jestem posiadaczem plazmy TH-42PV45EH od kilku miesięcy. Poza wyglądem jest(był) to dla mnie model idealny. Niestety dziś pojawiła się na ekranie pionowa linia (kolor w zależności od wyświetlanego obrazu - głównie zielona).
Czeka mnie pewnie serwis - pytanie brzmi czy to panel czy elektronika. Druga sprawa czy gwarancja obejmuje tego typu uszkodzenia??(wiem , że niektóre przypadki uszkodzenia paneli plazmowych nie są uznawane przez serwis). W przypadku oddawania do serwisu czy muszę oddać to do sklepu gdzie kupiłem TV czy też do najbliższego punktu PANASONICA (nie mieszkam już tam gdzie dokonałem zakupu). Z góry dzięki za odpowiedź.:)


w tytule miało być pionowa linia. Sorki

Znalazłem sie w takiej samej sytuacji.Czy można sie dowiedzieć jaki jest dalszy przebieg tej sprawy?
 

zibin

New member
najsbit napisał:
Jestem posiadaczem plazmy TH-42PV45EH od kilku miesięcy. Poza wyglądem jest(był) to dla mnie model idealny. Niestety dziś pojawiła się na ekranie pionowa linia (kolor w zależności od wyświetlanego obrazu - głównie zielona).
Czeka mnie pewnie serwis - pytanie brzmi czy to panel czy elektronika. Druga sprawa czy gwarancja obejmuje tego typu uszkodzenia??(wiem , że niektóre przypadki uszkodzenia paneli plazmowych nie są uznawane przez serwis). W przypadku oddawania do serwisu czy muszę oddać to do sklepu gdzie kupiłem TV czy też do najbliższego punktu PANASONICA (nie mieszkam już tam gdzie dokonałem zakupu). Z góry dzięki za odpowiedź.:)


w tytule miało być pionowa linia. Sorki
witam mam taką plazme i ten sam problem od ponad miesiaca walcze z Panasonic Polska żeby dostac nowa Plazme ale nic a tego tylko obietnice i na tym się kończy
 

mery 1976

New member
Zgłoś reklamację tam gdzie kupiłeś sprzęt. Panasonic nie ma już w ofercie tej plazmy więc zaproponują Ci wymianę na model o przybiżonych parametrach ( o wiele tańszy niż Ty kupiłeś ) na co ty się możesz nie zgodzić. W tym przypadku stroną będzie sprzedawca i to on jest odpowiedzialny za to żeby wymienić ci na taki sam telewizor lub inny w kwocie za jaką nabyłeś dotychczasowy sprzęt. Myślę, że w ten sposób może uda Ci się wymienić na sprzęt o lepszych parametrach. W przypadku gdy zgłosisz reklamację w serwisie Panasonica bedą obowiązywać Cię warunki gwarancji producenta i nie będziesz miał wpływu na to jaki model dostaniesz w zamian.:(
 

modelk56

Klub HDTV.com.pl
VIP
Kupujac towar w sklepie i podpisujac karte gwarancyjna , kupujacy zgadza sie na warunki jakie znajduja sie w tej "gwarancji", wiec sklep jest tylko strona a jedynie serwis producenta decyduje o "sposobie naprawy" zgodnie z warunkami gwarancji podpisanej przez klienta. Krotko mowiac, jezeli w/w gwarancji jest napisane ze naprawa moze potrwac 2 lub 3 miesiace to nic nie zrobisz, albo serwis stwierdzi, ze ta usterke moze naprawic w teminie wymienionym w gwarancji , to nie przysluguje Tobie prawo na wymiane wadliwego towaru.
Inaczej sie sprawa ma jezeli nie podpiszesz warunkow gwarancji ( karty gwarancyjne) lub termin naprawy zostal przkroczony :))
 

mery 1976

New member
USTAWA
z dnia 27 lipca 2002 r.
o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.
Żądnie wymiany może być wysuwane pod adresem sprzedawcy na podstawie art. 8 ust. 1.
Żądanie zwrotu pieniędzy jest uzasadnione, gdy jest uzasadnione odstąpienie od umowy, o czym mowa jest w art. 8 ust. 4 tej samej ustawy.
 

zibin

New member
mery 1976 napisał:
USTAWA
z dnia 27 lipca 2002 r.
o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.
Żądnie wymiany może być wysuwane pod adresem sprzedawcy na podstawie art. 8 ust. 1.
Żądanie zwrotu pieniędzy jest uzasadnione, gdy jest uzasadnione odstąpienie od umowy, o czym mowa jest w art. 8 ust. 4 tej samej ustawy.
Witam ponownie serwis stwierdzil ze nie mozna naprawic tej plazmy i panasonic ma mi dostarczyc nowa ale dzwonie i ciagle obietnice ze we wtorek albo w piatek i tak na okolo albo ze jeszcze nie wyslali bo maja kolejke i tak w kolo jak dlugo musze czekac pomocy w serwisie powiedzieli mi ze nawet 5 miesiecy nadmieniam ze dzwonie do Panasonic Polska Warszawa
 

mery 1976

New member
Powołaj się na 11 pkt. eGwarancji Panasonic w którym jest mowa o terminie wymiany sprzętu na nowy.
Powiadom Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta o przekroczeniu terminu dostawy nowego sprzętu i poproś by w twoim imieniu porozmawiał z osobą z Panasonica, która zajmuje się tą sprawą - powinno poskutkować.
 

zibin

New member
mery 1976 napisał:
Powołaj się na 11 pkt. eGwarancji Panasonic w którym jest mowa o terminie wymiany sprzętu na nowy.
Powiadom Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta o przekroczeniu terminu dostawy nowego sprzętu i poproś by w twoim imieniu porozmawiał z osobą z Panasonica, która zajmuje się tą sprawą - powinno poskutkować.

Dziekuje za podpowiedz dzisiaj znowu dzwoniłem obiecali ze w poniedziałek oddzwonia i podadza konkretny termin dostarczenia telewizora zobaczymy co bedzie dalej ? napisze pozdrawiam
 

zibin

New member
zibin napisał:
Dziekuje za podpowiedz dzisiaj znowu dzwoniłem obiecali ze w poniedziałek oddzwonia i podadza konkretny termin dostarczenia telewizora zobaczymy co bedzie dalej ? napisze pozdrawiam

Witam i dalej to samo ale na 100% ma byc w czwartek poczekam a potem ide po pomoc pozdrawiam
 

najsbit

New member
już mam z powrotem

czekałem 1,5 miesiąca ale się opłacało - dostałem dziś nowiuśką plazmę TH-42PV70PA (czarną) - o niebo ładniejszą niż poprzednio - jestem bardzo zadowolony
 

zibin

New member
najsbit napisał:
czekałem 1,5 miesiąca ale się opłacało - dostałem dziś nowiuśką plazmę TH-42PV70PA (czarną) - o niebo ładniejszą niż poprzednio - jestem bardzo zadowolony


Witam ja również wczoraj dostałem nowiutką plazme TH-42PV70PA i zgadzam się z przedmówcą jest różnica ale niestety jest czarna ale trudno
 
Do góry